Fitness Seller

Road to Perdition

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Conditioning gister:

Lopen klooien met een plunjezak met kussens en schijven. Tis een onding geworden, van ongeveer 40kg. :roflol:

Heb 'm met m'n verkouden kop toch ff 40 keer geschouderd verspreid over 2 sets. :thumb:

Binnenkort maar 's vullen met zand, dan moetie minstends 100-120kg wegen, want dit is geen doen, schijven schuiven op en neer, gewicht niet goed verdeeld. Dat wordt al een behoorlijke training dan denk ik, met 100+Kg...

Conditioning vandaag:
- 1km lopen
- 2,5km lopen, pogingen tot joggen, huppelen, hinkelen, springen etc. Ging redelijk.

Aangekomen bij heuveltje.
- 6 hill sprints van 40m.

Het woord 'sprints' moet met een korreltje zout genomen worden. Ik ren wat, uhm, tja, onstabiel, en ik durf nog niet volle bak te sprinten, en grote passen te maken. Toch wel weer chill om weer iets athletisch te doen. Ben benieuwd hoe m'n knie morgenochtend voelt.

Heb ook een ab wheel, een chin-bar, uitbreidingsonderdelen voor m'n neck-harness, en een superduper nieuw springtouw besteld.
Would You care to elaborate on that..?
Wat bijvoorbeeld..?

Verder deze maand nog:
- Sledgehammer van 6,5kg Kun je ook wel een gewone voorhamer nemen van de Gamma...
Dat zeg ik: Gamma! :D

- Pushup steunen
- Auto-bandje scoren Die kun je zo halen bij een bandenboer Mark.
Scheelt hun weer geld qua afvoer enzo.
En daar kun je ook een zware band voor flips krijgen trouwens (mocht je die willen)

- Sled maken als ik zin, geld, tijd en energie heb
- Kettlebells als ik goedkope kan vinden.
Google eens DIY Kettlebell (kun je maken van fit buizen, en dan gewoon met schijven, kost het haast niks meer)

Geen geld voor grote aankopen, dus voorlopig ff wat klein spul bij elkaar sprokkelen voor mini-workouts, conditioning etc.

Iemand nog ideeën?
Bij deze.
Succes. :thumb:

Moving north of vag!

• Topic Starter Topic Starter
Conditioning gister:

Lopen klooien met een plunjezak met kussens en schijven. Tis een onding geworden, van ongeveer 40kg. :roflol:

Heb 'm met m'n verkouden kop toch ff 40 keer geschouderd verspreid over 2 sets. :thumb:

Binnenkort maar 's vullen met zand, dan moetie minstends 100-120kg wegen, want dit is geen doen, schijven schuiven op en neer, gewicht niet goed verdeeld. Dat wordt al een behoorlijke training dan denk ik, met 100+Kg...

Ik zie wel..

Conditioning vandaag:
- 1km lopen
- 2,5km lopen, pogingen tot joggen, huppelen, hinkelen, springen etc. Ging redelijk.

Aangekomen bij heuveltje.
- 6 hill sprints van 40m.

Het woord 'sprints' moet met een korreltje zout genomen worden. Ik ren wat, uhm, tja, onstabiel, en ik durf nog niet volle bak te sprinten, en grote passen te maken. Toch wel weer chill om weer iets athletisch te doen. Ben benieuwd hoe m'n knie morgenochtend voelt.

Heb ook een ab wheel, een chin-bar, uitbreidingsonderdelen voor m'n neck-harness, en een superduper nieuw springtouw besteld.
Would You care to elaborate on that..?
Wat bijvoorbeeld..?

http://www.sport-tiedje.nl/nl/Sport-Tiedje-Gewichtsopname-voor-nektrainer-PH-01

Verder deze maand nog:
- Sledgehammer van 6,5kg Kun je ook wel een gewone voorhamer nemen van de Gamma...
Dat zeg ik: Gamma! :D

Ja ik heb een redelijke gevonden bij Toolstation.nl

- Pushup steunen
- Auto-bandje scoren Die kun je zo halen bij een bandenboer Mark.
Scheelt hun weer geld qua afvoer enzo.

Was ik al van plan. Of naar Nick en Simon!

En daar kun je ook een zware band voor flips krijgen trouwens (mocht je die willen)

Wel willen op zich, maar geen zin in het geregel.

- Sled maken als ik zin, geld, tijd en energie heb
- Kettlebells als ik goedkope kan vinden.
Google eens DIY Kettlebell (kun je maken van fit buizen, en dan gewoon met schijven, kost het haast niks meer)

Will do.

Geen geld voor grote aankopen, dus voorlopig ff wat klein spul bij elkaar sprokkelen voor mini-workouts, conditioning etc.

Iemand nog ideeën?

Bij deze.
Succes. :thumb:

Lekker met kleurtjes zo.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 22:52 ----------

Out of the Land of Vag.

'Training' @ Home:
Strontverkouden, en een hectische week qua werk, geen zin in fysio, begon net toch wel weer ff te kriebelen..

Circuit:
- Band Facepulls 25+ reps
- Wrist Roller 10 keer
- Neck harness 25+ reps
- Plunjezak schouderen 10 keer links
- Helemaal waus worden op de plunjezak, allout Fedor-style ground 'n pound. 30sec.

En dat 4 rondes. En nu chili eten tot ik bloed poep.

Bloed poepen lukte nog niet. Daarom nu zowel als pre-workout meal en als post-workout meal: chili con carne.

Training @ FPA:

Warmup:
Niks.

Bench:
10xstang
5x40
5x60
5x72,5
5x82,5 Geen repout, lucht was op. K*t verkoudheid
1x90
1x90
Easy

Delts Complex:
- Press 10x30kg
- Side Raises 10x6kg
- Rear Laterals 10x6kg
4 sets

Chins:
5x
4x
4x
3x
2x

Barbell Rows:
3x8x70
2x10x60

DB Curls:
8x20
8x22
8x24

- Stuk of 4 sets hammer curls
- Paar sets OH ext.
- 1 giant set pushdowns
- 1 setje external rotations.

Comments: Strontverkouden, maar dat mag nooit een excuus zijn om niet te pompen.

Sunday Morning @ Home:
4 rondes van dit:
- Band Facepulls 25+ reps
- Wrist roller 10 keer op en neer
- Neck harness 20 reps
- Plunjezak schouderen: 10 keer links, 10 keer rechts

Comments: Deze mini-workouts doen echt wonderen voor m'n zeurende schouder, herstel, speklagen, omvang van m'n onderarmen, energielevels, formaat van m'n traps, motivatie etc. Aanrader voor iedereen. Alleen stretchen moet ik meer consequent doen.

Verder zit ik nog steeds op m'n Fedex-pakket te wachten, met m'n ab wheel, chin bar, weighted vest, jump rope, pushup steunen en neck harness uitbreiding.

Tegen de tijd dat m'n knie weer helemaal hersteld is (2045), dan ben ik sterker, groter, leaner, en gemotiveerder dan ooit.

Gaat lekker dan.
Meet je je onderarmen enzo ook op?
Of is het narcisme nog niet zo sterk..? :D
Goed bezig Mark.

Ik meet niet meer nee..

Maar m'n onderarmen groeien als kool.
één van m'n minidoelen is grotere onderarmen dan bovenarmen. Won't take long.

Laatst bewerkt:
Training @ Fysio:

Warmup:
- Hometrainer: 10min
- Legpress: 2x20x30kg

Squat:
10xstang
5x50
9x100
9x105
6x110
De kroon is weer van mij. Zonder riem, en "op de haak" qua diepte. Ben nu qua squaten naar KRS-5 programma, dus 5-7 herhalingen, verhogen bij 9 herhalingen. Ik zit nu met squaten niet eens zo heel ver van m'n oude beltless PR's af, al waren die wel wat dieper.

GM:
16x50
13x50
Totaal geen intentie om hier m'n best op te doen. Lowerback pumps waren episch nonetheless.

Lunges:
3x8 per kant met BW+15

Calf Raises:
3x12 per kant

Springen:
Stuk of 20 horizontale sprongen vanuit stilstand, en oefenen met stabiliseren bij landen.

Experimentje van de fysio. Als m'n knie dit verdraagt, dan gaan we box jumps, depth jumps, vertical jumps etc. ook doen.

Extra training @ Home:
- Stretchen: veel.

4 rondes van dit:
- Band Facepulls 25 reps
- Neck Harness 20 reps
- Wrist roller 10 keer op en neer
- Dislocates veel

Comments: Morgen Press+assistance.

Training @ FPA:

Warmup:
- 10min lopen
- 1 setje band pullaparts

Press:
2x10xstang
3x30
3x40
3x50
4x57.5

Delts complex:
- 10x30kg press
- 10x6kg side laterals
- 10x6kg rear laterals

Chins:
5x
4x
3x
3x
3x
3x

Shrugs:
2x10x110
3x10x100

Rippetoe ext.
5x12x30

Comments: nog steeds strontverkouden. Zuigt.

What's a Rippetoe ext. ? :dunno:

Oh niks bijzonders..

Tis gewoon een lying triceps extension met een EZ-bar, en wat minder strikt.. soort van halve pullover beweging overgaand in een triceps extensie.

Niks boeiends, maar wel een erg elleboog vriendelijke oefening, en ik krijg er een zieke pomp van, en het belast m'n schouders niet zoals een close grip benchpress dat doet, en je kan toch wat meer gewicht verplaatsen dan met een pushdown of een OH extension.

En "rippetoe extensions" is korter dan: "Drug-free elbows in underhand grip EZ-bar lying triceps extension met niet heel erg strikte vorm, uitgevoerd met een intensity van @ 8"

Veels te lange uitleg voor een assistance oefening.

Ga maar lekker naar de Starting Strength homepage, staat een filmpje.

Ik ken de oefening wel, heb hem zelfs kortgeleden nog aangeraden aan Tymen (dacht ik) om de ellebogen wat te ontzien en toch de Triceps even met extensions te kunnen pakken.
Ik noem hem alleen een, hou je vast!

"Pull-over Triceps extension" ;)

PJR-extension is de originele naam geloof ik.

Nog korter.

Ik wou dat ik dips kon doen, zonder m'n schouder af te scheuren.. Dat is en blijft de enige echt goede triceps oefening.

Doe anders eerst tijdelijk je dips tussen twee bankjes.
Da's niet hetzelfde, maar heeft ook wel lekker effect vind ik.
Ik doe ze niet, maar het zou geen slecht idee zijn.
Ik dip niet omdat ik een beetje bang ben voor mijn schouder (en omdat ik eigenlijkmaar de kracht heb van een meisje van 9, maar het lichaam van een vieze. ouwe, dikke, harige vent met een libido probleem) maar als ik straks 140 of minder weeg waag ik me er weer eens aan denk ik.
Ik heb gvd niet voor niks de mooiste dipsteunen van heel de straat aan mijn muur hangen! :D

Doe anders eerst tijdelijk je dips tussen twee bankjes.
Da's niet hetzelfde, maar heeft ook wel lekker effect vind ik.
Ik doe ze niet, maar het zou geen slecht idee zijn.
Ik dip niet omdat ik een beetje bang ben voor mijn schouder (en omdat ik eigenlijkmaar de kracht heb van een meisje van 9, maar het lichaam van een vieze. ouwe, dikke, harige vent met een libido probleem) maar als ik straks 140 of minder weeg waag ik me er weer eens aan denk ik.
Ik heb gvd niet voor niks de mooiste dipsteunen van heel de straat aan mijn muur hangen! :D

De beweging van dips doet heel erg veel pijn, dat heb ik ook bij vergelijkbare bewegingen.. zoals close grip benchpress met ellebogen helemaal naar binnen, bij close grip pushups, bij incline presses soms, bij DB presses soms..

Tussen twee bankjes gaat tijdens de uitvoering prima, maar dag later staat m'n schouder in de fik, althans, de laatste keer dat ik ze deed, en das al weer een hele poos terug.
Niks aan te doen, en genoeg alternatieven voor een goede pomp en een grote triceps.

Dips tussen bankjes geeft een ultieme pomp vind ik, maar CGBP's enzo niet zo vind ik.
Wat ik ook lekker vind is Overhead rope-pulls direct na falen gevolgd door Pully push-downs voor een super burn 'n pump! :thumb:

Of naar nick en simon.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven