MuscleMeat

remcoz - summershape

6.5/10 vind ik ook laag, gezien zijn leeftijd en trainingsduur.

Benen lopen zo te zien wel een tikkel achter op je bovenlichaam, maar geen opmerkelijk verschil. Goed gedaan kerel.

Mooi! Zeker voor je leeftijd :)

Blijven gainen !

Voor je leeftijd een 9 ik ken er weinig van 16 die er zo uitzien!

Goed begin voor je leeftijd bro!

Genetics are a b*ch...:cry:

Hoeveel bedraag je armomtrek?

wat zou zijn vetpercentage zoiets zijn?

9/10% ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal :) M'n armomtrek is 38,5 cm, vet% weet ik niet precies, maar ik dacht ook zoiets rond de 10.

Een 6.5 is toch een ruime voldoende. Als iemand er goed uit ziet, is het niet meteen een 8 of 9 waard vind ik. En misschien lopen er niet veel van 16 zo rond, maar het is wel een bbing forum. Na 14 maanden trainen en 16 jaar is dit niet uitzonderlijk. Anders had ik wel een 8 of 9 gegeven.

prophet- zei:
Een 6.5 is toch een ruime voldoende. Als iemand er goed uit ziet, is het niet meteen een 8 of 9 waard vind ik. En misschien lopen er niet veel van 16 zo rond, maar het is wel een bodybuilding forum. Na 14 maanden trainen en 16 jaar is dit niet uitzonderlijk. Anders had ik wel een 8 of 9 gegeven.

Natuurlijk is dit een BB forum. Maar je moet iets wel in verhouding zien: Leeftijd, trainingsjaren (tijd), naturel of niet: en dan kun je concluderen dat dit goed is voor een 16 jarige

Je gaat hard man :)

ziet er zeer goed uit :thumbs:

looking good, kunnen er hier veel een puntje aan zuigen, ik train al 2,5 jaar en je hebt echt meer definitie als ik heb... ga zo deur je hebt de genetics!

Goed bezig hoor!~Doet zo voort.

Verdomd netjes bro.

Terug
Naar boven