AndroidHealthClinic

Rob G's log - Sheiko Hypertrophy

Chains = niet te doen. Gewichten kwamen weer op die stapel ketting terecht bij afdalen. Dus toen bands gespannen om de cage. Effect was beetje zelfde, denk dat de bands wel wat meer weerstand gaven dan kettingen

Op deze manier al eens geprobeerd?

• Topic Starter Topic Starter

Op deze manier al eens geprobeerd?

Nee dat is op zich ook wel een goede. Nu had ik het ongeveer zo gedaan:

Wat goed werkte en denk ik wel een soort gelijk effect genereert. De kettingenwordt veel gehannes denk ik, bands vind ik wat fijner qua gelijkmatige exponentieel toenemende weerstand. Die ketting met maar net een beetje goed van de vloer komen zodat weerstand evenredig toeneemt met hoogte. Snap dat het niet helemaal hetzelfde is maar ik denk dat de kettingen er halve tijd afvallen, niet goed van de grond komen, etc. Met de bemch setup ging het wel goed though.

Nee dat is op zich ook wel een goede. Nu had ik het ongeveer zo gedaan:

Wat goed werkte en denk ik wel een soort gelijk effect genereert. De kettingenwordt veel gehannes denk ik, bands vind ik wat fijner qua gelijkmatige exponentieel toenemende weerstand. Die ketting met maar net een beetje goed van de vloer komen zodat weerstand evenredig toeneemt met hoogte. Snap dat het niet helemaal hetzelfde is maar ik denk dat de kettingen er halve tijd afvallen, niet goed van de grond komen, etc. Met de bemch setup ging het wel goed though.

Vind het zelf met kettingen een stuk chiller dan met banden om te deadliften. Toch meer het gevoel puur gewicht bovenin vast te houden en wat makkelijker om los te trekken imo.

Sheiko week 3 day 1

Beetje suf dat ik vorige week begin van de week geen tijd had en nu ejnde van de week. Dit is de 3e training achter elkaar en morgen staat er ook nog 1 in de planning.

Wat heb je liever: te veel of te weinig rust?

1 day (Monday) % reps sets weight
1 Front squat 40% 4 1 68
Front squat 50% 4 1 85
Front squat 55% 3 3 94
2 Bench press 50% 5 1 60
Bench press 60% 4 1 72
Bench press 70% 3 1 84
Bench press 80% 2 2 96
Bench press 85% 1 2 102
Bench press 80% 4 2 96
3 Squat w/pause at half squat position on the way down 50% 3 1 85
Squat w/pause at half squat position on the way down 60% 3 1 102
Squat w/pause at half squat position on the way down 70% 3 1 119
Squat w/pause at half squat position on the way down 75% 2 4 128
4 Lat muscles - Pull-ups 10 5
5 Goodmorning 5 4

De training:

Front squat:
4 x 67,5
4 x 85
3 x 3 x 95

Bench press:
5 x 60
4 x 72,5
3 x 85
2 x 2 x 95
2 x 1 x 102,5
2 x 4 x 95

Squat w/pause at half squat position on the way down:
3 x 85
3 x 102,5
3 x 120
4 x 2 x 127,5

4 Lat muscles - Yates Row
10 x 50
2 x 10 x 60
2 x 10 x 65

Good mornings SS barbell curl
5 x 60 - 10 x 25
3 x 5 x 80 - 8 x 30

Barbell curl afpompen
10 x 20
10 x 15
15 x 10

Ging toch lekker ongeacht weinig rust. Heb ff vrij nu dus verder is het beetje slapen en hangen, prima dus.

Wel even zorgen dat ik blijf eten want dat schiet er snel bij in met kortere dagen (meer slaap).

Benen beginnen aardige vormen aan te nemen:

3svft.jpg

nette wheels

Flinke poten. Is dat een box ring op de achtergrond?

Ah, die bij het Vondelpark. Lijkt me geen nare plek om te trainen. Ik zag 'm een paar jaar terug vaak anderen trainen bij David Lloyd iets verderop.

Ah, die bij het Vondelpark. Lijkt me geen nare plek om te trainen. Ik zag 'm een paar jaar terug vaak anderen trainen bij David Lloyd iets verderop.

Ja binnen deze regio is dit wel de beste keus. Ik ben bij behoorlijk veel gyms geweest. Zit je zelf ook in Adam en zo ja, welke gym?

Ja binnen deze regio is dit wel de beste keus. Ik ben bij behoorlijk veel gyms geweest. Zit je zelf ook in Adam en zo ja, welke gym?
Ik heb nu een homegym, maar anders was ik destijds waarschijnlijk al vlak na de opening bij Vondelgym gaan trainen. Bij David Lloyd was het behoorlijk karig qua racks en benches.

Ik heb nu een homegym, maar anders was ik destijds waarschijnlijk al vlak na de opening bij Vondelgym gaan trainen. Bij David Lloyd was het behoorlijk karig qua racks en benches.

Ja sowieso man bij DL moest ik in de 'lobby' wachten op iemand die me zou begeleiden om even rondje te lopen om de gym te bekijken. Srs? Die was er niet dus mocht ik ook niet alleen ff checken. Volgens mij is het 90e/maand. Vondel is wel prima. Je kan er iig alles doen en dat is al heel wat.

Ja sowieso man bij DL moest ik in de 'lobby' wachten op iemand die me zou begeleiden om even rondje te lopen om de gym te bekijken. Srs? Die was er niet dus mocht ik ook niet alleen ff checken. Volgens mij is het 90e/maand. Vondel is wel prima. Je kan er iig alles doen en dat is al heel wat.
Haha, een big ass lobby hebben ze wel met een uitgebreide bar met alles erop en eraan. Er staan verdomme meer zitjes en tafeltjes dan in menig restaurant. Je kan er gewoon eten en alles. Toen ik op een gegeven moment een paar oudere kerels met een strak wielrenners broekie aan met een hete aardappel in hun keel over hun spinning klasje hoorde kakelen besloot ik dat het tijd werd voor een homegym.

Eén keer met kettingen gesquat, dag met tuut in de oren gelopen! Heb ik verder alleen gehad na concert van Nine Inch Nails :D

Ziet er buff uit G! Zie je binnenkort @ RPB weer

Terug
Naar boven