net als een facking machine getraind. Benen geknald, was echt HEEEERLIJK!
20 setjes squad, als zwaarste heb ik 170 for reps gedaan met op een bankje te gaan zitten, dit was onder parralel(wel wide stand), ook wat dingen gedaan als letterlijk ass to the graas, tot de 90 kilo. Ook wat Quarter squats en extra concentrated squats.
daarna een supersetje met lopende lunges(20kg) en leg extensions(full stack). daarna nog kuiten af gebeuld met 190 kilo in mijn nek en dan concentraded met stops uitvoeren.
Natuurlijk ook mijn hammetjes getraind, die heb ik aangepakt met een stuk of 10 setjes leg curls waarbij ik topte op 80kg(bijna full stack).
het was echt super, was samen met een paar jongens extra lang open gebleven(ik werk daar) en we konden dus echt rammen!
Mijn beentjes meten nu 68cm redelijk droog(je kunt de druppel goed onderscheiden van de rest b.v.). Kuiten meten 39!!!!!!!111!!!!! facking blij mee, zijn 2 cm gegroeid nu, echt super blij mee!!!!!!!!! Als ik ze naar de 43 kan krijgen ben ik meeeeeeeer dan tevreden, had dat nooit verwacht te kunnen halen en nu geloof ik er weer in. BW is 98, blijfs dus stabiel maar word wel langzaam droger, wel last van vocht(door de carbs).
Voeding: BRUUT~!!
---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------
Nu maar eens aan mijn biefstuk met rijst....heeft mijn mama goed gedaan! dankje mama..
Ben trouwens ook met leucine begonnen bij elke meal, zal over enkele dagen mijn bevindingen posten, zeer positief!!