- Waardering
- 1.515
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ellende tussen je schouderbladen misschien opgedaan tijdens de Presses van laatst.
Ik namelijk wel vorige week...
Ik negeer het maar gewoon.
Goed bezig.
tennisbal en tegen de muur gaan staan. Druk de shit uit die plek en in combi met 1a2 ibu voor het slapen komt het wrs wel los is mijn ervaring.
Doe ik eigenlijk nooit Gijs, terwijl ik er ooit eens speciaal een tennisbal voor op mijn slaapkamer heb gelegd...
Toch maar eens proberen.
Mijn trainingen zijn hartstikke logisch, alleen kan niemand die logica zien geloof ik.Ik denk dat jij een hoop pijntjes kan oplossen door regelmatig stretchen, foamrollen e.d., gecombineerd met een logische programmering van je trainingen, en wat gewichtsverlies, wat conditioning.
Je weet wat je kan/moet doen, maar je doet het niet. Wijze les van een snotaap, gratis en voor niks. Geen waardeoordeel, gewoon een observatie.
Mijn trainingen zijn hartstikke logisch, alleen kan niemand die logica zien geloof ik.
Stretchen enzo heb ik geen zin in, en conditioning doe ik al genoeg tijdens mijn werk.
Why the hell fixed gear man..?
In ons winderige landje kun je best wat versnellingen gebruiken denk ik.
Of is het vanwege de kosten..?
Toch niet..?
Of is het gewoon meer HARDCORE..?

Gaat lekker man.
Nu wil ik ook een single speed fiets natuurlijk!