AndroidHealthClinic

resultaat na 5-6maandjes benen trainen

liftieks

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Train nu al 5-6maanden consequent benen mee. Spijt van dat ik niet vanaf begin af aan benen goed getraind heb.

Ben nu momenteel nog maandje of 2 in de cleanbulk wil erna weer gaan cutten en echt goed droog worden, wil meer definitie in benen ik neem aan dat dit ook alleen gebeurd wanneer ik ga dalen in mijn vetpercentage klopt dit?

Ik zal 2 pics uploaden.

IMG-20140917-WA0043.jpg

IMG-20140917-WA0044.jpg

goeie poten hoor! en ja, tuurlijk neemt definitie toe zodra je vp daalt is toch met alles zo.

Zeker voor je leeftijd enorm netjes! Hoe was de definitie voor deze maanden trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Zeker voor je leeftijd enorm netjes! Hoe was de definitie voor deze maanden trainen?

Had altijd wat bredere benen maar voorheen ook grote deels uit vet, inmiddels 20kg afgevallen van maat 38 in broeken naar 34 gegaan en nu begint 34 wat strakker te zitten :mad:
geen pics gemaakt van toen ik net begon dus dat is wel jammer..

goeie middelste quad ook

Hehe, in ieder geval een goed verhaal. Gefeliciteerd met je succes :)

Raad jullie aan niet achter hem te gaan staan!:D

wtf.. zo droog op 78kg en zulke poten?

Loopt je bovenlijf zo enorm achter of kloppen je stats niet?

Train nu al 5-6maanden consequent benen mee. Spijt van dat ik niet vanaf begin af aan benen goed getraind heb.

Ben nu momenteel nog maandje of 2 in de cleanbulk wil erna weer gaan cutten en echt goed droog worden, wil meer definitie in benen ik neem aan dat dit ook alleen gebeurd wanneer ik ga dalen in mijn vetpercentage klopt dit?

Ik zal 2 pics uploaden.

nu kan je beginnen met ub te trainen

is dat met 17 bf. lijkt meer 11/12 ofzo.

Strong quads. Nice

Hoe ziet jouw gemiddelde benenroutine/training eruit?

haha je moet die 5 maandjes veel spier pijn hebben gehad:cool:

Vrijwel recent vetperctage laten opmeten en dit bleek 17.3% te zijn, ik had zelf eerlijk gezegd lager verwacht

Bovenlichaam loopt niet echt achter ik zal wel pics uploaden deze fotos zijn op 80kg in de ochtend btw.

2014-09-23 16.13.34.jpg

20140828_222705.jpg

Hoe ziet jouw gemiddelde benenroutine/training eruit?

Train niet volgens een trainingschema, wel uiteraard split schema maar niet met vaste oefeningen.

Standaard leg day voor mij is

4-5 setjes squatten
4 setjes single leg squat
Leg press 4 setjes
Leg extinction 4 setjes
kuiten dumbells 5-6 setjes

2x de week

leg extension* extinction is heel wat anders ;)

Goede details op je rug ook. No way dat dat 17 is, eerder iets rond de 11 denk ik. Goede genen ;)

leg extension* extinction is heel wat anders ;)

Goede details op je rug ook. No way dat dat 17 is, eerder iets rond de 11 denk ik. Goede genen ;)

Je hebt gelijk, thanks man.
Vind het vreemd qua vetperc. De persoon die het opgemeten had is wel echt iemand die veel verstand heeft over bodybuilding zowel voeding als training..

Vetpercentage blijft altijd een beetje gissen. Denk wel meer dan 11 als je naar zijn buik bijvoorbeeld kijkt. Maar voor de rest zie je er droog uit, achja t is ook maar een cijfertje he ;)

phat quads are nice!

Vrijwel recent vetperctage laten opmeten en dit bleek 17.3 te zijn, ik had zelf eerlijk gezegd lager verwacht

Bovenlichaam loopt niet echt achter ik zal wel pics uploaden deze fotos zijn op 80kg in de ochtend btw.

haha 17.3% gtfo.
ik zit op zo'n 10/12% en jij lijkt ong het zelfde te hebben.
ik weet dat die metingen vaak beetje fout zijn maar jij bent wel een van de ergste die ik heb gezien.

maarja alleen maar beter voor jou.

Terug
Naar boven