Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!die DL begint toch al lekker te komen niet?
Zeker goed bezig voor mijn leeftijdmaar preacher curl ?x28? respect
![]()

Vandaag als een breezer (borst, biceps) getraind! Ik heb de hele week (bijna) letterlijk op bier en patat geleefd. Nu word het weer tijd om sirieus te gaan knallen! Ik kreeg overigens veel positieve reacties in the gym net, dus die week rust heeft me meer dan goed gedaan!
2 sets opwarmen chest press
bench press 15x 60, 12x 70, 10x 75, 6x 80
incline dumbbell press 15x 20, 12x 24, 6x 24
incline smith bench press 15x 40, 12x 50, 10x 60 (heavy as hell!)
dumbbell curl 15x 14, 12x 18, 10x 22
rope curl 15x 30, 12x 35, 10x 40
preacher curl 15x 14, 12x 20, 6x 26 (pr), 3x 28 (pr)
posing curl 3x15x 12,5
comment: Ik had het veel en veel slechter verwacht! Biceps ging ****ing lekker alleen borst wat minder omdat ik wat last had van me schouder door het skieen.
)Hier staat ie, m'n curls zitten ook rond de 23 maar die preacher curl vind ik veel moeilijker =/ ( nee ik zwaai niet met mijn gewichten)
!*kick*
Goed besluit, kerel. Ook heel belangrijk. Maar doe het wel met mate! Anders ga je MTJ achteraan. Je traint trouwens nog wel?
. Ik feest met mate ja haha, ik drink nauwelijks dus dat zit wel goed. En ik train nog volop, alleen deze week niet getraind vanwege een blessure die ik heb opgelopen bij deadliften. Maar vanaf volgende week weer knallen, en ik begin dan ook met cutten Balen kerel. Hopen dat het snel overgaat. Over blessures wil ik het eigenlijk niet eens hebben. Heb al twee weken, op wat recovery work na, mijn beentjes niet echt meer kunnen aanpakken. Met name mijn hamstrings voelen zwaar k*t aan. Woensdag voor het eerst weer even slopen.Thnx mate. Ik feest met mate ja haha, ik drink nauwelijks dus dat zit wel goed. En ik train nog volop, alleen deze week niet getraind vanwege een blessure die ik heb opgelopen bij deadliften. Maar vanaf volgende week weer knallen, en ik begin dan ook met cutten
!
Volgens mij heb ik jou ook ooit zien zeggen dat je een wedstrijd wou gaan doen, gaan die plannen nog door?
. Anders ga ik me gewoon meer op het pl-en richten.Balen kerel. Hopen dat het snel overgaat. Over blessures wil ik het eigenlijk niet eens hebben. Heb al twee weken, op wat recovery work na, mijn beentjes niet echt meer kunnen aanpakken. Met name mijn hamstrings voelen zwaar k*t aan. Woensdag voor het eerst weer even slopen.
Mijn plannen zijn ook wat veranderd. Denk dat ik volgend jaar aan een B/C wedstrijd ga meedoen. Al is dit nog niet op zeker. Vooral het extreem cutten (low carbs) staat me zwaar tegen. We zien wel. Anders ga ik me gewoon meer op het pl-en richten.