MuscleMeat

Robke's trainingslog

Tja, vind er eigenlijk maar niets aan. En na de training is het altijd een epic struggle voor mijn shirt uit te krijgen :p

Het is vaak zo weer weg toch? Mag van mij wel ff blijven, lijk ik ook eens groot in de spiegel :D
Je vrouw kan toch ff helpen met trekken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.262
Het is vaak zo weer weg toch? Mag van mij wel ff blijven, lijk ik ook eens groot in de spiegel :D
Je vrouw kan toch ff helpen met trekken?

En nou nee :p Bij mij blijft dat toch altijd wel even hangen. 30min bv als ik klaar ben met douchen en de
rest, kan ik me soms nog steeds niet scheren door de pomp in mijn biceps & schouders :p

Vrouw is werken dan ;)

En nou nee :p Bij mij blijft dat toch altijd wel even hangen. 30min bv als ik klaar ben met douchen en de
rest, kan ik me soms nog steeds niet scheren door de pomp in mijn biceps & schouders :p

Vrouw is werken dan ;)

Lol das wel herkenbaar idd :D
Scheer me gelukkig alleen in het weekend ;)

Mooie training Rob! Jij was het toch die zei dat 'merk' agmatine het een stuk beter deed dan huismerk B&F?

Ben benieuwed welk 'merk' je hebt en waar je die besteld hebt:D

• #27.265
Lol das wel herkenbaar idd :D
Scheer me gelukkig alleen in het weekend ;)

Baardaap :p

Mooie training Rob! Jij was het toch die zei dat 'merk' agmatine het een stuk beter deed dan huismerk B&F?

Ben benieuwed welk 'merk' je hebt en waar je die besteld hebt:D

Yup. En de Beta Alanine ook. Beta heb ik van NOW foods & Agmatine van Primaforce. Beide besteld bij B&F :p

En :roflol: iedereen smijt zijn B&F de deur uit :roflol:

Baardaap :p

Yup. En de Beta Alanine ook. Beta heb ik van NOW foods & Agmatine van Primaforce. Beide besteld bij B&F :p

En :roflol: iedereen smijt zijn B&F de deur uit :roflol:

Yup, hou niet zo van glad geschoren...liever paar van 2-3 dagen

Zal deze ook eens checken :)

• #27.269
Nicky, lekker bezig zeg :roflol:

haha robke stilgekregen, met zijn eigen methode
:roflol:

made my day ;)

Terug
Naar boven