MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.162
Goed gejokerd op de front squat :D

seated calves raises met 205kg?
Wtf, is dat met schijven?

Euhm ja? Nu je het zegt :roflol:

Nu heb ik 1000 bold & 800 test. Maar eigenlijk het gevoel alsof ik enkel op test 800 zit.

Ik wil dus eigenlijk naar:
sus @ 300
prop @ 300
tren @ 600
bold @ 300

Dus eigenlijk 600 test, 600 tren en 300 bold

600 tren is te veel in mijn ogen. Als je tren van engeland gebruikt is dit zeker te veel. Als ik het voorstel hierboven zie zou ik ongeveer dit doen.

Test op 600, maakt niet uit welke test.
Bold op 400-500
Tren E op 400 of tren a op 75 mg eod of parabolan op 78 eod
masteron op 300-400

Test is basis en laat je goed voelen, bold brengt volume en eetlust, tren zorgt voor de pure spiermassa, zelfs al eet je als een mier en de mast is de slagroom op de taart sommige lusten dat graag en voor sommige is dat niet nodig.

Persoonlijk zou ik hier nog een paar orals bijkletsen afhankelijk van het doel van deze kuur.

600 tren is te veel in mijn ogen. Als je tren van engeland gebruikt is dit zeker te veel. Als ik het voorstel hierboven zie zou ik ongeveer dit doen.

Bold op 400-500
masteron op 300-400

Test is basis en laat je goed voelen, bold brengt volume en eetlust, tren zorgt voor de pure spiermassa, zelfs al eet je als een mier en de mast is de slagroom op de taart sommige lusten dat graag en voor sommige is dat niet nodig.

Persoonlijk zou ik hier nog een paar orals bijkletsen afhankelijk van het doel van deze kuur.

Bold in de cut is niet zo Chill bro ;)
Waarom snap ik referentie niet tren Engeland? Ik snap dat merk is.

• #42.167
Goed gejokerd op de front squat :D

Thanks!

seated calves raises met 205kg?
Wtf, is dat met schijven?

Gewoon de bar op de knieën en 2 sissy pads er rond ;-)

Bold op 400-500
masteron op 300-400

Ja nu weet ik het helemaal niet meer. Haha.

Ga de mast toch skippen ivm eventuele huid issues net voor de zomer. Het zal test bold tren worden :-)

• #42.168
Bold in de cut is niet zo Chill bro ;)
Waarom snap ik referentie niet tren Engeland? Ik snap dat merk is.

Ik was ook aan het bulken. Maar ik vind mijn huidige look niet zo leuk.

Vanuit de UK kom je niet van een kale kermis thuis zeg maar ;-) Dat is legit gear.

• #42.169
maandag 10u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (500mg; XXL); Complete Pre-Workout cafeïnevrij (1sc; Bulkpowders)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc; MusclePharm)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL)

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: ???kg

Comments: best goed :)

Untitled.jpg

Balen van die barbel shoulder presses man! 3x2 = geen 9!:sad:

Wel weer stevige benches:woot:

• #42.171
Hoezo dan? Maandag bench en overhead, donderdag overhead en bench ;) Dus eentje komt er altijd wel eerst ;)
Als het in je schema niet past dan houd het op. Ik splits in mijn eigen gebrouwen bro split (zal wel helemaal fout zijn) de schouders en borst.

Hoezo dan? Maandag bench en overhead, donderdag overhead en bench ;) Dus eentje komt er altijd wel eerst ;)

Dat doe ik ook sinds kort. Had altijd redelijk zwakke delts. Maar sinds ik die OHP aan t begin van mn trenning doe ga ik hard vooruit :)

Mooie bank!

• #42.177
Als het in je schema niet past dan houd het op. Ik splits in mijn eigen gebrouwen bro split (zal wel helemaal fout zijn) de schouders en borst.

Deed ik vroeger ook wel hoor. Die ekte old school bb stylo. Maar ub/lb vind ik toch wat lekkerder trainen.

Dat doe ik ook sinds kort. Had altijd redelijk zwakke delts. Maar sinds ik die OHP aan t begin van mn trenning doe ga ik hard vooruit :)

Op +1gr tren ga je sowieso op alles hard vooruit :p

Thanks. Gekocht op Fitness Seller. Die Barbarian Warrior is het. :p

Terug
Naar boven