AndroidHealthClinic

Rippetoe SimsonLeeuw

• Topic Starter Topic Starter
Genoeg gechat weer, ff training neerzetten hier.

Nog steeds last van de lies, de squat daarom nog steeds stuk minder. Tijdens de squat voel ik men lies, dus heb ik het zo gelaten. De rest ging lekker, met extra gewicht weer. Ben benieuwd wanneer men BOR op een plateau komt :)

Squat
2 setjes alleen de stang x 5 herhalingen
Uiteindelijk drie setjes van 5 keer 55 kg. Toch last van de lies.

BOR
Eerst opwarmen. Daarna 3 setjes van 5 herhalingen x 70 kg! Lekker man.

MP Ook weer opwarmen met daarna 3 setjes van 5 x 40 kg.

2 keer een PR dus. :D

Daarna dips gedaan 2 keer 8 herhalingen met 10 kg van mijn eigen gewicht af.

Oja, ik woog vanochtend 79,5 kg! Dat betekend dat ik in 3 maanden zeker 10 kg bij gekomen ben. Yesss!

Oja, voor wie het leuk vind.. morgen men eerste motorles op een Suzuki Gladius :)

Lekkere BOR Simson!

Verders sterkte met je lies. Heb zelf een tijdje last gehad van mn voet bij het squatten. Had 2 weken geen benen getraind en ben weer rustig begonnen en nu gelukkig geen last meer. Niks forceren, rust geven (of heel licht trainen), dan komt t goed!

En ohja, ben geen motorman, maar veel plezier.. scheur ze :D

Laatst bewerkt:
Pfff jongens toch!!

Jullie gaan zo sneeeeelll :s

:sad: kan niet volgen :sad:

T zou zo maar kunnen dat het aan de squat ligt Jorgyboy.. echt! Zoek maar es op de squat hier.

Maar goed, na je examens komt ie he :)

Lol met RPT wordt skwatte je tweede natuur. Je zult niet meer weten wat een training is zonder benen te trainen

Nette training! Vraag me alleen af hoe jij zo'n sterke BoR kan hebben terwijl ik op het moment nog geen 50kg haal?
Hoe voer jij hem uit, hoe hou je de stang vast (bovenhands voor meer rug of onderhands voor rug en biceps)?

Verder best goed, keep it up!

Nette training! Vraag me alleen af hoe jij zo'n sterke BoR kan hebben terwijl ik op het moment nog geen 50kg haal?
Hoe voer jij hem uit, hoe hou je de stang vast (bovenhands voor meer rug of onderhands voor rug en biceps)?

Verder best goed, keep it up!

Ik vraag me dat zelf ook af. Als eerste vind ik het een leuke oefening, dat helpt denk ik. Ik zak iets door men knie, pak de barbell op ongeveer schouderbreedte. Handen beiden bovenhands. Rug is bijna zelfde lijn als de vloer. En dan trek ik de stang naar men middenbuik toe. Ik let er op dat alleen mijn armen bewegen.

filmpje? :P

voel me opgelaten als ik ga filmen in de gym...

Het is zomerrrrrr!

Lekker weertje, lekker getraind!

De pijn in de lies is een stuk minder, en ook na het squatten niet erg gevoeld :) Nog steeds licht gepakt, maar goed liever helemaal hersteld dan lang voortkabbelen met een nare pijn.

Skwat: 3 setjes, 5 herhalingen met 75 kg (onder men normale werkset, maar komt door liesblesuren)

Daarna de deadlift, deze keer op advies van iemand hier een riem omgedaan. Hij zei, dat boven je lichaamsgewicht zon riem om moet. Ik had geen zin in discussie, ben ook maar een beginner, dus deed ik het. Merk niet echt verschil :S

Wel had ik last van zweethanden, door de warmte. De barbell gleed uit men hand uiteindelijk.

1 werkset van 5 herhalingen met 105 kg. Prima! Tevreden. Nu iets aan de zweet doen.

En de bench...

Ging zoals gewoonlijk lekker:

3 setjes van 5 x65 kg. Wil deze volgende woensdag op deze manier herhalen, dan kan daarna weer 2,5 kg er bij! Doel is 80 kg binnen nu en 4 maanden. Ik verwacht dat dat wel lukt nog. Pijn in de pols is helemaal weg :)

Als laatste nog 2 keer 8 herhalingen optrekken. Deze keer 10 kilo af van men lichaams gewicht.

Al met al lekkere training. Nog een dagje werken, en dan weeekenndddd

1e motorles gehad, whaa super coool!!!

Oja, mensen in men directe omgeving beginnen opmerkingen te maken dat ik gegroeid ben. Ik zelf zie dat eigenlijk helemaal niet. Toch maar weer fotos maken, kijken of ik ook wat zie :)

Laatst bewerkt:
Toch lekkere training Simson, optrekken op eigen lichaamsgewicht zit eraan te komen!

Hoeveel weeg je nu ongeveer trouwens?

maakt niet uit, filmpje graag ;p

Magnesiumcarbonaat tegen het zweet:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p462_Magnesium-Grip-Chalk.html
Thanks!
En deadliften hoeft nie persee met een belt.
Zolang je hem correct uitvoert is er niets aan het handje.
Ok, mooi!
Toch lekkere training Simson, optrekken op eigen lichaamsgewicht zit eraan te komen!
Idd bijna :) was ook men doel, alleen ik word steeds zwaarder hahaha.
Hoeveel weeg je nu ongeveer trouwens?
79,5 kg. Gaat dus goed. Betekend dat ik dikke 6 maanden heb om op men doelstelling van 85 uit te komen :)
maakt niet uit, filmpje graag ;p
Haahaha, ja maakt wel uit vriend:D Maybe dat ik t nog es doe. Maar voel me niet prettig mezelf te filmen met stuk of 10 mannen om me heen.

BOR
Eerst opwarmen. Daarna 3 setjes van 5 herhalingen x 70 kg! Lekker man.

MP Ook weer opwarmen met daarna 3 setjes van 5 x 40 kg.

Oja, ik woog vanochtend 79,5 kg! Dat betekend dat ik in 3 maanden zeker 10 kg bij gekomen ben. Yesss!

Nette BOR!

Als je houding goed is, is dit een hele lekkere rugoefening.

10 kilo erbij? Pffff, doe je goed man. Allemaal spiermassa of ook wat vet aangekomen? Zal altijd wel iets zijn toch?

Nette BOR!

Als je houding goed is, is dit een hele lekkere rugoefening.

10 kilo erbij? Pffff, doe je goed man. Allemaal spiermassa of ook wat vet aangekomen? Zal altijd wel iets zijn toch?

Ha, Ja er is ook vet bij gekomen. Hoeveel precies weet ik niet. Binnenkort zal ik weer men vet meten.

Laatst bewerkt:
Het is zomerrrrrr!

Lekker weertje, lekker getraind!

Ja he :D Top!

De pijn in de lies is een stuk minder, en ook na het squatten niet erg gevoeld :) Nog steeds licht gepakt, maar goed liever helemaal hersteld dan lang voortkabbelen met een nare pijn.

+1!

Daarna de deadlift, deze keer op advies van iemand hier een riem omgedaan. Hij zei, dat boven je lichaamsgewicht zon riem om moet. Ik had geen zin in discussie, ben ook maar een beginner, dus deed ik het. Merk niet echt verschil :S

WTF??? Ga voor de zomer nog richting 2xBW voor mn 3rep sets, was toch niet van plan een lap leer om mezelf heen te knopen.

Wel had ik last van zweethanden, door de warmte. De barbell gleed uit men hand uiteindelijk.

Heb daar zelf straps voor van XXL-Nutrition (lage verzendkosten en prijs) en werkt voor mij erg goed, gebruik ze voor sets van meer dan 3 boven de 100kg.

Pijn in de pols is helemaal weg :)

Nice :cool:

Als laatste nog 2 keer 8 herhalingen optrekken. Deze keer 10 kilo af van men lichaams gewicht.

Al met al lekkere training. Nog een dagje werken, en dan weeekenndddd

1e motorles gehad, whaa super coool!!!

Oja, mensen in men directe omgeving beginnen opmerkingen te maken dat ik gegroeid ben. Ik zelf zie dat eigenlijk helemaal niet. Toch maar weer fotos maken, kijken of ik ook wat zie :)

Nice, nice, nice en nice! :D

En deadliften hoeft nie persee met een belt.
Zolang je hem correct uitvoert is er niets aan het handje.

Als je em incorrect uitvoert gaat een belt je rug niet redden denk ik...

Terug
Naar boven