MuscleMeat

Robke's trainingslog

lekkere gewichtjes robbie bobbie

Goede squats Rob :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.224
gaat hier ook nog steeds lekker zo te zien:)

Tuurlijk wel. Gewoon blijven gaan :)

Dat zit bij XXL vaak wel goed idd, die snappen wat erin een goeie supp moet.

Ik zeg het al jaren dat dat B&F huismerk meuk is. Bljift wel een shop met ruime keuze, goede service en leuke acties.

lekkere gewichtjes robbie bobbie

Thanks schattebolleke

Yuup

lekker squatvolume!

• #28.226
  • #28.228
hmz die tactiek had ik nog niet eerder gehoord...

Je kan niet verwachten dat je beide kan doen imo. Met verrot getrainde poten kan je er donder op zeggen
dat je het benodigde wattage kan halen tijdens je cardio imo. Conditie opbouw vergt immers ook kcals &
dat je voldoende hersteld tussen de sessies.

Je kan niet verwachten dat je beide kan doen imo. Met verrot getrainde poten kan je er donder op zeggen dat je het benodigde wattage kan halen tijdens je cardio imo. Conditie opbouw vergt immers ook kcals & dat je voldoende hersteld tussen de sessies.

nja, wellicht bedoelde ik het anders.
Ik deed cardio/conditiewerk niet op een dag van heftig squatten, maar op een andere dag.
In het begin deed ik het wel op dezelfde dag, trainde toen ook bijna iedere dag, kwam enkel alleen maar aan daardoor ;)

• #28.230
nja, wellicht bedoelde ik het anders.
Ik deed cardio/conditiewerk niet op een dag van heftig squatten, maar op een andere dag.
In het begin deed ik het wel op dezelfde dag, trainde toen ook bijna iedere dag, kwam enkel alleen maar aan daardoor ;)

Ja, ik probeer het ook te vermijden om beide op dezelfde dag te doen. Maar als je 2 keer in de week SQ,
blijft er dan al niet veel meer over. Dus nu heb ik 2 setjes SQ & DL minder per week. En doe ik mijn 2de
sessie cardio bij mijn DL

cardio:gay:
minder squat volume:gay:

Wanneer begint je volgende blast roberto?

• #28.237
No worries guys. Die +200 komt er weldra aan ;) En mijn stappers zijn sowieso al groot genoeg ;)

Niet in vergelijking met die grote harses van je:(:(

• #28.239
Had jij die bestelling nog geplaatst bij Stunna?

Terug
Naar boven