XXL Nutrition

Nieuws Rico VS Badr (challenge accepted)

Hoe kom je er bij dat ik beledigd ben? Hahaha het is geen vriend van me of zo. Alsnog heeft iedereen zn eigen mening. Ik ben niet de gene die zomaar loopt te janken, misschien moet je het nog eens lezen pik. Ik poost iets en iedereen valt er over, accepteer Mn post gewoon. Hahahah

Ehr, een simpele opsomming van gedocumenteerde feiten zonder emotionele lading beschouw jij als 'janken'? Okee. Succes ermee.

Janken slaat niet op jou en dat kan je heel duidelijk zien als je gewoon even leest. Heb je zand in je vagina of zo?

Janken slaat niet op jou en dat kan je heel duidelijk zien als je gewoon even leest. Heb je zand in je vagina of zo?

Roidrage ofzo? Ik had wel door dat het janken niet op mij sloeg slimmerik. Dat neemt niet weg dat ik je reactie niet begrijp.

Hahaha, ja man. Dat is het. Maar ik heb niks tegen jullie en wat jullie van badder vinden is voor mij nog interessanter. Dat ik m aandoe vind betekent niet dat de rest dat ook moet vinden.
Maar dat ik zo moet lachen is omdat jullie flippen om niks, denk toch aan je bloeddruk man. Hahaha

Zeer risicovolle match voor Rico. Hij is nu eindelijk een goede reputatie aan het opbouwen als HW kampioen. Badr heeft niks te verliezen. Zulke matches zijn altijd zeer tricky. Ik denk dat Rico wint, maar zoals ik al zei... iemand die niks te verliezen heeft kan behoorlijk risico nemen en dan zou het me niks verbazen als hij Rico KO'd. Voor de sport is het goed als Badr wint, aangezien hij nog steeds zeer populair en bekend is over heel de wereld.

Ikzelf gun het hem helemaal niet, aangezien hij een psychopaat is die vriendjes is met een nog grotere psychopaat in Tsjetsjenië. Als Rico wint, dan heeft hij alles bereikt in zijn kickboks carrière en dan kan hij eindelijk een volledige transitie maken naar full-time MMA.

Voor de sport is het goed als Badr wint, aangezien hij nog steeds zeer populair en bekend is over heel de wereld.
Ik denk juist andersom. Rico heeft een betere uitstraling en is veel meer een positieve abassadeur (in de media en voor kinderen e.d.) dan Badr. Toen ik Badr voor het eerst live zag knokken tegen een kennis (>10jr) was hij na afloop wel sportief maar toen hing er al geen erg sympathieke uitstraling om hem heen. Wel vond ik het een fantastische vechter, met een heel groot talent.

Laatst bewerkt:
Ik denk juist andersom. Rico heeft een betere uitstraling en is veel meer een positieve abassadeur (in de media en voor kinderen e.d.) dan Badr. Toen ik Badr voor het eerst live zag knokken tegen een kennis (>10jr) was hij na afloop wel sportief maar toen hing er al geen erg sympathieke uitstraling om hem heen. Wel vond ik het een fantastische vechter, met een heel groot talent.
In Nederland is dit inderdaad zo, maar internationaal is het minder bekend dat hij een complete psychopaat is. Uiteraard is Rico een betere ambassadeur, maar mensen (o.a. amerikanen) houden nu eenmaal van bad boys.

Als het om kaartjes verkopen gaat en geld verdienen dan staat Badr op 1. True. Met hem is er altijd consternatie en een grote kans op een k.o. en dat verkoopt goed.

Als het om kaartjes verkopen gaat en geld verdienen dan staat Badr op 1. True. Met hem is er altijd consternatie en een grote kans op een k.o. en dat verkoopt goed.
Sad but true. Ik heb ook liever dat een gentleman als Rico wint, want anders blijft er altijd zo'n stigma rond vechtsporten hangen dat het voor tokkies en criminelen is.

• Topic Starter Topic Starter
Lekker hoor badr mafkees.

Lekker idiote actie idd. Vraag me af of hier geen sancties tegen gegeven kunnen worden. Een boete of minder gage lijkt me niet onredelijk.

Wat een zielepoot zeg. Als je geen Marokkaan bent, kan je toch geen fan van zo iemand zijn? Geen enkele liefhebber van vechtsport zit hier toch op te wachten?

Ook nog het andere deel gekeken.
Hari doet of hij bij de k-1 legendes hoort en ze allemaal kapot geslagen heeft. Werkelijk heeft Hari enkel de laatste 3 k-1 toernooien meegedaan, al lang voor de glorie jaren voorbij waren.Ik denk dat menig leek denkt dat Hari een k-1 kampioen is, een titel die hij niet verdient en nooit heeft gehad. De jaren dat k-1 teerde op de oude garde als Aerts, Sefo en Banner die vooral eind jaren '90 en begin 2000 top waren. Overeem die met gemak van Aerts won wat in zijn goede jaren natuurlijk nooit zou zijn gebeurd, ik kon de k-1 toen al niet meer helemaal serieus nemen.

Laatst bewerkt:
De hele persconferentie..

Leuk om te volgen, heel sneu van badr.
Denk dat dit wel met opzet is gedaan, voor het media spektakel.

Zo werkt vechtsport niet imo. Wat je nodig hebt zijn veel ogen. Veel ogen is veel geld. Veel geld is een optie voor de upper echelon van elite atleten om een keuze te maken voor een dergelijke sport.

Het klinkt allemaal wat naargeestig en zakelijk, maar dit is wel hoe het werkt. Zeker in Amerika met hun scholarships is dit heel duidelijk een factor.

Ik heb vandaag dit stukje afgemaakt: Neerlands Hoop: Gegard Mousasi

Als Mousasi het karakter van Badr had was hij nu een superster geweest, daar ben ik van overtuigd. Dus wat is "goed voor de sport"... Zeg het maar?

Laatst bewerkt:
De UFC is niet groot geworden door allemaal Badr' die zich misdragen, integendeel. Natuurlijk zijn er de bekende pers bijeenkomsten, zoals bij boksen, maar binnen de ring wordt er streng op de regels toegezien en is het onderling respect over het algemeen aanwezig. Ik had met name NL/ Europa in gedachte met betrekking tot kickboxen. Sinds kort worden er weer gala's georganiseerd in A'dam, was een tijd ondenkbaar. Er hing rondom kickboxen in NL een schimmige sfeer, de ouders moeten over het algemeen toch het lesgeld betalen voor hun kroost. Wil je een breder publiek dan het huidige lijkt mij een Rico een beter alternatief dan Badr. Natuurlijk trekt een Badr spektakel aan, kan je het mooi verkopen. Dat is logisch.

Het werkt ook niet mee dat de Heavyweight Divisie een probleem heeft als het gaat om (nieuw) talent. Het is al jaren een stoelendans van een klein groepje giganten, die bijna allemaal ruim de dertig (soms de 40) gepasseerd zijn. Het voelt vaak een beetje aan als een herhaling van zetten.
Om meerdere vechtsporten op een heel hoog niveau te beoefenen en eenmaal in de HW divisie mee te komen of voor de titel gaan ben je gauw richting 30. Anders dan bij kickboxen. Dit speelt zeker mee. Helemaal in NL waar nauwelijks kennis was over grondvechten i.c.m stand-up tot en met de jaren 2000.

Laatst bewerkt:
De UFC is niet groot geworden door allemaal Badr' die zich misdragen, integendeel. Natuurlijk zijn er de bekende pers bijeenkomsten, zoals bij boksen, maar binnen de ring wordt er streng op de regels toegezien en is het onderling respect over het algemeen aanwezig. Ik had met name NL/ Europa in gedachte met betrekking tot kickboxen. Sinds kort worden er weer gala's georganiseerd in A'dam, was een tijd ondenkbaar. Er hing rondom kickboxen in NL een schimmige sfeer, de ouders moeten over het algemeen toch het lesgeld betalen voor hun kroost. Wil je een breder publiek dan het huidige lijkt mij een Rico een beter alternatief dan Badr. Natuurlijk trekt een Badr spektakel aan, kan je het mooi verkopen. Dat is logisch.

Om meerdere vechtsporten op een heel hoog niveau te kunnen ben je gauw de 30 gepasseerd. Anders dan bij kickboxen. Dit speelt zeker mee.
In NL was die balans wel zoek qua organisatie ja. Werd een beetje een wild-west gebeuren.

Wat betreft meerdere sporten leren, dat geldt voor iedere klasse. Bantam t/m middleweight is super stacked met overal goeie aanwas.

Ik denk dat het vooral een demografisch iets is.

Daarnaast denk ik dat Hw meer op kracht is gebaseerd. Dat is het laatste dat verdwijnt als je ouder wordt, maar het is al een dikke vijf jaar exact dezelfde divisie in de top15

Ik zie ook liever een bredere selectie HW divisie, ik denk iedereen. Inclusief de UFC. Je ziet dat de jongens die al vanaf high school met name worstelen best ver kunnen komen. Als je dat met Europa vergelijkt is het karig. Hier is het vooral kickboxen, muay thai, judo. Zo een Georges St-Pierre is voor mij echt een ulitieme atleet geweest jaren lang. Als je nou bjj en boksen op een vrij aardig internationaal niveau doet kan je je aardig redden..

Ik zie ook liever een bredere selectie HW divisie, ik denk iedereen. Inclusief de UFC. Je ziet dat de jongens die al vanaf high school met name worstelen best ver kunnen komen. Als je dat met Europa vergelijkt is het karig. Hier is het vooral kickboxen, muay thai, judo. Zo een Georges St-Pierre is voor mij echt een ulitieme atleet geweest jaren lang. Als je nou bjj en boksen op een vrij aardig internationaal niveau doet kan je je aardig redden..

Europa moet dan West Europa zijn.

Terug
Naar boven