- Waardering
- 27.955
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
| 11-06 | 25-06 | |
| triceps | 6,2 | 6,2 |
| biceps | 3.8 | 3,4 |
| heup(suprailiaca) | 8.4 | 8,2 |
| schouderblad(subscapular) | 13.8 | 12,4 |
| Totaal in mm | 32,2 | 30,2 |
| totaal in vetpercentage | 16,9 | 16,2 |
ik kom op 4 dagen ~1910Kcals. je zakt totaal over de week 1750Kcals (oud recept 250kcals/pd)Kleine update,
De laatste 2 weken een plateau bereikt kwa gewicht, weekgemiddelde in deze 2 weken 74,4kg.
Kracht gaat er wel op vooruit op alle vlakken
Huidplooien totaal gezakt van 30,2 naar 29mm wat op circa 15,5% uitkomt
Buikomtrek met 1cm afgenomen, alsook borstomtrek met 2cm afgenomen
90000 stappen deze week ivm 100.000
Beslist om vanaf morgen 4 dagen low kcal in te plannen (2000kcal) en 3 dagen mid kcal (2350kcal) per week tot vertrek vakantie op 24/7.
Volgende meting 23/7
op de lage dagen of elke dag ?Ondertussen al een weekje op 4x2000kcal en 3x2300kcal.
Gewicht gaat mooi naar beneden, maar ik begin mij echt kut te voelen.
Ook begin ik minder actief te worden gedurende de dag en ben ik blij wanneer ik mijn bed in kan.
De trainingen beginnen ook minder kwalitatief te worden.
Nog een weekje op mijn tanden bijten en dan een weekje op vakantie en beginnen we de wederopbouw/leanbulk
Let goed op jezelf, en drink voldoende water.nog een stukje scherper geworden in die tijd. Ik post binnenkort eentje
Je bent meer dan 20kg afgevallen sinds september vorig jaar. Wel een meesterlijk knappe prestatie man.nog een stukje scherper geworden in die tijd. Ik post binnenkort eentje
Ja ik heb mijn vetten verlaagd van 70 naar 50 en de carbs wat verhoogd recentMisschien wat vetten verlagen en vervangen door carbs(weet niet hoe je indeling nu is) en elektrolyten kan ook helpen
Bedankt man, Wel ik denk dat het gewoon tijd is om terug te beginnen opbouwen.Je bent meer dan 20kg afgevallen sinds september vorig jaar. Wel een meesterlijk knappe prestatie man.
Wel kut dat je je verrot begint te voelen, is dit echt te wijten aan de lage kcals? Op jouw lengte en gewicht zou je bijna zeggen dat dit geen probleem zou moeten zijn maar ik vergis me rijkelijk begrijp ik.
Nogmaals wel een knappe prestatie.