- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor jou is het helaas te laat vriend...hooked for life
dat is 1 geheel zeker die bar met die steun in je nek Rob?
Serieus nog nooit gezien.. Ziet er nice uit!Yups. Is ook perfect voor calf raises te doen. Kan je hands free doen zodat je wat steun hebt aan het powerrack.
Gewoon reppen dus![]()
Hebben die SBB squats ook nog bepaalde voordelen eigenlijk?
Idd, wat is het voordeel van die SSB squats? Wij hebben er ook eentje in de gym namelijk.
Prima deads wel hoor![]()
Serieus nog nooit gezien.. Ziet er nice uit!
.. Ga steeds meer missen in mijn gym.
Hebben die SBB squats ook nog bepaalde voordelen eigenlijk?
kracht en bb dan, goed op weg naar een Mariusz Pudzianowski fysiek.![]()
Idd, wat is het voordeel van die SSB squats? Wij hebben er ook eentje in de gym namelijk.
Prima deads wel hoor![]()
SSB squats duwen je naar voor, waardoor je harder moet compenseren. Dit geeft als leuk voordeel dat je midden rug (lower traps) harder worden aangesproken.
Ook de neutrale grip naast je lichaam zorgt ervoor dat er geen strain op de elebogen/schouder is zoals bij een bb squat. Ideaal als deze wat zeuren.
IK dacht dat je aan het afvallen was
Goeie benchsessie.
Meh, had wel wat meer in kunnen zitten denk ik. Maar zat niet echt in de training ook niet. Het was gewoon
afwerken en terug wat spelen met het zoontje![]()
Haha duidelijk, dat is natuurlijk ook veel leuker om te doen![]()
Ja, als er nieuw speelgoed in huis is, zijn we allemaal terug een beetje kindZeker als er een uitbreidings set
voor zijn racebaan bij zit![]()
Ik had nog gezegd: "1 paaseitje"Ik ook
![]()
Nu ja, zondag was wel een smakelijke dag500gr Cote a l'os met friet, 's avond schoteltje kebab, tussen
door nog wat paaseitjes enzo. Dus ja, buik stond aardig bol zondag avond.
Maar goed, nu back on track en terug cutten
bekend probleem met die weegschaal
Was ook weer een kilo zwaarder vanochtend. achja 2 dagen even geen cut ga je niet dood van toch![]()