- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Die doet alles lafjes... behalve cheaten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yep ook een goeie idd, werkt beter dan lafjes 20 minuten fietsen![]()
Beter iets dan niets toch! Haters gonna hate..

Ach...er wordt tenminste over me geluld..

Lekkere katertrainingen.
Oftewel de beste trainingen of je wil jezelf verhangen.

Stond op 101 nu op 104 
Beter iets dan niets toch!
Fietsen in de gym doe ik eigenlijk nooit..dat zet strafcardio-wise nog minder zoden aan de dijk!
Haters gonna hate..
Ach...er wordt tenminste over me geluld..
Of dat nu iets positiefs is..

3kg gainen in Keulen is ook lafjes...
dat deed ik zelfs beter..
Ik heb ook veel gewandeld ! 
later op de dag wel 

Die dom beklimmen...lukte dat wel met jouw buffheid, want heb dat een aantal weken terug ook gedaan en met zowel het heengaande als teruggaande volk op dat wenteltrapje was geen pretje soms..later op de dag wel
Nee man... we hebben een sightseeing tour gedaan van toch wel 14km. De Dom beklommen met een shitload aan trappen.
En dan heb je nog de 6 Kerstmarkten die allemaal toch wel wat uit mekaar liggen. En nog een shopping dagje. Dus ja, ik
heb mijn kilometers wel gehad![]()

Die dom beklimmen...lukte dat wel met jouw buffheid, want heb dat een aantal weken terug ook gedaan en met zowel het heengaande als teruggaande volk op dat wenteltrapje was geen pretje soms..![]()
Dom...Wij zijn door de week geweest. Op dinsdag was het het rustigst. Toen hebben we de kans genomen. Want idd, soms stonden ze gewoon
tot buiten aan te schuiven voor binnen te mogen.
Wat gebeurde op t laatste setje squatten? Gewoon op of..?
Toen ik het 5de wilde doen, wilde het niet meer 
Niet prettig voor de mensen die tegen Robke zijn harde schouders aan bonkenDie dom beklimmen...lukte dat wel met jouw buffheid, want heb dat een aantal weken terug ook gedaan en met zowel het heengaande als teruggaande volk op dat wenteltrapje was geen pretje soms..![]()

Niet prettig voor de mensen die tegen Robke zijn harde schouders aan bonken![]()