- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat zit niet bij de les erbij.
. MMA staan gala organisatoren helemaal in de rij voor. Zie nu al gasten naar de profklasse gaan waarvan ik denk mmm. Maar creëert meer bodem voor vechters wel93 kg klasse wat meer haalbaar denk ik indien dat het geval gaat worden.Heavyweights zijn op dit moment heel erg in trek met kickboksen op gala’s. Ook bij de N(ieuwelingen)-klasse. Dus mocht je powerliften zat zijn. MMA staan gala organisatoren helemaal in de rij voor. Zie nu al gasten naar de profklasse gaan waarvan ik denk mmm. Maar creëert meer bodem voor vechters wel
93 kg klasse wat meer haalbaar denk ik indien dat het geval gaat worden.

Nice! Gefeliciteerd!Overigens een vast contract voor lange tijd als projectmanager getekend dus in dat opzicht gaat het ook wel lekker.
Thanks man.Wat is dat met al die skulls in de gym?
Nice! Gefeliciteerd!
Maakt het wel een stuk minder zaai allemaal!Thanks man.
Hele gym ligt bezaaid met skeletten, monstertjes, stripfiguurtjes, hagedissen en bijzondere schilderijen. Niet specifiek voor Halloween maar rest van het jaar ook.
https://instagram.com/staalenkracht?utm_source=ig_profile_share&igshid=1trsp3dm8tv7y
? Saai!!!!Zaai is toch die serie met Plien en Bianca van een paar jaar terug?Maakt het wel een stuk minder zaai allemaal!
Edit: Zaai? Saai!!!!
Verjaardag
Even aangepast. Tijd geen dopingcontrole gezien op een wedstrijd overigens