MuscleMeat

Risico's injecteren slin spuit

Backloaden , ik prik nooit met dat kleine naaltje door die rubber hoor.

---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:54 ----------

je komt toch niet diep met slin naald

Ik heb er geen problemen mee :dunno:

Om 1ml gear op oliebasis in je slin spuitje te krijgen ben je wel een minuut verder, waterbasis is geen probleem.

ik pak een vial steek de naald erin trek de zuiger op en hang het potje op ze kop, loopt ie zo vol, hou de spuit effe vast zodat olie wat warm is.
heb onlangs echt elke spier geprobeert met slin, schouders, biceps,triceps,kuiten,benen,lats,delts.
hou het wel bij benen, dat was mij het beste bevallen, alleen korte esters doe ik erin btw.

• Topic Starter Topic Starter
Aspireren gaat echt niet lukken.. Als er 1ml inzit is de spuit echt vol, als ik de "trekker" dan nog verder naar achter doe trek ik m eruit.. Ik duuw de kop van de trekker tegen de spiegel aan (in tricep) anders kom ik er niet bij met de vingers.. Ben aan het overwegen om tren a, mast p ED 1ml te injecteren met slin spuitjes (test e 250 EW) maar ik wil natuurlijk geen injectiepijn of erger

Laatst bewerkt:
Aspireren gaat perfect maar voor je tricep is het niet aan te raden :P dan heb je de trekker er zo uit haha.

Aspireren gaat echt niet lukken.. Als er 1ml inzit is de spuit echt vol, als ik de "trekker" dan nog verder naar achter doe trek ik m eruit.. Ik duuw de kop van de trekker tegen de spiegel aan (in tricep) anders kom ik er niet bij met de vingers.. Ben aan het overwegen om tren a, mast p ED 1ml te injecteren met slin spuitjes (test e 250 EW) maar ik wil natuurlijk geen injectiepijn of erger

ik doe het zo in me triceps:

..zie bijlage

images.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ga eens proberen te aspireren met 0,5ml water is het been :p niet injecteren natuurlijk alleen kijken als er bloed in komt :o

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

ik doe het zo in me triceps:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

link: [Link niet meer beschikbaar]

Ik kan de link niet openen helaas

Ik ga eens proberen te aspireren met 0,5ml water is het been :p niet injecteren natuurlijk alleen kijken als er bloed in komt :o

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Ik kan de link niet openen helaas

..merkte het al ja, post aangepast bijlage toegevoegd

Hahaha nou ik strek de rechter arm dus omlaag, houd de spuit stil met links en duuw dan de trekker tegen de spiegel (heb zo'n grote spiegel als een deur) :roflol:

Ik heb nu geaspireerd in beide benen, kreeg geen bloed erin. De naald van de slinspuit in het rechter been is er krom uitgekomen maar dit kan een keer gebeuren lijkt me? In het linker been kwam de naald er wel recht uit maar hij stak een beetje scheef in de spier, ook geen probleem toch?

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

hahhaha ..hoe kom je er ook op:roflol::roflol::roflol:

Hahaha moet je eens proberen :p best goed te doen als je niet hoeft te aspireren haha

voor de geïnteresseerden:
heb zojuist 1ml deca in het linker been en 1ml test in het rechter been geïnjecteerd met slin spuitjes,
vloeistof gaat erg moeilijk in de spuit, je bent tussen de 5 en 10 minuten bezig om de vloeistof er helemaal in te krijgen.
aspireren gaat inderdaad gewoon en er kwam geen bloed mee.
de vloeistof gaat erg traag de spier in maar door geforceerd op de trekker te duwen heb je het er in 1 min inzitten per spuit.
m'n benen voelen nu lichtelijk verkrampt aan maar verder is alles oke.
slaap pillen beginnen hun werk te doen dus ik duik me bed in :D
ik post morgen of overmorgen hoe het verder gaat maar ik verwacht geen dik ei op me benen of injectiepijn

Backloaden werkt veel beter man en is echt easy! Komt maar 1 druppeltje door de naald en dat is echt verwaarloosbaar.

Met een groene spuit olie optrekken.
Trekker van je insuline spuit eruit.
Vullen , met de naald naar beneden gericht uiteraard.
Trekker erin (je moet er zelfs niet inzitten, er tegen is al genoeg.. olie komt er niet door)
insuline schuin omkantelen. De naald naar een van je oren richten zeg maar.
Luchtbel schuift vanzelf omhoog zo.

En je bent G2G !

Terug
Naar boven