XXL Nutrition

Nieuws Rico VS Badr (challenge accepted)

Bezoekers in dit topic

Het zou bijzonder vervelend zijn als Badr wint, maar op basis van zijn kwaliteit kan je het helaas niet uitsluiten. Wat ook vervelend is, is dat ik geen ziggo heb. :fuu:
Download jezelf Ace Stream, kun je gewoon Googlen. In de player kun je dan een code invoeren om te streamen. Op Reddit kun je altijd dudes vinden die live streampjes eruit gooien. Dan kun je altijd zulke events, maar ook UFC cards, in HD kijken.

Ik mis de achtergrond, meer info pls
Niet de moeite als je em niet meteen snapt :)
 
Badr niet bij de weight in komen opdagen. lekker dan.

Edit: hij was gewoon aan de late kant zo ies koeltoer zullen wel maar zegge :).
 
Laatst bewerkt:
In de staredown oogde Badr erg nerveus, helaas even geen tijd om een linkje te plaatsen.
 
Hij ademt in ieder geval zwaar. Nu al moe?
 
Ik heb nu al zin in morgen. Met die trieste allah akbar bontkraagjes. Rico moet zich niet laten meezuigen in het spelletje van Badr. Als Rico het korte lontje weet aan te steken van Badr kan hij er zijn voordeel mee doen, Rico moet echt rustig blijven.
 
Ik heb nu al zin in morgen. Met die trieste allah akbar bontkraagjes. Rico moet zich niet laten meezuigen in het spelletje van Badr. Als Rico het korte lontje weet aan te steken van Badr kan hij er zijn voordeel mee doen, Rico moet echt rustig blijven.

Leuk he, Badr als de Jeanne d'Arc van de moslims.
Marokkanen en Turken hand in hand achter Badr, samen tegen de kaaskoppen.
 
Jammer dat deze hele partij een rassen kwestie is geworden, of zelfs een moslim vs de rest partij. Ook dit was met het oude k-1 nooit een issue. Helaas betrap ik mezelf erop dat het aanstekelijk is en je er zelf ook een soort gevoel bij gaat krijgen terwijl dit mij nog nooit geboeid heeft tijdens een "sportwedstrijd".

Ik voorzie zelfs al toeterende auto's in de grote steden en vlaggen mocht Badr winnen, dit zou toch treurig zijn dat de verhoudingen zo liggen in dit land.
 
Jammer dat deze hele partij een rassen kwestie is geworden, of zelfs een moslim vs de rest partij. Ook dit was met het oude k-1 nooit een issue. Helaas betrap ik mezelf erop dat het aanstekelijk is en je er zelf ook een soort gevoel bij gaat krijgen terwijl dit mij nog nooit geboeid heeft tijdens een "sportwedstrijd".

Ik voorzie zelfs al toeterende auto's in de grote steden en vlaggen mocht Badr winnen, dit zou toch treurig zijn dat de verhoudingen zo liggen in dit land.
Zo liggen de verhoudingen al jaren.
 
Ik ben benieuwd hoe het gaat tussen de oren van Rico, hij oogt best cool maar misschien is hij angstig van binnen. Ik heb geen enkel idee. Bij Aerts, Overeem, Schilt, Bonjasky had je geweten dat dit allemaal er niet toe doet maar bij deze Rico heb ik toch mijn twijfels.

Badr oogt agressief, ook dit kan een nadeel zijn als hij met te veel adrenaline begint maar de eerste ronde vies tegen zal vallen. Dat Badr weinig partijen heeft gedraaid is dan best een nadeel, de routine tussen de oren met het omgaan en doseren van je agressie is wellicht niet optimaal. Een meevaller voor hem dat het maar 3 rondjes zijn.
 
Zo liggen de verhoudingen al jaren.

Ja maar het dieptepunt is blijkbaar nog niet bereikt . Enkele jaren terug was dit nog niet zo'n issue als Hari tegen Overeem vocht.
 
Jammer dat deze hele partij een rassen kwestie is geworden, of zelfs een moslim vs de rest partij. Ook dit was met het oude k-1 nooit een issue. Helaas betrap ik mezelf erop dat het aanstekelijk is en je er zelf ook een soort gevoel bij gaat krijgen terwijl dit mij nog nooit geboeid heeft tijdens een "sportwedstrijd".

Ik voorzie zelfs al toeterende auto's in de grote steden en vlaggen mocht Badr winnen, dit zou toch treurig zijn dat de verhoudingen zo liggen in dit land.
toeter

 
Ja maar het dieptepunt is blijkbaar nog niet bereikt . Enkele jaren terug was dit nog niet zo'n issue als Hari tegen Overeem vocht.
Tijdens de K-1 dagen was er sowieso weinig aandacht voor kickboksen in de Nederlandse media en was social media nog niet zo groot. Nu kom je de hele dag berichten tegen over dit gevecht.
 
Ik denk dat Rico heel heel boos wordt als ie ooit te weten komt wat Badr vangt voor deze fight tov hem. Op papier zal het niet zoveel schelen maar onder de tafel gaat dat verschil wss enorm zijn. Maar laten we eerlijk zijn Badr vs Bassie verkoopt beter dan Rico vs wie dan ook.
 
Als Rico wint dan is hij vast minder boos wanneer hij zijn volgende cheque(s) ziet. Gaat dan wel om de manier waarop.
 

------------

Vanaf 19:30 Badr - Rico

 
HD stream link iemand?
 
Ik denk dat Rico heel heel boos wordt als ie ooit te weten komt wat Badr vangt voor deze fight tov hem. Op papier zal het niet zoveel schelen maar onder de tafel gaat dat verschil wss enorm zijn. Maar laten we eerlijk zijn Badr vs Bassie verkoopt beter dan Rico vs wie dan ook.


volgens mij Rico 300.000 , Badr 1 miljoen meer

(gehoord in het roddelcircuit dus waarheidsgehalte 0,0 tot 100% :roflol:)


hoewel ik zelf een pupil ben geweest van Dennis (trainer en coach van Rico)

vind ik Badr de beste vechter alleen het nadeel is dan idd dat al die teringkraagjes

zichzelf weer superieur op straat gaan voelen want hun Badr heeft weer gewonnen

en ja ,de strijd tussen de KK kazen (is een geuzennaam voor mij) en moslims is al lang bezig en zal in de toekomst wel

tot uitbarsting komen en daar maak ik mij totaal geen zorgen om ,als de boze witte man maar boos genoeg is

gaan er minder leuke dingen gebeuren ;)
 
Bij het horen van de woorden van Rico Verhoeven schiet Peter Aerts in de lach. De 27-jarige wereldkampioen omschrijft zijn clash met Badr Hari als het grootste gevecht in de geschiedenis van het kickboksen. "Met alle respect voor beide vechters, maar 15 à 20 jaar geleden stond bijna wekelijks een wedstrijd van dit kaliber op het programma”, zegt de K-1-legende uit Borne.


Na maanden vol trash-talk mogen Verhoeven en Hari (32) morgenavond eindelijk los in de ring. De uitverkochte König Pilsener Arena in Oberhausen is het decor van Glory Collision. Op Duitse bodem zal blijken wat de woorden van de twee kemphanen waard zijn geweest. Ontsnappen is niet meer mogelijk. Het officiële weegmoment, vandaag rond het middaguur, dient als een voorzichtig opwarmertje.




Aerts geeft aan dat het contrast tussen de hoogtijdagen in de K-1 en het huidige niveau in de kickbokswereld groot is. Datzelfde geldt voor de mate van aandacht. „Door de social media is het gevecht tussen Rico en Badr een ware hype. Toen ik in de jaren negentig voor het eerst kampioen in de K-1 werd, wist niemand dat. Aan de ene kant zonde, maar daardoor kon ik in Nederland wel rustig over straat. Dat was lekker”, grijnst Aerts.

ts_b4a25d8fcf4bb553ec11198a2c1fcc75.jpg

Foto: Hollandse Hoogte
„Het niveau is helaas niet meer wat het geweest is. Ik zou nu nog steeds in de top van de zwaargewichtdivisie bij Glory kunnen meedraaien. Daarom vind ik het jammer dat Rico zoveel praatjes heeft. Daar houd ik niet van. Ik won vroeger ook vaak, maar heb daar nooit over lopen pochen. Ik kan je één ding verzekeren: als ik in mijn topjaren tegenover Rico had gestaan, zou hij het einde van de partij niet hebben gehaald.”
 
Back
Naar boven