XXL Nutrition

Risico's injecteren slin spuit

• Topic Starter Topic Starter
dat ga ik volgende week proberen maar ik kan de naald van de insuline spuit er niet vanaf halen?

Blijft wel jammer dat je dan zoveel spullen telkens ''ongebruikt'' weg moet gooien.
Toch weer een 10tje per maand voor alleen de spuiten, blasts zijn al zo duur voor een scholier :(

dat ga ik volgende week proberen maar ik kan de naald van de insuline spuit er niet vanaf halen?

Nee, die zit vast jammer genoeg.

Ben er al een tijdje uit hoor, maar wat is er mis met een good old groene naald in je bibs?
Nog even dan gaat de handel er in via afgerichten muggen.

ED zetten is nou niet het fijnste om te doen met een 0,8x40 naald he.

Ik raak altijd een zenuw in mijn bil. Heel men bil begint dan te bibberen.. Had ik vroeger NOOIT.

---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 22:40 ----------

Waarom zou je de naald er moeten afhalen :p ?

---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:40 ----------

Blijft wel jammer dat je dan zoveel spullen telkens ''ongebruikt'' weg moet gooien.
Toch weer een 10tje per maand voor alleen de spuiten, blasts zijn al zo duur voor een scholier :(

Nee, die zit vast jammer genoeg.

Ik doe al 5 maanden met 30 slin spuitjes :dunno: .. ik ontsmet ze uiteraard wel steeds.

Ik raak altijd een zenuw in mijn bil. Heel men bil begint dan te bibberen.. Had ik vroeger NOOIT.

Ik doe al 5 maanden met 30 slin spuitjes :dunno: .. ik ontsmet ze uiteraard wel steeds.

Lolwut?
Subq durf ik het best aan maar IM..
Ga het ook maar eens proberen dan.

hoe ontsmet je zo'n naald? in de alcohol leggen ofzo

Alcoholdoekjes ! of nog goedkoper.. zelf zon bus alcohol halen maar daar ben ik te lui voor :P

---------- Post added at 23:08 ---------- Previous post was at 23:07 ----------

Ja man, moet er nu we; echt nieuwe gaan halen. Begint toch fel te steken de laatste tijd :P Laatst nog een krom gestoken om dat die zo bot was :roflol:

Alcoholdoekjes ! of nog goedkoper.. zelf zon bus alcohol halen maar daar ben ik te lui voor :P

---------- Post added at 23:08 ---------- Previous post was at 23:07 ----------

Ja man, moet er nu we; echt nieuwe gaan halen. Begint toch fel te steken de laatste tijd :P Laatst nog een krom gestoken om dat die zo bot was :roflol:

hmm zou ik ook eens moeten proberen, als ik prik en op de helft zit die niet goed haal ik um er altijd uit, nieuwe naald er op maar dat kost ook flink wat naalden want gebeurt meestal wel 1 a 2 keer per week..

Mij mij zit die altijd goed hoor.. In je buik doet een botte naald trouwens pakken meer pijn dan IM.

Mij mij zit die altijd goed hoor.. In je buik doet een botte naald trouwens pakken meer pijn dan IM.

Ja ik heb heel vaak als die blauwe er voor de helft in zit. Ik het idee heb dat die in een ader zit of zoiets. Voelt iig k*t aan.. wss ben ik gewoon een mietje xd

Ja ik heb heel vaak als die blauwe er voor de helft in zit. Ik het idee heb dat die in een ader zit of zoiets. Voelt iig k*t aan.. wss ben ik gewoon een mietje xd

Oh ik weet wat je bedoelt , een soort drukkend raar gevoel :) is een zenuwtje denk ik.
Heb ik ook vaak in men been.

Oh ik weet wat je bedoelt , een soort drukkend raar gevoel :) is een zenuwtje denk ik.
Heb ik ook vaak in men been.

Ja vind het echt zwaar klote gevoel. Naja beter paar keer proberen dan goed zenuw raken lijkt me. Iig nog nooit een geraakt

Ik had het niet goed begrepen, word altijd een beetje duf door de slaappillen maar is inderdaad een geniale uitvinding om de slin spuitjes via de achterkant te vullen :D

Anyway ook vandaag weer nergens last van! Benen voelen zoals gewoonlijk aan dus dit is groen licht om ace en prop aan te schaffen :D

Enigste probleem is dat ik nu nog altijd een berg vials en potjes thuis heb liggen van de eigenlijk geplande kuur van komende maand.. Achja misschien dat ik ze over 2 jaar nodig heb

Gisteren voor het eerst 0.5ml in bicep gezet, vond het niet erg aangenaam. Gisteren wat last gehad van pip, maar vandaag nergens meer last van. Zal het vandaag proberen in andere bicep en van de week in quad.

Ik had het niet goed begrepen, word altijd een beetje duf door de slaappillen maar is inderdaad een geniale uitvinding om de slin spuitjes via de achterkant te vullen :D

Anyway ook vandaag weer nergens last van! Benen voelen zoals gewoonlijk aan dus dit is groen licht om ace en prop aan te schaffen :D

Enigste probleem is dat ik nu nog altijd een berg vials en potjes thuis heb liggen van de eigenlijk geplande kuur van komende maand.. Achja misschien dat ik ze over 2 jaar nodig heb

In welke spier injecteerde je? Links, rechts of midden van je been.

Ik doe rechts . Horizontaal er in. Als ik verticaal doe dan voelt het soms stijf aan. (mix:testp/trena)

Onderkant van me been precies in het midden. Daar zit de dikste bult spier haha

Rechter been voel ik nu heel lichtelijk. Ik denk dat testosteron pijnlijker is met injecteren dan deca maar dat moet ik volgende week even dubbel checken bij de volgende injectie. Over 6 weken begin ik met de tren ace en mast prop, eerst even herstellen met deca en anavar

Heb een paar keer tren en test p met slin gezet, ik had een stuk meer PIP vergeleken met een blauwe naald. Ik ben er wel klaar mee iig.

Terug
Naar boven