XXL Nutrition

Road to the stage!

Succes, ga em volgen. En niet weer stoppen. :shoot:

• Topic Starter Topic Starter
Veel volume gedraait op borst en triceps vandaag. Gewichten zijn nog niet noemenswaardig alhoewel er enorme progressie inzit!

Bench press (5)
incline dumbbell flye (4)
incline smith press (4)
pec-deck (3)

skull crush (5)
rope extensions (4)
one arm rope extensions (3)

Mijn probleemzones ga ik 2x per week aanpakken, ook ga ik met meer volume trainen omdat dat toch wel goed aanvoelt:)!

Mooie training keep it going!

Net een rugtraining achter de rug met wederom veelll volume (voor mijn doen).

Deadlift (6) 10x 140
BOR (4) 8x 70
Chin-ups (4) 12x bw
Narrow grip pull ups (6) ?x bw
Seated cable row (4) 6x 60
Upper back machine (4) 8x 45
Shrugs (4) 10x 85

Seated calf raise (6) 12x 60
Calf rotations (6) 6x 65 (full stack)

Was een erg lekkere training.

Laatst bewerkt:
hehe vind nog wel mee vallen eigenlijk:D

Kom op man zet de gewichten er ook gewoon bij. Is ook leuk voor over een aantal weken!

ben benieuwd hoe je er bij gaat staan op de ybf.

Good luck!

Gewichten staan erbij, kan een klein beetje afwijken maar het klopt wel ongeveer! Gewichten komen snel weer terug, een week geleden was het echt dramatisch. Donderdag ook weer even op de weegschaal staan, hoop toch wel rond de 85k te zitten..

Gister schouders getraind, vandaag borst triceps:

Bankdrukken 15x 60, 12x 70, 10x 80, 5x 90
Incline dumbbell press 15x 20, 12x 24, 8x 30, 6x 30
Incline flye's 15x 12, 12x 14, 10x 16, 8x 20

Skul chrusher 15x 30, 12x 35, 10x 40, 8x 40
Rope extensions 15x 20, 12x 20, 10x 25, 8x 30
One arm rope extensions 4x 12x 10

Training was wel oke, bankdrukken gaat enorm vooruit. Twee weken geleden drukte ik met moeite 60 kilo 10 keer.

Vandaag ook weer gewogen, wat eerlijk gezegd een beetje tegenviel. Weeg nu 83.5k, had op 85 gehoopt! Maar die zal ik volgende week wel aantikken :cool:

Vandaag stonden benen op het programma. Maar wegens het teveel zuipen gister gaat dat niet door. Dit is de laatste week dat ik ieder weekend lam ga, zal mijn fysiek goed doen denk ik zo :o.

Nog steeds aan het trainen. Alleen wel op een lager pitje, de motivatie is namelijk nog steeds ver te zoeken. Kwa training pak ik gewoon een split, waarbij ik mijn achterliggende spiergroepen twee keer in de week pak. Ook ben ik begonnen met twee keer per week onderarmen trainen:
2en10dj.jpg

Greetz:)

Waar ligt het aan dat de motivatie weg is?
2009 is een mooie gelegenheid om weer te gaan knallen vind je niet?
Januari, Februari, Maart zijn toch maanden waarin er geen k*t te beleven valt...

Waar ligt het aan dat de motivatie weg is?
2009 is een mooie gelegenheid om weer te gaan knallen vind je niet?
Januari, Februari, Maart zijn toch maanden waarin er geen k*t te beleven valt...

Klopt loo, deze maanden zijn altijd het lekkerst om flink te bouwen in de sportschool. Normaal heb ik in deze maanden ook ontzettend veel motivatie om iedere dag aan het ijzer te hangen. Maar ik ben de laatste tijd vooral met andere dingen bezig dan bodybuilding. Oja, en ik zuip veels te veel, wat mijn fysiek ook niet echt ten goede komt :o!

Terug
Naar boven