MuscleMeat

resultaten cut

• Topic Starter Topic Starter
Dat bedoelde ik ook niet, verzwaren als je kunt inderdaad, maar ook niet constant tegen je maximum aan liggen trainen, de eerste trainingen van HST zit je onder je maximum.
4x per week trainen = UB/LB of Push Pull Legs schema.

Dat je moet wisselen om je spieren te "shocken" lijkt mij onzin. Je moet eens naar "Durbuy Adventure" gaan en die kerel zijn onderarmen bekijken welke de moeren van het bomenparcours moet onderhouden. Dat is constant dezelfde beweging en weinigen hebben zo'n onderarmen.

Met al die cardio is je cortisol misschien ook te hoog (en/of je rust te weinig) en belemmer je zelf je resultaten, less is (dikwijls) more.

Oke dan blijf ik gewoon men schema volgen, vind dit nog altijd zwaar genoeg en wel een goed schema.

Wat de cardio betreft, ik doe na elke krachttraining (dus 4x per week) nog 20 minuten cardio, ook ga ik woensdag en zaterdag ochtend voor het ontbijt een halfuur lopen en train ik in de namiddag ook nog men buik met daarna nog 20 minuten cardio. Denk je dat ik dan idd teveel cardio doe? Leek me wel logisch in de cut

Heb je hier al eens foto's geplaatst? Als je er niet mee inzit zou ik dat eens doen. 58 kg, veel cardio en willen cutten klinkt voor velen ongeloofwaardig, wss heb je een verkeerd zelfbeeld.
Denk dat iedereen je hier een cleanbulk zal aanraden maar uiteindelijk doe je toch wat jij wilt :-)
Je kunt niet van skinny naar breed gaan en tegelijkertijd een sixpack behalen.

Je lichaam veranderen is een ZEER langzaam proces en er zijn 101 manieren om dat te doen (en je zult ze alle 101 zelf moeten uitproberen om te weten wat voor jou werkt en wat niet).

3x full body trainen of 4x UB/LB per week of 5-daagse split Max-OT... als je één van deze methodes goed doet, zul je met elk van hen wel resultaten behalen, belangrijkste is dat je iets kiest wat je graag doet, kunt volhouden en in je tijdsbesteding past.
En misschien had je dan 0,25 cm meer bicep gehad als je iets anders deed, zolang je maar blijft volhouden en consequent traint, komt die 0,25 cm er ook nog wel.
Af en toe iets anders proberen kan ook leuk zijn, maar ga niet constant wisselen.

Als je in een cut geen resultaten meer behaalt, dan kun je enkel minder gaan eten of meer cardio gaan doen.
Op een gegeven moment kun je niet meer cardio doen (tenzij je werkloos/student bent) en heb je al teveel honger om nog minder te gaan eten.
Dus als je je bulk stopt op een punt waar je 0,0 cardio doet en veel eten krijgt, dan gaat 3x per week 20 min cardio al resultaat hebben om je over een plateau te helpen.
Maar als je in bulk al veel cardio deed, kun je enkel maar meer cardio toevoegen (en minder eten).

Als je hier nu op't forum eens gewoon een logje: Marnick's log opent, dan kan iedereen daar reageren en een beetje een overzicht krijgen van je voeding- en trainingsschema's.

Als je echt wilt cutten, dan zou ik je Carb Nite Solution aanraden, maar dan ga je die 8 kg zo weer kwijt zijn en je gekweekte spiermassa ook.
Als je zou gaan cleanbulken: Carb Backloading (geen kh op je rustdagen, wel kh na je training) en minderen met cardio, doe enkel wat je ECHT leuk vind... bvb die volleybal
Als je serieus gaat bulken: geen cardio, wat dirty eten mag ook wel.

Heb je hier al eens foto's geplaatst? Als je er niet mee inzit zou ik dat eens doen. 58 kg, veel cardio en willen cutten klinkt voor velen ongeloofwaardig, wss heb je een verkeerd zelfbeeld.
Denk dat iedereen je hier een cleanbulk zal aanraden maar uiteindelijk doe je toch wat jij wilt :-)
Je kunt niet van skinny naar breed gaan en tegelijkertijd een sixpack behalen.

Je lichaam veranderen is een ZEER langzaam proces en er zijn 101 manieren om dat te doen (en je zult ze alle 101 zelf moeten uitproberen om te weten wat voor jou werkt en wat niet).

3x full body trainen of 4x UB/LB per week of 5-daagse split Max-OT... als je één van deze methodes goed doet, zul je met elk van hen wel resultaten behalen, belangrijkste is dat je iets kiest wat je graag doet, kunt volhouden en in je tijdsbesteding past.
En misschien had je dan 0,25 cm meer bicep gehad als je iets anders deed, zolang je maar blijft volhouden en consequent traint, komt die 0,25 cm er ook nog wel.
Af en toe iets anders proberen kan ook leuk zijn, maar ga niet constant wisselen.

Als je in een cut geen resultaten meer behaalt, dan kun je enkel minder gaan eten of meer cardio gaan doen.
Op een gegeven moment kun je niet meer cardio doen (tenzij je werkloos/student bent) en heb je al teveel honger om nog minder te gaan eten.
Dus als je je bulk stopt op een punt waar je 0,0 cardio doet en veel eten krijgt, dan gaat 3x per week 20 min cardio al resultaat hebben om je over een plateau te helpen.
Maar als je in bulk al veel cardio deed, kun je enkel maar meer cardio toevoegen (en minder eten).

Als je hier nu op't forum eens gewoon een logje: Marnick's log opent, dan kan iedereen daar reageren en een beetje een overzicht krijgen van je voeding- en trainingsschema's.

Als je echt wilt cutten, dan zou ik je Carb Nite Solution aanraden, maar dan ga je die 8 kg zo weer kwijt zijn en je gekweekte spiermassa ook.
Als je zou gaan cleanbulken: Carb Backloading (geen kh op je rustdagen, wel kh na je training) en minderen met cardio, doe enkel wat je ECHT leuk vind... bvb die volleybal
Als je serieus gaat bulken: geen cardio, wat dirty eten mag ook wel.

Ik zal morgen wel eens wat fotos posten, ik ben ook niet dik ofzo, maar ik heb eerst gecleanbulkt en ik vond men vetpercentage preciesnog al aan de hoge kant dus ik wou eerst wat vet kwijt, daarom ben k gaan cutten.

Over een paar weken ga ik ook terug cleanbulken omdat ik nog wel wat spiermassa wil krijgen, wss 1 cheatmeal per week die binnen men macro's past. Ik zal ook de methodes die je zegt eens opzoeken.

Is het wel normaal dat ik amper kilo's kwijt raak in men cut? Ik behaal niet echt hetresulraat dat ik wou en verlies precies amper vet terwijl ik al bijna 1000 kcal onder onderhoud eet en nog cardio elke dag toevoeg + een uur naar school fiets, enig idee waar dit aan kan liggen?

Teveel ineens, te snel wss

Weet je je vetpercentage? Hoe lager dat is, hoe langer het duurt.

Zou blijven "cleanbulken"/carb backloaden totdat je aan 15% zit.
Daarna 6 maanden carb nite solution

Als je nu van cut naar cleanbulk gaat, verminder dan eerst je cardio (als je dat wilt) en daarna 100 kcal per week omhoog bvb, kleine aanpassingen maken altijd.
Zelfde in de andere richting, elke week 100 kcal minder eten of cardio toevoegen

Je doet niet teveel cardio.

Post eens al je voeding en je gewicht van elke dag. Link naar je myfitnesspal? Staat je alcohol daar ook in?

En op hoeveel kcal bulkte je en hoe snel kwam je toen aan?

Teveel ineens, te snel wss

Weet je je vetpercentage? Hoe lager dat is, hoe langer het duurt.

Zou blijven "cleanbulken"/carb backloaden totdat je aan 15% zit.
Daarna 6 maanden carb nite solution

Als je nu van cut naar cleanbulk gaat, verminder dan eerst je cardio (als je dat wilt) en daarna 100 kcal per week omhoog bvb, kleine aanpassingen maken altijd.
Zelfde in de andere richting, elke week 100 kcal minder eten of cardio toevoegen

Ik weet men vetpercentage niet, ik doe het op het zicht en ik eens een foto gevonden met verschillende fotos met verpercentage en ik zat toch rond de 15% denk ik, ik weet niet waarje zo'n meetding kan kopen voor vet

Je doet niet teveel cardio.

Post eens al je voeding en je gewicht van elke dag. Link naar je myfitnesspal? Staat je alcohol daar ook in?

En op hoeveel kcal bulkte je en hoe snel kwam je toen aan?

Oke zal sewwes men voeding van vorive week eens posten, ikgebruik idd my fitnesspal, wel handige app.
alcohol drink ik maar 1 keer/maand en dan vul ik dat ook in.

Ik ben in 8 weken tijd ongeveer 10kgbijgekomen dus best wel veel,hier zatook wel een week vakantie met all in eten in en toen ben ik wel een 3 kg bijkomen op een week tijd, maar er was ook eenfitness die ik had genruikt en ik vond dat ok toen net gespierder was geworden. Ik bulkte maar een 200 kcal boven onderhoud maar ik denk dat ok zoveel bijkwam omdat ok daarvoor mezelf enkele maanden heb ondervoed met 800 kcal per dag en meer als 1000 kcal per dag aan cardio verbranden...

Dit zijn enkele fotos vandaag gemaakt, ik moet wel zeggen dat ik er iets opgeblazen als anders uitzie omdat ok gistere familiefeest had en wat veel taart heb gegeten als cheat meal.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Ik vindt ook dat men benen niet echt gespierd worden, weet iemand hoe dit komt

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Ik eet verschillende macro`s op dagen dat ik UB train ( dinsdag en vrijdag, iets minder kh) LB train (maandag en donderdag) en rustdagen (woensdag zaterdag zondag)
Maandag LB : ontbijt (half 8) 125 gram magere yoghurt, 35 gram aardbeien, 20 gram druiven, 40 gram banaan, 28 gram havermout kcal 217 kh 37 eiwit 9 vet 4
25 minuten naar school fietsen
10u10 snacks pindanoten zonder zout 30 gram, havervlokken 40 gram, 15 gram pure chocolade kcal 407 kh 37 eiwit 13 vet 23
Middag eten (12 uur) 3 sneeen volkoren brood, 2 roereieren en 8 sneeen kipfilet kcal 575 kh 43 eiwit 49 vet 23
25 naar huis fietsen om 16u25
Avondeten 17u wortelen gekookt 50 gram, 175 gram kipfilethaasjes kcal 210 kh 4 eiwit 40 vet 3
18u30 trainen 35 minuten LB + 30 minuten cardio, na trainen ( 14u30) 250 gram magere kwark + 40 gram banaan kcal 155 kh 16.5 eiwit 21 vet 0
21u30 voor slapen 250 gram magere kwark kcal 120 kh 7.5 eiwit 21 vet 0
Totaal kcal 1672 kh 147 eiwit 154 vet 52
Op donderdag is dit grotendeels hetzelfde alleen eet ik als avondeten pasta dus eet ik doorheen de dag minder kh door bijvoorbeeld een snee brood minder te eten of sochtends geen banaan te eten of geen havervlokken ofzoiets tot het past.
Dinsdag en vrijdag is ook zo goed als alles hetzelfde, savonds ook kipfilet met sla en tomaten, smiddags ook volkoren brood met kipfilet en eventueel eieren, ontbijt hetzzelfde zonder banaan want ik eet in totaal 120 gram kh ipv 150 gram, rest blijft hetzelfde. Snacks ook bijna hetzelfde alleen eet ik alleen pure chocola en havervlokken op maandag en donderdag, dinsdag en vrijdag is dit een haverkoek zelf gebakken die binnen macro`s past.
Woendag zaterdag en zondag is alles hetzelfde van macro`s buiten 100 gram kh. Qua voedingsmiddelen is alles zowat hetzelfde. Woensdag witte vis ipv kip. Om minder kh te eten pas ik men ontbijt en snacks aan of aantal sneeen brood. Als ik meer eiwitten nodig heb en hier nog niet aankom voeg ik meestal kipfilet(beleg) toe en voor vetten pindanoten zonder zout of eieren.
Zaterdag en zondag eet ik nogal gevarieerd savonds, maar het past altijd in men macros en smiddags eet ik zaterdag 1 bruine pistolet en soep met kipfilet(beleg) tot het men macro`s past. Ook eet ik op rustdagen geen banaan. Zondag smiddags soep met eieren en volkoren brood en savonds varieert. Ook eet ik zondag avond nog een dessert bij men bomma, taart of pudding etc. Past ook in macro`s.

Qua cardio verbrand ik op Maandag, donderdag en vrijdag rond de 800 kcal uit fietsen naar school, kt en cardio na kt. Op dinsdag rond de 1000 kcal want dan doe ik ipv cardio na kt, aan volleybal en dit duurt wat langer dus verbrand ik meer.
Woensdag en zaterdag ga ik voor het ontbijt een halfuur hardlopen en in de namiddag train ik men buik met daarna nog 20 minuten cardio, op zondag doe ik niks van beweging. OP woensdag fiets ik ook nog wel naar school dus dan verbrand ik rond de 1000 kcal en zaterdag rond de 650 kcal.

Zo ziet men week er dus ongeveer uit. De voedingsmiddelen zijn nogal constant en ik eet altijd gezond buiten op zondagavond of als er een familiefeest is maar dit compenseer ik dan met de volgende dagen. Ik verwisselen alleen de hoeveelheid van bepaalde voedingsmiddelen zodat het past in men macro`s. Commentaar of advies is altijd welkom

Heeft er iemand misschien ook ervaring met iifym, dus met ongezonde voeding die binnen je macro`s past toch je resultaten halen? NIet dat ik dit van plan ben, ik eet graag gezond, maar ik vraag me af of dit echt werkt.
En heeft er iemand ervaring met het metabolismedieet? Ik vind het nogal een raar dieet, maar het kan mss werken

zelfs een kind eet meer ... nog geen 1700 kcal.. das wel extreem weinig...
Daarbij zou ik als ik jouw was gewoon gaan bulken.. als je nu verder cut blijft er niet veel van ej over.

Ben dan wel benieuwd wat je at in je bulk... want het lijkt er eerder op dat je zo weinig massa hebt aangezet in je bulk omdat je mogelijk toen ook te weinig at...

loll, ga bulken man, als je nu verder cut wordt je een lopend skelet.

Je moet gewoon wat geduld hebben. Goede fysieken worden niet in 1 maand, 3 maand, 1 jaar of 2 jaar gebouwd. Dat is een jarenplan :)

zelfs een kind eet meer ... nog geen 1700 kcal.. das wel extreem weinig...
Daarbij zou ik als ik jouw was gewoon gaan bulken.. als je nu verder cut blijft er niet veel van ej over.

Ben dan wel benieuwd wat je at in je bulk... want het lijkt er eerder op dat je zo weinig massa hebt aangezet in je bulk omdat je mogelijk toen ook te weinig at...

Ja ik at net boven onderhoud, omdat ik eerst zo weinig at wou ik niet direct gaan overdruiven

heeft er iemand trouwens een idee over men vetpercentage als je naar de fotos kijkt?

Terug
Naar boven