Mensen,
ik heb zojuist een aantal foto's gemaakt van mijn huidig fysiek, om een beeld te geven hoe ik er op het moment bij loop.
Stats:
16 jaar
86.8 kg
1.86 m
BF: 10-12 %
Mijn verhaal:
Na de vorige zomervakantie serieus begonnen met trainen, ik train nu dus zo ongeveer 10 maanden. Daarvoor 4 maanden wat aangekloot.
Deze foto's zijn koud genomen, het is vandaag woensdag, maandag heb ik UB getraind, gister LB. M'n benen zijn dus niet in topvorm, en het deed pijn bij het aanspannen
.
Ik heb eerst gebulkt totdat ik 89 kg woog, en heb nu dus rustig aan een 2 kg gecut. En ben tevreden met het resultaat
. Na de zomervakantie ga ik weer bulken om weer flink wat massa er bij te plakken.
Poses zijn niet alles, maar dat lijkt makkelijker dan het is.
MM 1 (benen niet goed aangespannen)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
MM 2
MM 3
Rug
Wheels
ik heb zojuist een aantal foto's gemaakt van mijn huidig fysiek, om een beeld te geven hoe ik er op het moment bij loop.
Stats:
16 jaar
86.8 kg
1.86 m
BF: 10-12 %
Mijn verhaal:
Na de vorige zomervakantie serieus begonnen met trainen, ik train nu dus zo ongeveer 10 maanden. Daarvoor 4 maanden wat aangekloot.
Deze foto's zijn koud genomen, het is vandaag woensdag, maandag heb ik UB getraind, gister LB. M'n benen zijn dus niet in topvorm, en het deed pijn bij het aanspannen
.Ik heb eerst gebulkt totdat ik 89 kg woog, en heb nu dus rustig aan een 2 kg gecut. En ben tevreden met het resultaat
. Na de zomervakantie ga ik weer bulken om weer flink wat massa er bij te plakken.Poses zijn niet alles, maar dat lijkt makkelijker dan het is.
MM 1 (benen niet goed aangespannen)
MM 2
MM 3
Rug
Wheels

keep it up