XXL Nutrition

remcoz - summershape

prophet- zei:
Een 6.5 is toch een ruime voldoende. Als iemand er goed uit ziet, is het niet meteen een 8 of 9 waard vind ik. En misschien lopen er niet veel van 16 zo rond, maar het is wel een bodybuilding forum. Na 14 maanden trainen en 16 jaar is dit niet uitzonderlijk. Anders had ik wel een 8 of 9 gegeven.

:rolleyes:

Opzettelijk provoceren?
Dit is gewoon uitstekend voor iemand van 16 in zo'n korte trainingstijd en zeker meer waard dan een 6.5. Klaar.

Mooi hoor, geen hulpje gehad?

Verder denk ik dat je nog harder had kunnen bulken, je bent blijkbaar zo weer droog (en mooi droog hoor, nice!)

Ga zo door man!

yupz, nice! doe zo voort!

Gewoon een hele goede fysiek en als ik je leeftijd zie ..... SUPER.

Ga zo door en je bent over een tijdje een big ass freak.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx all:)! @Siroj, nee geen as, moet er niet aan denken! En na de zomer ga ik echt flink bulken, en echt groot worden :D.

netjes man!
Zeker zomer klaar ;)

Thanx, nee ik ben pas 16 dus aan as denk ik voorlopig nog niet hehe!

Santino88 zei:
Plaats even een paar jongens van zijn leeftijd naas hem die niet trainen ;)
Wat heeft dat voor zin dan? :roflol:
Mensen die niet trainen zijn óf dik óf ze zijn ecto. Als we dat zouden doen, dan regent het hier voortaan negens en tienen... :)

@ Santino88
Krijg ik nu negatieve karma omdat ik een 6.5 gaf ???
Met als reden: 'eikel'
nice one.

Thanx MB :).

nette poten de rest ook natuurlijk;) keep on pumpin m8

Santino88 zei:
Inderdaad omdat ik het niet eens ben met je reactie iedereen ziet dat dit een goeie fysiek is voor iemand van 16 jaar. Ik wil anders jou foto's wel eens zien als je 16 was...
wel netjes, maar niet echt uitzonderlijk voor je leeftijd.
Zie jij hier iets negatiefs in staan? Wat zit je te zeuren man. Niet iedereen geeft tienen zoals jij doet, terecht of onterecht. :rolleyes:
mass_builder zei:
Mja, jij geeft iedereen gelijk. De helft van jouw posts bestaan uit replies als 'idd', 'dat klopt' en '.... heeft gelijk'.

Lekker boeien man
Het is zijn mening, en hij mag ervan vinden wat hij wilt
Hij vindt het niet uitzonderlijk, nou goed hij heeft ook recht op zijn mening
Je hoeft daarop niet gelijk aangevallen te worden

Ontopic: Brute fysiek voor een 16 jarige!
Heb je echt goed gedaan man

spiertje16 zei:
Lekker boeien man
Het is zijn mening, en hij mag ervan vinden wat hij wilt
Hij vindt het niet uitzonderlijk, nou goed hij heeft ook recht op zijn mening
Je hoeft daarop niet gelijk aangevallen te worden
Mja, dat probeer ik al de hele tijd te zeggen.
Het valt me trouwens op dat als iemand ook maar een beetje kritiek heeft, degene gelijk wordt aangevallen. :rolleyes: Mijn oprechte excuses, ik zal de volgende keer maar gewoon liegen en een tien geven, als jullie tere hartjes de kritiek niet aan kunnen kunnen... Het niveau is hier blijkbaar zo dramatisch, dat 'bodybuilders' met niet trainende dikzakken worden vergeleken.

Terug
Naar boven