- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geen ruzie mannen, het gaat allemaal om het uiterlijk, helaas verliezen jullie daar allebei![]()

goede arm.
Wat een reps ja, is dat geen cardio
werkt die performance pack van cutler beetje?
Trouwens, met die SVR is het om en om. 5jes/3tjes/5jes/1tjes. En mijn assistance probeer ik nu ook rond de 6 reps te houden.Flinke fap-arm show je daar Rob!
Sterke stats ook! Waar zit je deads nu? 230? 240?
Haha. Werd tijd dat ik eens terug wat lichter trainTrouwens, met die SVR is het om en om. 5jes/3tjes/5jes/1tjes. En mijn assistance probeer ik nu ook rond de 6 reps te houden.
Thanks
Ja. 230 was de laatste keer dat ik gemaxed had.
IK weet niet of je anth bailes kent. (die pro)
Traint ook altijd zoals dorian, alleen af en toe heeft hij een 'lichte' week met hogere reps.
Omdat hij altijd pijntjes krijgt met altijd die low reps
Heb jij dat ook?
En ja, als ik te lang op triples of minder train, begin ik dat ook te merken ja. Het zijn geen blessures ofzo, maar je weet als je verder gaat zo, komt er

Goeie training en dikke klauw ouwe, je lijkt wel een bb'er![]()

Ja man zelfs dat linkervoetje omhoog voor de calf flex![]()

Is ook wel een sappige kuitJa man zelfs dat linkervoetje omhoog voor de calf flex![]()
Goeie arm ook!
Beste tri's zeg!! En die delts verklaren ook meteen het gewicht op de MP..![]()
Begin van de week wat meer, einde van de week van minder 
Gemiddeld 90 ongeveer op de navel gemeten. Dus love handles incluBegin van de week wat meer, einde van de week van minder
![]()

Enige verschil is dat je bij mij ook de blokken erop ziet staan en bij jou de zwembandjes![]()