AndroidHealthClinic

Risico's injecteren slin spuit

Nooit last met slinspuitjes, ideale uitvinding. Nu met GH/Slin gebruik ik ze ook rustig vaker tot 't pijn doet doordat ie bot is. Zet zo een x of 8 tot 10 met dezelfde, gaat prima.

Trek 't altijd gewoon op ook met dezelfde naald. Als je overigens slinspuitjes met naalden die eraf kunnen moet je ze bij de praxisdienst bestellen. Heb ik ook, goedkoper dan daxtrio en ze kunnen er af.

Ik ga ook insuline spuitjes even proberen, had 4x een zenuw geraakt met een 0.8 naald in mijn glutes.
Had gelijk zin om te kappen met m'n kuur, gevoel was zo verschrikkelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Denk wel dat een 1ml pijnlijker is dan 0,5ml maar ik gebruik gewoon telkens een andere spuit ik ga niet 8 tot 10 keer dezelfde gebruiken :roflol: kosten toch niks die dingen

Onderkant van me been precies in het midden. Daar zit de dikste bult spier haha

Rechter been voel ik nu heel lichtelijk. Ik denk dat testosteron pijnlijker is met injecteren dan deca maar dat moet ik volgende week even dubbel checken bij de volgende injectie. Over 6 weken begin ik met de tren ace en mast prop, eerst even herstellen met deca en anavar

Ah Hamstring dus... Dat kan indd ook nog :)

Denk wel dat een 1ml pijnlijker is dan 0,5ml maar ik gebruik gewoon telkens een andere spuit ik ga niet 8 tot 10 keer dezelfde gebruiken :roflol: kosten toch niks die dingen
Wat bedoel je met 1 ml? 1 ml olie in de insulinespuit?

Deed vit b12 met insuline spuit en godver :roflol: moest 2 insuline spuiten vullen voor 2 ml

Hams is wat gevoeliger qua huid, net zoals je triceps bij armen. Pitst allemaal wat meer tijdens het prikken :P

Die zijn bij mij juist huge haha daarom heb ik die gekozen. Waar precies zetten jullie m dan in de benen?

wel vreemd trouwens dat de test meer pijn doet dan de deca. sterker nog, het linker been (daar waar ik de deca heb gezet) voel ik letterlijk helemaal niks en als ik bv uit de auto stap loop ik een beetje mank met rechts? volgende week zet ik de test links en de deca rechts en dan ben ik benieuwd als ik dan aan de linker kant een mank gevoel krijg ja of nee

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Quads man, aan de buitenkant. Hams kom ik ook niet bij denk ik

daar heb ik geïnjecteerd met winstrol depot ooit eens maar mensen beweerden toen dat het slecht is voor de knieën om ze daar te zetten maar dat blijkt dus niet waar te zijn?

Je moet 't ook niet op 5 cm boven je knie zetten. Zet altijd halverwege/iets hoger naar de heup toe, nooit last van.

hmm even proberen dan heb ik wat meer verschillende spots :D

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

werkt perfect! wel wat dikkere huid daar maar dat maakt niet uit. geen bloed bij het aspireren

Daar moet k dus niet aan denken. Geen idee waarom maar ****, dat lijkt me pijn doen, in je hams injecteren. Zou nog liever m'n kuiten doen en dat zou ik al niet gauw doen :P

Haha naja met een slinspuitje... why not :) Aardig stuk vlees toch hehe.
Ik moet juist niet aan me bicep denken :rolleyes:

Haha naja met een slinspuitje... why not :) Aardig stuk vlees toch hehe.
Ik moet juist niet aan me bicep denken :rolleyes:

gadverdamme nee in de bicep is echt geen optie.. in de hamstrings is het vrij simpel de naald gaat er letterlijk in als boter.

ik denk dat ik het zo ga doen, ik zet de test e dan gewoon 1x per week en dan zet ik dag 1: 1ml tren a hams 1ml mast p quads. dag 2: linker bil dag 3 rechter bil dag 4 rechter hams en quads dag 5 beide triceps dag 6 linker bil dag 7 rechter bil en dan weer vanaf dag 1 beginnen

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

ik heb vandaag trouwens voor de 1ste keer hcg gezet, kan het zo zijn dat het direct werkt? merk het aan me ballen namelijk en het libido lijkt verhoogd. zal wel tussen de oren zitten of niet?

gadverdamme nee in de bicep is echt geen optie.. in de hamstrings is het vrij simpel de naald gaat er letterlijk in als boter.

ik denk dat ik het zo ga doen, ik zet de test e dan gewoon 1x per week en dan zet ik dag 1: 1ml tren a hams 1ml mast p quads. dag 2: linker bil dag 3 rechter bil dag 4 rechter hams en quads dag 5 beide triceps dag 6 linker bil dag 7 rechter bil en dan weer vanaf dag 1 beginnen

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

ik heb vandaag trouwens voor de 1ste keer hcg gezet, kan het zo zijn dat het direct werkt? merk het aan me ballen namelijk en het libido lijkt verhoogd. zal wel tussen de oren zitten of niet?

Hahah echt he... Als ik naar alleen al naar de plaatjes kijk van bicep inject... brrrr :o

Hoeveel Test-e zet je?

ik zet nu 6 weken 1ml test 1ml deca ew 80mg anavar ED 2ml vit b12 ED 2x 500iu hc per week gevolg door (vit b12 en hcg blijft hetzelfde) 1ml test ew 1ml mast p ED 1ml tren a ED. dan heb ik nog t3, roa en eca en nog wat andere rodzooi maar dat doet er verder niet toe haha

ik zet nu 6 weken 1ml test 1ml deca ew 80mg anavar ED 2ml vit b12 ED 2x 500iu hc per week gevolg door (vit b12 en hcg blijft hetzelfde) 1ml test ew 1ml mast p ED 1ml tren a ED. dan heb ik nog t3, roa en eca en nog wat andere rodzooi maar dat doet er verder niet toe haha

daarna test primo cycle?

ik kom niet uit met de tijd.. ik moet dit jaar nog in macedonien, Bulgarije, Griekenland & Dubai zijn. ik heb daar wel test tot mijn beschikking maar ik wil zekerheid hebben qua voeding en trainingsapparatuur.. nu kan ik rustig op mijn gemak verder kuren (ben veel massa verloren door blessures ik zit al een hele tijd thuis.. langer dan 6 weken en +- 7 kilo verloren in totaal). ik wil nu goed herstellen en rond januari 250mg test 1000mg bold EW en 4iu hgh ED gaan volgen voor 12 weken. wel zwaar zonde ik zit hier nu met een primo kuur die ik al heb betaald en heb nog van alles over van vorige kuren -_- moet wat beter op me geld gaan letten haha dit is geld weg gooien

Wanneer begin je aan je vervolg? Dat ga ik namleijk ook doen :D

Terug
Naar boven