- Waardering
- 250
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar koop je die? dat lijkt me echt wel tof, vooral omdat er buiten mij hoogstens 3 mensen zijn in mijn gym die ook squatten.
Ik denk dat ik inderdaad volgende keer wat zwaarder ga. Ik ben laag begonnen omdat ik amper ervaring had met deadlift, maar het voelt echt erg licht aan, en ik denk dat mijn techniek wel ok is.
vond em wel vet ook haha

leuk log om te volgen! Van welke url heb je de meeste info?

ik heb ook het gevoel dat ik bij de squats teveel naar voor begin te leunen naarmate het zwaarder wordt. In mijn gym gaan de spiegels van heupniveau tot het plafond, en als ik onderin de squat zit, zie ik mijzelf dus niet. ik zal proberen iemand te vinden die me wat kan helpen, of anders post ik hier wel een video zodat forumleden mij tips kunnen geven. Ik denk dat ik teveel op mijn voorvoet steun en niet genoeg naar achter ga zitten, maar ik ben niet helemaal zeker. Ik zak tot mijn hamstrings mijn kuiten raken, en ik denk dat mijn rug wel in een arch blijft.
Ik heb vandaag voor het eerst Rippetoe gedaan. Ik was met een half uurtje klaar.... Stond wel wankel op m'n benen van de Squats![]()
Ik had niet echt het idee dat ik me gek had getraind, ondanks dat de laatste set van de oefeningen erg moeilijk gingen.
Doe ik iets fout of is dat normaal ??
Hoe lang ben je nu eigenlijk al bezig met het programma? Ben ook wel benieuwd of je fysiek al verandering ziet