XXL Nutrition

Road to the stage!

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk weer terug na 3 maanden afwezig te zijn geweest. Ik train inmiddels bijna 2 maanden in een nieuwe sportschool! En het gaat erg lekker.

Stats nu: 87kg met 14%.

Deadlift begint ook al acceptabeler te worden. Ik deadlift nu 160 1rm. Vanmiddag zal ik ook even wat progressie foto's plaatsen!

Het doel is om mee te doen met YBF dit jaar, maar er zal dan nog steeds erg veel moeten gebeuren!

Vandaag getraind:

Bench press 12x 60, 10x 70, 8x 80, 6x 92
Decline press (plate-loaded) 12x 60, 10x 70, 8x 90, 6x 100
pull-ups 15x bw, 13x bw, 12x bw, 8x bw
Barbbell row 12x 40, 10x 50, 8x 60, 5x 70
behind the neck press (smith) 12x 30, 10x 35, 8x 40, 6x 45

Dropset seated preacher curls
Dropset dips

Comment: Was een redelijke training. Alleen een oude elleboog blessure begint terug te komen wat behoorlijk klote is, dus niet voluit kunnen trainen.

die DL begint toch al lekker te komen niet? ;)
Zeker goed bezig voor mijn leeftijd :D maar preacher curl ?x28? respect :D

Me voedingsschema ook even posten:
8.30 100g brinta (waterbasis) & 30g whey protein
10.30 4 sneetjes volkoren met 1 ons kipfilet
12.30 4 sneetjes volkoren met fricandeau/rosbief & 30g whey eiwit
15.00 4 sneetjes volkoren met rookvlees/eitje & 2 schijfjes ananas
17.30 200g rijst/5 aardappelen of 250 gram pasta
150 gram kip/vis
200g groente
21.00 1 stuk fruit & 4 sneetjes volkoren + beleg & 30g whey eiwit

+ 2 maal daags een multivit en creatine ethyl ester

Vandaag als een breezer (borst, biceps) getraind :D! Ik heb de hele week (bijna) letterlijk op bier en patat geleefd. Nu word het weer tijd om sirieus te gaan knallen! Ik kreeg overigens veel positieve reacties in the gym net, dus die week rust heeft me meer dan goed gedaan!

2 sets opwarmen chest press
bench press 15x 60, 12x 70, 10x 75, 6x 80
incline dumbbell press 15x 20, 12x 24, 6x 24
incline smith bench press 15x 40, 12x 50, 10x 60 (heavy as hell!)

dumbbell curl 15x 14, 12x 18, 10x 22
rope curl 15x 30, 12x 35, 10x 40
preacher curl 15x 14, 12x 20, 6x 26 (pr), 3x 28 (pr)
posing curl 3x15x 12,5

comment: Ik had het veel en veel slechter verwacht! Biceps ging ****ing lekker alleen borst wat minder omdat ik wat last had van me schouder door het skieen.

Hier staat ie, m'n curls zitten ook rond de 23 maar die preacher curl vind ik veel moeilijker =/ ( nee ik zwaai niet met mijn gewichten :p)

Vandaag getraind:
Squat(full) 12x 60, 10x 70, 8x80, 6x90, 6x 100
leg press(plate-loaded) 12x 60, 10x 70, 8x 85, 6x 100
leg extensions 12x 40, 10x 50, 8x 60, 3x 60 (kon echt niet meer)
seated calf raise(plate-loaded) 12x 20, 10x 22, 8x 25, 4x 30

powershrugs 12x 60, 10x 70, 8x 80, 8x 100

dropset reverse pec deck

comment: Zoals je ziet is me squat vele malen lager! Maar dit komt omdat ik nu los squat en niet meer parallel maar full (atg). Ik moet nog erg wennen met een losse stang, maar dat komt goed..

Waarom die carbs nog zo laat?

Incline smith press 12x 40, 10x 50, 8x 60, 6x 70
decline press (plate-loaded) 12x 40, 10x 45, 8x 50, 6x 50
T-bar row (plates) 12x 40, 10x 60, 8x 70, 6x 85
Pull-ups 4 sets
Behind the neck press 4 sets

Dropset preacher curl
Dropset dipping machine

Was een korte maar geslaagde training!

Ik ga trouwens niet meer naar mijn begeleider, wegens k*t omstandigheden aan zijn kant. Maar gelukkig is mijn nieuwe sportschool een grote informatiebron!

Plans changed. Na lang denken en twijfelen ben ik toch op het punt om het ybf nog een jaar uit te stellen, dit omdat ik een goede concurrent wil zijn als ik op het podium ga. Dus ik ga nog een jaar bouwen, en ik ben nu ook een beetje in een feest-fase en die wil ik niet aan me neus laten voorbij gaan. Dus dit jaar word bouwen en feesten tegelijk, geen goede combinatie maar ach! Ik ben momenteel bezig met een ub/lb schema en als dat afgelopen is ga ik aan mijn eerste cut beginnen tot ongeveer, pak hem beet, 8% of lager. Ik ga wel doen alsof ik ybf ga doen, dat houd in dat ik dus wel in wedstrijdvoorbereiding ga, puur om te ervaren wat een wedstrijddieet inhoud en waar ik goed op reageer.

Ook wil ik na de cut flink aan mijn kracht werken, vooral de grote 3! Ik ga me trainingen niet meer posten voorlopig omdat ik het erg druk heb met school etc, en ik heb er niet zoveel zin meer in. Pr's zal ik wel gaan posten, en zodra ik in de cut en wedstrijdvoorbereiding zit zal ik wel wat van me laten horen in dit topic.

Gr

p.s
Het doel wordt om met 85 droog (4%) op het podium te staan, haal ik het niet dan zal ik geen wedstrijd pakken, ik moet en zal het redden dus!

doelen op de grote 3 (eind 2008):
deadlift 210
squat 160
bench 135

stats nu:
89kg bij 15%
deadlift 1x 160
squat 1x 130
bech 1x 115

Laatst bewerkt:
*kick*

Goed besluit, kerel. Ook heel belangrijk. Maar doe het wel met mate! Anders ga je MTJ achteraan :p . Je traint trouwens nog wel?

*kick*

Goed besluit, kerel. Ook heel belangrijk. Maar doe het wel met mate! Anders ga je MTJ achteraan :p . Je traint trouwens nog wel?

Thnx mate ;). Ik feest met mate ja haha, ik drink nauwelijks dus dat zit wel goed. En ik train nog volop, alleen deze week niet getraind vanwege een blessure die ik heb opgelopen bij deadliften. Maar vanaf volgende week weer knallen, en ik begin dan ook met cutten :thumbs:!

Volgens mij heb ik jou ook ooit zien zeggen dat je een wedstrijd wou gaan doen, gaan die plannen nog door?

Thnx mate ;). Ik feest met mate ja haha, ik drink nauwelijks dus dat zit wel goed. En ik train nog volop, alleen deze week niet getraind vanwege een blessure die ik heb opgelopen bij deadliften. Maar vanaf volgende week weer knallen, en ik begin dan ook met cutten :thumbs:!

Volgens mij heb ik jou ook ooit zien zeggen dat je een wedstrijd wou gaan doen, gaan die plannen nog door?
Balen kerel. Hopen dat het snel overgaat. Over blessures wil ik het eigenlijk niet eens hebben. Heb al twee weken, op wat recovery work na, mijn beentjes niet echt meer kunnen aanpakken. Met name mijn hamstrings voelen zwaar k*t aan. Woensdag voor het eerst weer even slopen.

Mijn plannen zijn ook wat veranderd. Denk dat ik volgend jaar aan een B/C wedstrijd ga meedoen. Al is dit nog niet op zeker. Vooral het extreem cutten (low carbs) staat me zwaar tegen. We zien wel :) . Anders ga ik me gewoon meer op het pl-en richten.

Balen kerel. Hopen dat het snel overgaat. Over blessures wil ik het eigenlijk niet eens hebben. Heb al twee weken, op wat recovery work na, mijn beentjes niet echt meer kunnen aanpakken. Met name mijn hamstrings voelen zwaar k*t aan. Woensdag voor het eerst weer even slopen.

Mijn plannen zijn ook wat veranderd. Denk dat ik volgend jaar aan een B/C wedstrijd ga meedoen. Al is dit nog niet op zeker. Vooral het extreem cutten (low carbs) staat me zwaar tegen. We zien wel :) . Anders ga ik me gewoon meer op het pl-en richten.

K*t van de blessures! Maar over die wedstrijd. Ik zou zeker een wedstrijd meepakken als ik jou was (als je er klaar voor bent), het dieeten is het achteraf gezien dubbels en dwars waard (imo) en het is natuurlijk ook een leuk iets voor later :thumbs:.

Het is inmiddels alweer een maand geleden dat ik hier gepost heb. Hoogste tijd voor een update dus! Ik sta er zelf van te kijken maar de weegschaal gaf net toch echt 91kg aan, eindelijk boven de 90 dus. Vet percentage is rond de 14/15%.

Trainingen gaan ook lekker, ik doe nu sinds 3 weken bill star en het bevalt goed. Hoop over 6 weken 180 te deadliften. Aan het eind van me bill star zal ik 3 filmpjes plaatsen van squat,deadlift en bench.

Terug
Naar boven