Ik zou zeggen overweeg een vriezer. Je hebt ze al rond 175 -200 euro. Als je op voeding per week 30 euro uitspaart heb je hem er met ca. 2 maanden al uit.
Woon momenteel in een kleine studio (tijdelijk) dus dat zit er helaas niet in. Ga hier zeker wel op letten wanneer ik verhuis.
Training 07.03.2022
Warming up
(TRX rear delt flyes 3x10, band pullaparts 3x20)
Db bench press 3x5 32,5 KG
(volgende keer 1 set met 35 kg proberen)
Pendlay rows 3x5 82,5 KG
(ben nog een beetje vorm aan het spelen om onderrug pijn te minimaliseren)
Incline bench press 3x5 30 KG
(idem dito, puur op vorm trainen en veel reps te doen tijdens warming up)
Lat pulldown 3x8 65 KG
Barbell curl 2x10
(dikke voorarm pijn en tightness. Ga het lekker bij ez bar curl houden en/of cable)
Tricep pulldown 3x10 20 KG
(stang ipv cable gebruikt. Deze ga ik voortaan gebruiken. Veel betere contractie.)
Hanging knee raises 2x15
Ben wat in mijn oude log aan het lezen wat voor oefeningen ik deed toen mijn blessures weggingen. Ga dit langzaam aan wat in mijn schema aanpassen. Voor nu ga ik op leg day wat meer goblet squats doen en/of front squats. Ook deed ik veel abductor machine, twijfel alleen of ik deze ga vervangen met een clamshell w/ bands. I.p.v. deadlifts ga ik tijdelijk even cable pull throughs proberen. Ben benieuwd of die oefening mij de hip hinge beter kan aanleren. Ik heb altijd wat moeite om mijn hamstrings te contracten merk ik ook. Daarnaast voortaan wat meer aandacht besteden aan een kleine warming up voor hip hinge en/of squat movements.
Hier en daar nog wat pijntjes in mijn schouder en onderrug. Ga niet ineens dikke rust inlassen en niks doen. Blijf de gewichten aanhouden, kleine deloads, oefeningen zoeken, vorm perfecten, goede warming up en gewoon continu kleine aanpassingen. Zo komen we er langzaam wel weer. Mijn voorarmen zijn op het moment voornamelijk een probleem. Krijg echt veel tightness.
Weigh in vanochtend: 93,9 KG (gister 1800 kcal)
Vandaag weer 1800 kcals en vanaf morgen weer 2000. Dit weekend niet weer falen met cheats zodat ik eens echte progress kan maken.
Ga vanaf nu ook wekelijks wat afmetingen doen. Zodat ik een beter beeld heb of ik afval.
Middel gemeten na ontbijt en veel water vanochtend: 94 cm. Vrijdag weer alles meten op lege maag.