Het is zomerrrrrr!
Lekker weertje, lekker getraind!
De pijn in de lies is een stuk minder, en ook na het squatten niet erg gevoeld

Nog steeds licht gepakt, maar goed liever helemaal hersteld dan lang voortkabbelen met een nare pijn.
Skwat: 3 setjes, 5 herhalingen met 75 kg (onder men normale werkset, maar komt door liesblesuren)
Daarna de deadlift, deze keer op advies van iemand hier een riem omgedaan. Hij zei, dat boven je lichaamsgewicht zon riem om moet. Ik had geen zin in discussie, ben ook maar een beginner, dus deed ik het. Merk niet echt verschil :S
Wel had ik last van zweethanden, door de warmte. De barbell gleed uit men hand uiteindelijk.
1 werkset van 5 herhalingen met 105 kg. Prima! Tevreden. Nu iets aan de zweet doen.
En de bench...
Ging zoals gewoonlijk lekker:
3 setjes van 5 x65 kg. Wil deze volgende woensdag op deze manier herhalen, dan kan daarna weer 2,5 kg er bij! Doel is 80 kg binnen nu en 4 maanden. Ik verwacht dat dat wel lukt nog. Pijn in de pols is helemaal weg
Als laatste nog 2 keer 8 herhalingen optrekken. Deze keer 10 kilo af van men lichaams gewicht.
Al met al lekkere training. Nog een dagje werken, en dan weeekenndddd
1e motorles gehad, whaa super coool!!!
Oja, mensen in men directe omgeving beginnen opmerkingen te maken dat ik gegroeid ben. Ik zelf zie dat eigenlijk helemaal niet. Toch maar weer fotos maken, kijken of ik ook wat zie