Ok, vakantie periode zit er op. Niet gelogd vanwege maintain the gain periode en ik dus tussen vakantie en een verhuizing door hier en daar wel wat in de gym geweest ben, maar de trainingen niet echt noemenswaardig zijn geweest.
Ben dus wel sinds vorige log post begonnen om voor en na de training te foam rollen en dat werkt nog ook nog. Voorheen werd ik in trainingsfrequentie toch wel gehinderd door verzuurde onderrug, last van hamstring of andere pijntjes aan de achterkant (rug not ass). Merk dat ik nu best een dag of 3 achter elkaar kan rammen en dat is lekker.
Anyhow. Vandaag begonnen aan een nieuw regime en dat is om te gaan sporten voor het werk. Dat wil zeggen: om 07:00 uur in de gym staan.
Had wel even een flinke PWO genuttigd maar om 6:55 stond ik in de gym. Lekker rustig zal het wel zijn dacht ik. Fucking hell, de hele gym was vol. Bagtraining en crossfit groep helemaal vol. Het was net zo druk als tijdens de spits in de avond. Bizar. Maar ok. Het stikte weer van de mokkeltjes, mijn god. Eentje liep er bij, dat is gewoon uitlokking. Fakking lekkere chick, ze heeft een mega strakke legging aan en alleen een sport bh'tje. Ronde billetjes, gespierd buikje, het zou verboden moeten worden. Maar goed, vind dat toch wel lekker sporten met allemaal van dat mokkel om je heen, wat ook lekker loopt te squatten etc.
Maar goed, even OT. Gisteren al een ME UB gedaan, maar laat ik maar gewoon deze week weer starten met loggen.
RE LB
Squats
8 x 40
8 x 60
8 x 80
8 x 90
3 x 8 x 100
Dropset:
1 x 130, 2 x 120, 3 x 110, 4 x 100, 5 x 90, 6 x 80, 7 x 70, 8 x 60, 9 x 50, 10 x 40.
Killer. Ik was doorweekt gelijkt een madderfakker.
Stiff legged deadlift:
10 x 60
8 x 80
8 x 90
3 x 8 x 100 (straps)
Calve raise (in leg press) SS leg raise
15 x 125 - 15x
15 x 175 - 15 x
Calve raise (in leg press) SS crunches.
15 x 175 - 20 x
15 x 175 - 20 x
Ab pulldown
3 x 60 kg
Lekker lopen knallen van 07:00 - 08:40. Toen even douchen op de gym en naar huis. Was wel wat laat op werk (09:45), dat moet ik dus wel even wat strikter timen. Maar zie het wel zitten om voortaan voor het werk naar de gym te gaan. Tis nu rond 11 en heb al 2 goede maaltijden, post wo shake en 3 liter water binnen. Werk dan wel wat langer door, tot 19:00 uur ofzo, maar als ik thuis kom heb ik de avond vrij.
Groot voordeel is dat ik smorgens wel een goede pre workout kan nemen, als ik dat na mijn werk doe dan slaap ik niet meer. Ik ga het even proberen vol te houden.