Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gaat lekker dus.
Jammer dat je nog last van je lies hebt (al naar laten kijken?). Je BOR is zoals eerder gezegd erg sterk, ook dips met bijna lichaamsgewicht is super natuurlijk!Westside barbell 4 skinny bastards?
Is een 4daags trainingsprogramma:
http://www.defrancostraining.com/articles/38-articles/65-westside-for-skinny-bastards-part3.html
Die jumps vervang ik door high rep squats.
Lekker die BOR Simson!
Verder snap ik je behoefte om iets nieuws te proberen. Het zorgt sowieso weer voor motivatie en als je vaker dan 3x per week wil en kunt trainen en je wilt je gaan richten op massa is een 4 daagse split een goede keus.
En meer reps pakken na de hele tijd RPT gedaan te hebben is ook wel lekker ff. Succes, ik blijf je volgen Leeuw!

Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om de squat voor de andere oefeningen te doen. Ben zelf kapot na de uitvoerJammer dat je nog last van je lies hebt (al naar laten kijken?). Je BOR is zoals eerder gezegd erg sterk, ook dips met bijna lichaamsgewicht is super natuurlijk!
Volgens mij staan er hier in de stickies nog redelijk wat 4 daagse splits waar je naar kan kijken, best een keer lekker om te veranderen van schema. Ben benieuwd wat je gaat doen, blijf je volgen!
Haha, ik ben ook leeg, maar dan ff rust pakken en weer door knaluh. En goed eten van te voren he.Goede training !Er weer eentje opzitten
Vandaag begonnen met een lichte squat. Jaja, nog steeds de liesblesure. Ik blijf het net zolang licht doen tot de pijn in de lies echt weg is. Jammer maar het moet ff. Goede discipline oefening.
Squat 3 setjes keer 5 herhalingen 70 kg
Daarna de bor
3 setjes, 5 herhalingen keer 75 kg lekker
De MP 3 setjes van 5 keer 40 kg (kan volgende keer hoger)
En als laatste dips. Bijna lichaamsgewichtGaat lekker dus.

Mijn eerste reactie was natuurlijk "hoe kom je dan aan je eiwitten?" Denk niet dat ze me helemaal snapte 
Goede training !
Vind je BOR erg sterk in vgl met je dips, ik kan namelijk al dippen met extra gewicht terwijl ik nog geen 5x75 BOR aankan.
Koude banaan
Vandaag ook naar de film geweest, vertelde me dat ze 5 bananen in dr tas had. Ik deed het af als een grapje maar t bleek dus echt zo te zijn en ze heb besloten alleen nog maar van groente en fruit te overlevenMijn eerste reactie was natuurlijk "hoe kom je dan aan je eiwitten?" Denk niet dat ze me helemaal snapte
![]()

hahahaha lol. En dan begin jij over eiwitten

In ieder geval deed ik deze breed, en de barbell curl deed ik smal.
In ieder geval 4 setjes van 20 kg bij 12-10-8-6 herhalingen met zelfde gewicht.
Incline dumbbell press en dumbbell flyes zijn altijd erg lekker. Beide voor de borst.
Voor de rug kan je denken aan:
- BoR
- Lat pulldown
- Seated Row
- Reverse flyes
Youtube biedt uitkomst voor de uitvoer![]()
), Dumbbell Shrugs ...
Hey
Ik zoek een sjabloon van een vierdagen split, of beter.. ik zoek er meerdere. Ik heb al zoeknop gebruikt maar word er niet veel wijzer van. Is er niet zoals rippetoe, een naam voor 4 dagen split?
Ik zit zelfs al te denken aan een 5 daagse split.
Wat ik tot nu toe in elkaar geflanst heb:
Benen en buik
bicep en triceps
borst en rug en buik
Schouder/traps/kuiten
En dan in pyramide 12-10-8-6
Is borst/rug niet wat te zwaar?
Beter is volgens mij borst/kuiten en rug/schouders/traps ...
Er zijn verschillende trainingsschema's die je kan volgen, zoals bv sheiko of zoiets, maar waar je die hier op het forum vind, weet ik ook niet.
Ha,
Borst samen met rug is op aanraden van grote man uit de gym. Wil het dus wel ff proberen. Sheiko zal ik es zoeken.