MuscleMeat

Road to YBF 2010...

ohhja:P, was bezig met mn blikje tonijn. ja benen 2 keer per week, heb het nu gedaan maar wil er juist vanaf. herstel kon het niet bijhouden, had altijd spierpijn en de andere trainingen vind ik leuker.

Care. Je gaat toch een wedstrijd doen? Of wil je laatste worden om je UB/LB totaal uit verhouding is?

• Topic Starter Topic Starter
Care. Je gaat toch een wedstrijd doen? Of wil je laatste worden om je UB/LB totaal uit verhouding is?

weer een beetje een punt:P, mare het is niet totaal uit verhouding hoor:P...ik zal er nog weleens over nadenken, kom er zelf maar moeilijk uit. vind het iig wel chill dat jullie allemaal zo meedenken en met ideen komen...

Weer +1!

Je gaat straks middelen nemen dan is je herstel ook 10x sneller bro.
2x per week squatten is ownage legs op het podium!

en 1 volledige benen training en wat extra's bij een andere training? het is me gewoon tegen gaan staan om benen 2 keer te pakken, word er echt lam van en merk dat het soms ten koste gaat van een andere training.

mare zo erg is het nu niet uit verhoudeing hoor, het was heel erg. benen zijn nu bijna 70cm, is toch redelijk netjes weer....

en 1 volledige benen training en wat extra's bij een andere training? het is me gewoon tegen gaan staan om benen 2 keer te pakken, word er echt lam van en merk dat het soms ten koste gaat van een andere training.

mare zo erg is het nu niet uit verhoudeing hoor, het was heel erg. benen zijn nu bijna 70cm, is toch redelijk netjes weer....

70 cm zegt geen reet je staat ook nog op 16%. Het gaat erom hoe ze ogen bro kan je eens een pic droppen?

Je hebt het waarschijnlijk niet goed gedaan! Als je 2 x per week je poten gaat pakken moet je NIET TOT FAILURE TRAINEN

Laatst bewerkt:
Oke, vraag 2 begrijp ik niet helemaal stel je behoefte is 2500 kcal en jij gaat 2800 kcal eten en dan met cardio 300 kcal verbranden en dan zit je dus weer op 2500, dan verlies je toch geen gewicht(vet), want feitelijk zit je dan precies op onderhoud. Optie 2 is dat je behoefte 2500 kcal is en jij gaat 2800 kcal eten maar je cardio't voor maar liefst 500 kcal en zit dus 200 kcal onder je onderhoud. Hiermee ga je inderdaad vet verliezen maar toch ook gewicht?

70 cm zegt geen reet je staat ook nog op 16%. Het gaat erom hoe ze ogen bro kan je eens een pic droppen?

+++++++

Ik vind mijn poten in vergelijking met anderen (ze meten 62-63cm) best klein, maar als je dan ziet dat sommige gasten niet eens zichtbaar uitspringende hams hebben met benen die toch aardig groter zijn.. Maakt weinig uit.

Het gaat om het plaatje. Bovendien groeit alles harder bij mij sinds ik er niet meer om geef wat ze meten maar wel hoe ze eruit zien. :)

sjap is nog naturel aangezien die test nep was, heeft de batchnummers nagetrokken en bleek fake te zijn.

Geluk bij een ongeluk :P

zal mss fake zijn geweest maar in veel van de fake gevallen zit nog altijd aas, alleen niet in de zelfde maten of zelfde stoffen

sjap, bedenk jezelf nou heel goed wat je persee wilt met je fysiek...en wees dan ook eerlijk tegen jezelf - dan kun je beslissen of jij het nodig vindt tweemaal per week benen te pakken. nu lijk je je benen misschien wel uit verhouding of misschien niet, te vinden en wil misschien wel of misschien niet twee sessies doen.

keuzes maken en hou dan wel het podium en de verwachtingen in de gaten!

succes

ik heb er lang over nagedacht en dit gaat het worden, hoef daar verder geen comment op ofzo.

dag 1: borst, schouders, traps
dag 2: armen
dag 3: benen
dag 4: borst, rug, traps
dag 5: armen
dag 6: benen
dag.......repeat

mijn sterke punten zijn schouders en rug, die lopen gewoon echt voor op de rest(vind ik persoonlijk) mijn zwakkere punten ga ik nu dus gewoon vaker trainen.

net chest, schouder, traps training gehad\

banken:
20x 10
15x 20
12x 40
10x 60
8x 70
8x 90
6x 110(en er zat meer in maar wilde zwaarder, dit ging en mega easy)
1x 130
8x 70
8x 50

dumbbell flyes
15x 12rekken
12x 16
12x 20
12x 14rekken
12x 12 rekken

neck press
3x 10x 40

side raises
12x 6
12x 8
8x 14
8x 16
8x 12

pec dek
3x 10x 70

shruggs
3x 12x 50(static hold)

Ziet er OK uit, alleen zou ik 1 x armen doen, anders word het misschien teveel van het goeie. Zie zelf maar wat je er mee doet.

Je hebt het waarschijnlijk niet goed gedaan! Als je 2 x per week je poten gaat pakken moet je NIET TOT FAILURE TRAINEN

true enough.. ik had in mijn huge bulk 73 cm poten. een andere bodybuilder ook, alleen een wereld van verschillll. getallen zeggen idd jack shit

pak je gewoon rustdag wanneer het je uitkomt?
of is bedoeling dat dit standaard 8daagse split is bijv.
cardio hou je na elke training?

ik train waneer het goed voelt, meestal is dat 5 keer per week. soms 4 soms 6.

cardio elke dag sowieso, of meteen na de training 20 minuten of ergens in de ochtend of middag even wielrennen.

over een uurtje maar eens lekker mijn armpjes trainen.

daarna update

lekkere training, niet echt mega gevlamt maar gewoon lekker getraint.

qua gewichten of oefeningen niks bijzonders om te vermelden, wel een bruut lekkere pomp en mijn armen zijn best flink aan het worden nu.

BW: 98 en een beetje droger geworden(heeeeel klein beetje).

morgen benen beesten!!

droger geworden als je bulkt??

relaxt, zolang je geen gewicht verliest

Komen er nog foto's Sjap, of ben je van plan als onbekende monster te voorschijn te komen ?

Terug
Naar boven