- Waardering
- 1.515
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Bij deze.Conditioning gister:
Lopen klooien met een plunjezak met kussens en schijven. Tis een onding geworden, van ongeveer 40kg.
Heb 'm met m'n verkouden kop toch ff 40 keer geschouderd verspreid over 2 sets.
Binnenkort maar 's vullen met zand, dan moetie minstends 100-120kg wegen, want dit is geen doen, schijven schuiven op en neer, gewicht niet goed verdeeld. Dat wordt al een behoorlijke training dan denk ik, met 100+Kg...
Conditioning vandaag:
- 1km lopen
- 2,5km lopen, pogingen tot joggen, huppelen, hinkelen, springen etc. Ging redelijk.
Aangekomen bij heuveltje.
- 6 hill sprints van 40m.
Het woord 'sprints' moet met een korreltje zout genomen worden. Ik ren wat, uhm, tja, onstabiel, en ik durf nog niet volle bak te sprinten, en grote passen te maken. Toch wel weer chill om weer iets athletisch te doen. Ben benieuwd hoe m'n knie morgenochtend voelt.
Heb ook een ab wheel, een chin-bar, uitbreidingsonderdelen voor m'n neck-harness, en een superduper nieuw springtouw besteld.
Would You care to elaborate on that..?
Wat bijvoorbeeld..?
Verder deze maand nog:
- Sledgehammer van 6,5kg Kun je ook wel een gewone voorhamer nemen van de Gamma...
Dat zeg ik: Gamma!
- Pushup steunen
- Auto-bandje scoren Die kun je zo halen bij een bandenboer Mark.
Scheelt hun weer geld qua afvoer enzo.
En daar kun je ook een zware band voor flips krijgen trouwens (mocht je die willen)
- Sled maken als ik zin, geld, tijd en energie heb
- Kettlebells als ik goedkope kan vinden.
Google eens DIY Kettlebell (kun je maken van fit buizen, en dan gewoon met schijven, kost het haast niks meer)
Geen geld voor grote aankopen, dus voorlopig ff wat klein spul bij elkaar sprokkelen voor mini-workouts, conditioning etc.
Iemand nog ideeën?
Succes.