XXL Nutrition

# Reps luidop uitspreken

Peiling Peiling Ik houd mijn aantal reps bij ...

• ... door ze luidop uit te spreken

Stemmen: 25 18,4%
  • ... door ze niet luidop te tellen

Stemmen: 111 81,6%

• Totaal stemmers
    136

Bob86

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Wie van jullie telt luidop -daarom niet luid, gewoon voor zichzelf- zijn reps? Ik doe dit steeds bij wijze van routine, helpt ook mijn ademhaling te controleren. Denk wel bij een kleine minderheid te behoren, hoor dit niemand anders doen eigenlijk...

Nee, ben pienter genoeg om in me hoofd te tellen.

Als ik me ergens aan kan irriteren zijn het wel mensen die dat doen :P Alsof ze willen showen hoe ver ze al wel niet zijn.

Soms, anders tel ik sneller dan dat ik de oefening uitvoer, maar niet zodat anderen het horen.

Ik tel reps eigenlijk nooit.
Doe gewoon altijd 6-10 herhalingen met het maximale gewicht.
Spieren kunnen niet tellen.

Niet luid op. Gebeurt nog wel s dat ik nog 2 reps eruit will persen en dan komt het nummer zachtjes naar buiten met me ademhaling.

ik train thuis, dus ja. In de sportschool deed ik het niet.
Soms is het wel fijn om gewoon alles eruit te gooien.

Tel in mijn hoofd. Het enige wat ik luidop doe is boeren na een oefening en blazen+spugen/kreunen tijdens een laatste zware rep.

De keren dat ik luidop tel zijn zeldzaam, maar gebeurt wel eens.

Ik kom nooit verder dan 1 :(

Ik tel in mijn hoofd maar ben niet zo pienter dat ik dat altijd goed doe. Soms weet ik niet meer of ik nu bij de 4e of 5e rep ben, en dan doe ik er nog maar eentje.

Misschien wel een goed idee om toch hardop te tellen.

Ik tel in mijn hoofd maar ben niet zo pienter dat ik dat altijd goed doe. Soms weet ik niet meer of ik nu bij de 4e of 5e rep ben, en dan doe ik er nog maar eentje.

Misschien wel een goed idee om toch hardop te tellen.

Haha ja ik tel ook in mijn hoofd.. af en toe twijfel ik ook aan het aantal reps dat ik gehad heb.
Majah.. mijn trainingsmaatje telt in de meeste gevallen ook mee dus :o

Altijd in mn hoofd

Ik gebruik altijd mijn telraam.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Normaal tel ik niet hardop.
Het komt zelden wel eens voor dat ik de laatste reps wel het getal uitschreeuw of zucht.

Ein zwei drei fier funf coïtus althehex warhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

De laatste reps komen er soms wel eens luidop uit maar anders tel ik in mijn hoofd

Ik tel hardop alleen bij zware reps om daarmee ook gelijk me ademhaling te organiseren

Terug
Naar boven