AndroidHealthClinic

Road to the stage!

Ik wacht op je filmpjes

veel succes!! met je filmpjes

• Topic Starter Topic Starter
Update

Op het gebied van bodybuilding gaat het momenteel erg goed! Ik eet nu wel 3 a 4 maaltijden op een dag, waarvan soms 2 ook nog eens junk! Trainen doe ik sinds half july al niet meer, ik weeg nu dan ook al een goede 77kilo met een hoger vetpercentage dan voorheen..

Eerst (91kg)
2qk43nc.jpg

Nu
[afbeelding niet meer beschikbaar]

:(

Zo als jullie kunnen zien is er veel werk aan de winkel (zacht uitgedrukt). Ik ben bijna een jaar geleden verhuist naar een nieuwe sportschool, waar ik erg veel geleerd heb. Echter ga ik weer terug naar mijn oude vertrouwde gym in mijn eigen dorp. Ze hebben hier een veel kleiner aanbod kwa gewichten/apparaten etc. Maar ik denk dat mijn motivatie weg is omdat de nieuwe gym te ver is. En zonder motivatie heb je niks aan dat grote aanbod van gewichten en apparaten!

Ik ben deze week terug begonnen met het letten op mijn eten, en volgende week ga ik weer rustig aan beginnen met trainen. Als ik mijn tentamenweek heb afgerond (18 oktober) is het weer tijd om te gaan knallen. Ik ga proberen zo snel mogelijk op mijn oude gewicht terug te komen en daarna ga ik beginnen aan de wedstrijdvoorbereiding (En nu echt!!!).

Ik heb er trouwens niet heelveel spijt van, dat ik niet erg bezig was met BB. Ik heb me namelijk prima vermaakt in deze "pitstop". Maar nu is het weer back to businnes en een goede balans zien te vinden tussen sociaal leven en BB.

ik vind je terugslag wel meevallen kerel! keihard knallen en dan zit je zo weer op dat oude niveau! ik zag dat je naar de ybf ging dus tot dan wie weet.

Ziet er nog steeds goed uit maar toch jammer hoor je was zo goed bezig!
zie toch een aardig groot verschil (vooral de armen), maarja spier geheugen rules dus je zult (hopelijk) snel weer op je oude niveau zitten.

succes ermee en knallen met die hap!

Dacht al, phantom1990 is geassraped in Amsterdam, hahaha.

En nu trainen sl*t, wil je volgend jaar eindelijk on stage op het ybf zien :whip:

Laatst bewerkt:
Zonde man, je was eerst aardig buff. Maar met goed eten en trainen zit je zo weer op je oude trainingsniveau, keep it up!

Thnx gasten, motiveerd me echt :thumbs:, zodra ik weer begonnen ben ga ik weer terug mijn log bijhouden!

Dacht al, phantom1990 is geassraped in Amsterdam, hahaha.

En nu trainen sl*t, wil je volgend jaar eindelijk on stage op het ybf zien :whip:

Haha veel scheelde het niet, terug van uitgaan kwam ik langs de wallen, damn wat een criminele zooi daar :eek:! Gelukkig was ik toen nog buff genoeg zodat ze me niks aandeden :o.

Ik geef de schuld trouwens aan dennis wolf. Ik had hem laatst ontmoet en had zijn advies opgevolgd:
2zrmjhh.gif

Haha wolfie :D

Ik kwam nog een aantal leuke "oude" foto's tegen. Ik was hier flink in de bulk ik geloof dat het ongeveer 2 maanden voor de zomervakantie was..

1z4zb4m.jpg

Als er animo voor is zal ik de rest ook posten in een apart topic :thumbs:

vette foto's!

Posten die hap!

Ik zal ze vandaag of morgen ff posten:D!

Dit weekend begonnen met trainen. Ben weer terug bij me oude sportschool.. Godsamme wat een ongelofelijke spierpijn heb ik, nog nooit zo erg geweest! Gewichten zijn nog niet noemenswaardig en dat zal ook nog wel een tijdje duren. Deze maand ga ik veel reps draaien om het gevoel weer een beetje terug te krijgen. Daarna aan de slag met een schema met VEEL volume, heb er nu al zin in:D!

Me gewicht is nu 81kg en ik lijk wel iets droger?? Nog een lange weg te gaan voordat ik weer op niveau van mijn oude fysiek zit!

wat post je onregelmatig - jammer man

Spiergeheugen for the win! 3 dagen geleden nog 81kg nu alweer ruim over de 82kg. Ging het altijd maar zo hard :D. Gister voor het eerst sinds tijden benen getraind.. Kreeg tijdens het squatten enorme last van me knie??? dus toen maar 8 sets leg extensions gedaan haha. Vanavond staat borst en triceps op het programma!

let er eens op bij squat als je knie'n naar buiten wijzen en niet naar binnen bij afstoten. Scheelt een hele hoop pijn /D

je heb toch osgood schlatter, das kanker ja, goed opwarmen

je heb toch osgood schlatter, das kanker ja, goed opwarmen

Hmmm, ik denk dat dat inmiddels wel over is. Maar het is nu denk ik de overgang van los squatten naar smith. Aangezien ik nu weer in mijn oude gym train sqaut ik weer in de smith en ik was denk ik iets te fanatiek bezig (gelijk een hoop gewicht erop). Maar zoals je zegt goed opwarmen en iets minder gewicht dan moet het wel gaan :thumbs:!

@ nicolas24: Mijn techniek is goed dus daar kan het niet aanliggen, ik was gewoon iets te fanatiek bezig.

Terug
Naar boven