Alpina
Cool Novice
- Waardering
- 489
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook het doel van afvallen en de meting, dat het afneemt en jij op een bepaald punt tevreden bent met wat je in de spiegel ziet.Ik denk wel dat het wat hoger ligt.
Maar ik staar me niet blind op BF % cijfers voor de moment.
Voornaamste is dat de huidplooien kleiner worden en ik vet verlies.
Ik hoop toch binnen een 3-tal maanden te staan waar ik wil kwa BF
Echt mooi resultaat man. Volgende stap: zorgen dat het trainen en bewust eten beklijft voor lange tijd. Keep it up!Sedert maandag ben ik op mijn onderhoud aan het eten, dit voor 2 weken.
Nadien terug verder cutten maar niet meer zo laag als voordien
Ook nog een foto toegevoegd hoe ik er 2 weken geleden bij sta vs start cut
-10% van mijn theoretisch onderhoud (2740kcal) dus circa -270kcal.Ziet er goed uit. Hoe groot is je caloric deficit nu ongeveer?
Dit was 14 september 2023Mijn stats momenteel
175cm, 92kg en 32% bf (reeds 3kg kwijt)
Bedankt!
Mijn coach zegt dat ik wss +35% was half september
Klopt en ook van 61kg vvm naar 64,5kg vvm gegaan.
Dus in theorie 18kg vet kwijt
Maar we zijn er nog niet, nog even doorgaan tot een echte 15% dan 2 weken op onderhoud terug eten en nog een week of 6 gas geven tot 12 a 13%
thanks! Proficiat alvast, het wordt een heftige maar leuke periode.Leuk om je te volgen! Ben sinds 11 maanden ook vader. Dus leuk om eens te kijken hoe jij alles aanpakt!
Kleine meid is al 11 maanden hé, dus weet er alles van 😉. Of wordt het in jouw ogen vanaf nu heftiger? 😂thanks! Proficiat alvast, het wordt een heftige maar leuke periode.
Probeer er van te genieten zolang ze nog klein zijn ;-)
Alleen maar makkelijker en leuker is mijn ervaringKleine meid is al 11 maanden hé, dus weet er alles van 😉. Of wordt het in jouw ogen vanaf nu heftiger? 😂

Ja, dat idee krijg ik ook! Lastigste moment is achter de rug, al moet ik zeggen dat onze dochter zeker niet de moeilijkste is/was! ❤️
Bij ons viel het allemaal mee tot 2,5 - 3,5j.Kleine meid is al 11 maanden hé, dus weet er alles van 😉. Of wordt het in jouw ogen vanaf nu heftiger? 😂

28-05 | 11-06 | |
| triceps | - | 6,2 |
| biceps | - | 3,8 |
| heup(suprailiaca) | - | 8,4 |
| schouderblad(subscapular) | - | 13,8 |
| Totaal in mm | 35,1 | 32,2 |
| totaal in vetpercentage | 17,8 | 16,9 |