MuscleMeat

Rippetoe SimsonLeeuw

Misschien is het een idee straks een nieuw logje te openen (en misschien ook met een titel die aansluit bij je doelen)!

Want wat zijn je doelen nu precies voor de komende maanden? Massa en krachttoename, ook iets concreets in gedachte? Ben je van plan ook weer 3 maanden een split te gaan doen of langer?

( kruisverhoor-modus off :D)

Ik ken alle namen nog niet, dus help ff de naam in te vullen :)

Barbell curl ?
1e set stang plus 10 kg
2e set stang plus 14 kg
3e stang plus 16 kg
4e stang plus 18 kg

Zitten op schuine bank en een dumbel, 1 arm per keer
incline DB curl
1e set 7 kg
2e set 8 kg
3e set 10 kg
4e set 13 kg

Correct me if Im wrong. Vind dat je sterk curled trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
Grote man uit de gym?

Je hebt hem toch niet leren kennen onder de douche hoop ik ?
yep onder de douche, doet ie nooit weer:D
Jep, hoe kennen julie Bubba allemaal? Eerst Jorg en nu jij:rolleyes: viezerds:D
Misschien is het een idee straks een nieuw logje te openen (en misschien ook met een titel die aansluit bij je doelen)!
Klopt! ff finetunen en dan nieuw log. Laat het jullie weten.

Want wat zijn je doelen nu precies voor de komende maanden? Massa en krachttoename, ook iets concreets in gedachte? Ben je van plan ook weer 3 maanden een split te gaan doen of langer?

( kruisverhoor-modus off :D)
Klopt ja, je hoort wanneer men nieuwe log komt. Ik denk 2 maanden split.

Correct me if Im wrong. Vind dat je sterk curled trouwens.

Thanks!

Zo mannen, en vrouwen?

Vandaag schruggs of zoiets gedaan :) lekker gevoel man!

Schouders stonden op het programma, en een kuitoefening.

MP 4 setjes 12-10-8-6

gewicht 20-30-40-45

daarna die schrucs dus, nooit gedaan dus ff wennen. Gewichten nog niet opgelet, ik geloof 17,5 aan elke kant van de stang. Wel 4 setjes. Volgende week zal ik de juiste hoeveelheden doen. Ik deed eerst de oefening dat je alleen je schouders om hoog beweegt naar je oren.

Daarna vier setjes met de gedraaide stang, upside rows? dacht ik..

In ieder geval lekker getraind met nieuwe oefeningen.

Afgesloten met een kuitmachine met alle gewicht er op.

Nu voetbal kijken :)

Hehehe schruggs :D

Het zijn shrugs, die deed ik toen ik net trainde wel regelmatig. Doe je trouwens alle oefeningen met 12 tot 6 reps?

Laatste keer dat ik in de sportschool was is... een tijdje terug :D

Misschien binnenkort maar weer es voor de afwisseling maar thuis trainen is wel relaxter vind ik :)

Ja wil ik ook op den duur.

Laatste keer dat ik in de sportschool was is... een tijdje terug :D

Misschien binnenkort maar weer es voor de afwisseling maar thuis trainen is wel relaxter vind ik :)

Als je er de juiste spullen en plaats voor hebt ja ...

Ik mis wel wat het sociale en ook de gewichten steeds opnieuw veranderen begint me erg tegen te steken :s

Ik mis wel wat het sociale en ook de gewichten steeds opnieuw veranderen begint me erg tegen te steken :s

Ik ben ook nog wel lid van de sportschool, sporadisch ga ik wel heen. Jorgy, jou kan ik wel aanraden es te trainen bij een gym (als je er geld voor hebt) -mensen kunnen dan ook es naar je uitvoering kijken. En misschien vind jij het wel veel relaxter dan thuis trainen, dus zoek n goedkope gym op straks zou ik zeggen :)

Of ga spijkerpoepen met 105kg in je rugzak :thumbs:

niet weer :roflol:

onderhand kan ie wel 120 kilo spijkerpoepen denk ik:D

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

.......
Ik ben ook nog wel lid van de sportschool, sporadisch ga ik wel heen. Jorgy, jou kan ik wel aanraden es te trainen bij een gym (als je er geld voor hebt) -mensen kunnen dan ook es naar je uitvoering kijken. En misschien vind jij het wel veel relaxter dan thuis trainen, dus zoek n goedkope gym op straks zou ik zeggen :)
.......

......

jongens.....

GA TRAINEN! Het is zaterdag gastjes, en jullie lopen mijn log te vervuilen. :D

Jonguh check mijn laatste training dan :roflol:

Of eigenlijk niet, zuigt ballen.

Was vroeger lid van een gym, maar nooit vooruitgang geboekt daar, of toch heel erg weining, maar ik at dan ook niets... Op zich is een gym ook wel leuk, veel plaats, geen geknoei met gewichten, benchpress met rack, maar geen deadlifters :S En je kunt niet trainen wanneer je wilt, je verliest een 30-tal minuten tot een uur soms, om er gewoon heen te gaan en terug te komen. Drinken is schijte duur... 't Heeft zo beide zijn voordelen :)

Ja, techniek voor deadlift en BOR is wel belangrijk. Ik denk dat ik voor beide eens een deload ga doen de volgende rugtraining. Ook de MP van vanavond of morgen ga ik eens van 0kg beginnen :)

Weet jij waar je dat spijkerpoepen kunt steken?

niet weer :roflol:

onderhand kan ie wel 120 kilo spijkerpoepen denk ik:D

Maak daar maar 150kg van ;)

Ha mensen,

Ik ga nu een nieuw log aanmaken. Ik ben gestopt met rippetoe, misschien dat ik na men nieuwe schema nog weer es een krachtschema gebruik maar dat zal denk ik Texas Method worden. Iedereen bedankt voor de hulp, adviezen, en geouwehoer hier!!

Men nieuwe log zal ik later hier nog ff in zetten, en in men handtekening. Tot laterzzzz

Weet jij waar je dat spijkerpoepen kunt steken?

Stick it in a place the light doesn't shine? :D

Ha mensen,

Ik ga nu een nieuw log aanmaken. Ik ben gestopt met rippetoe, misschien dat ik na men nieuwe schema nog weer es een krachtschema gebruik maar dat zal denk ik Texas Method worden. Iedereen bedankt voor de hulp, adviezen, en geouwehoer hier!!

Men nieuwe log zal ik later hier nog ff in zetten, en in men handtekening. Tot laterzzzz

Vind het altijd jammer om logjes te zien sluiten, vind het zelf leuk om alles bij elkaar te hebben van begin tot infinity (op naar de sterren en daar voorbij zegmaar). Maar hou ons effe op de hoogte dan. En je zou hier een slotje op kunnen aanvragen en alles doorsluizen naar je nieuwe log natuurlijk :)

:thumbs:

Stick it in a place the light doesn't shine? :D

Vind het altijd jammer om logjes te zien sluiten, vind het zelf leuk om alles bij elkaar te hebben van begin tot infinity (op naar de sterren en daar voorbij zegmaar). Maar hou ons effe op de hoogte dan. En je zou hier een slotje op kunnen aanvragen en alles doorsluizen naar je nieuwe log natuurlijk :)

:thumbs:

Hier dan het nieuwe plekje:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/zoeken-experimenterend-groter-worden-247539/#post4977406

Terug
Naar boven