XXL Nutrition

Robke's trainingslog

volgends mij alleen op dagen met een d.

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.385
volgends mij alleen op dagen met een d.

iedere dag m&m's !

Hij doet het rustig aan tegenwoordig alleen crack en heroine tussen de sets door.

nom nom nom

Thanks mate

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 14:07 ----------

krijg je daar ook een kleine van ?

Ik heb ondertussen al zo'n kleine dat mijn partners denken dat het een clit is en ik vroeger vrouw ben
geweest. Natuurlijk helpen mijn manboobs ook al niet :(

dat je het durft te zeggen op koningsdag zeg.. maar ik heb een tip voor jou.. ik heb een micropenis..en ik stop altijd een sok in mijn broek om het zo te laten lijken dat ik een grote heb.. dat is wel stoer @ de gym vooral met cleanen.

• #20.387
dat je het durft te zeggen op koningsdag zeg.. maar ik heb een tip voor jou.. ik heb een micropenis..en ik stop altijd een sok in mijn broek om het zo te laten lijken dat ik een grote heb.. dat is wel stoer @ de gym vooral met cleanen.

In België is geen koningsdag.

Ik gebruik altijd zo een cervelaat worst van 20cm. Als ik dan honger heb bijt ik er af en toe in. Dan heb je pas
bekijks in the gym !

Damn, wat een lange log is dit zeg. Mooie trainingen, Rob!

And I Lol'd @ last posts :D :roflol:

• #20.391
  • #20.393
ik denk dat ik hetzelfde ga proberen maar ik kan geen cervelaat halen nu want de winkels zijn gesloten, maar als ik hem haal dan doe ik 5 centimeter groter dan die van jou.

Korte short aandoen man, laat je hem nog een centimetertje ofzo onder je pijp uit hangen... bishes get
all wet & crazy then !

Ik ga je volgen, brah.
Misschien kan ik nog wat tips krijgen in de toekomst :P

Sterkte MP man

• #20.398
ik ga kortebroek kopen met cervelaat morgen

Terug
Naar boven