AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.001
Nou, ik ken iemand (Ook een forummember btw) die 140+ kilo woog, die toen is gaan BB'en.
Toen het vet er een beetje af was had ie betere legs dan ik ooit zal krijgen -zonder ze ooit getraind te hebben- en ook bizarre kuiten.

Muscle maturity. Als je iedere dag 140kg naar boven moet lunges op een trap bij wijze van spreken, blijft er wel iets plakken met al dat voer om 140 te kunnen wegen.

Mijn quads zijn ruk. Hams en kuiten zijn dan wel weer goed. Quads krijg je imo niet optimaal zonder een legextension of legpress.

Muscle maturity. Als je iedere dag 140kg naar boven moet lunges op een trap bij wijze van spreken, blijft er wel iets plakken met al dat voer om 140 te kunnen wegen.

Mijn quads zijn ruk. Hams en kuiten zijn dan wel weer goed. Quads krijg je imo niet optimaal zonder een legextension of legpress.

Makes sense.

En eens.

Nou, ik ken iemand (Ook een forummember btw) die 140+ kilo woog, die toen is gaan BB'en.
Toen het vet er een beetje af was had ie betere legs dan ik ooit zal krijgen -zonder ze ooit getraind te hebben- en ook bizarre kuiten.

Ik heb destijds ook zo iemand gekend in de fitness waar ik ging. Kerel woog +120 kg, is dan serieus gaan cutten en trainen tot 85kg ofzo en dan een eerste kuurtje. De transformatie was ongelooflijk en hij had meteen zowat de beste fysiek daar. Benen waren huge.

Denk dat zo een transformatie wel sporen nalaat qua huidoverschot.

• #46.004

Yep. Als je jong bent valt dat nogal mee. Mijn eerste cut en eerste sportdag vertrok ik op 118. Naar 83 gedropt. +-15% BF Maar idd. Buik flabbert. Borst ook. Benen vallen nog mee.

Ik heb destijds ook zo iemand gekend in de fitness waar ik ging. Kerel woog +120 kg, is dan serieus gaan cutten en trainen tot 85kg ofzo en dan een eerste kuurtje. De transformatie was ongelooflijk en hij had meteen zowat de beste fysiek daar. Benen waren huge.

Yep, precies dat!
Hij had behoorlijk wat huid rond de middel over, rest viel wel mee maar ik zou niet willen ruilen.

Quads krijg je imo niet optimaal zonder een legextension of legpress.
Ja, dat begin ik ook te geloven. Met standaard (high bar) squats valt het resultaat mij nog tegen. Ik denk wel dat hack squats ook goed zijn (maar kan ik niet thuis).

• #46.008
Yep, precies dat!
Hij had behoorlijk wat huid rond de middel over, rest viel wel mee maar ik zou niet willen ruilen.

Nee. Leuk is dat niet.

Je bent niet dik! (ja in je hoofd....)
Maar serieus, je sleept wel die 100 kg rond, dus de kuiten werken wel de hele dag.

Haha. Tov van gewone mensen idd niet. Tov topsporters wel :p

Bwah. Ik zit veel hoor :o Maar ik denk ook dat mensen hun kuiten te licht trainen gewoon. Als je bv even nadenkt, de kracht die je kuiten genereren bij hardlopen, voor zo'n versnelling,
moet je al tig keer je bw reppen. Vaak zie ik mensen niet eens met bw kuiten trainen.

• #46.009
Ja, dat begin ik ook te geloven. Met standaard (high bar) squats valt het resultaat mij nog tegen. Ik denk wel dat hack squats ook goed zijn (maar kan ik niet thuis).

Yep. Je krijgt wel dikte. Maar outer sweep ofzo met enkel squats? Nah.

Maar ik denk ook dat mensen hun kuiten te licht trainen gewoon. Als je bv even nadenkt, de kracht die je kuiten genereren bij hardlopen, voor zo'n versnelling,
moet je al tig keer je bw reppen. Vaak zie ik mensen niet eens met bw kuiten trainen.

Dat dus.
Seated calf raises met 20 kg. doen terwijl je zelf al 70 of 80 weegt is vrij zinloos imo.

• #46.013
Dat dus.
Seated calf raises met 20 kg. doen terwijl je zelf al 70 of 80 weegt is vrij zinloos imo.

Yep. En reppen tegen de sterren op omdat je een kuitspier zogezegd anders is dan een andere spier is ook bs.

jawel :D zal het niet genetisch zijn?

Kan best. Misschien bedekt mijn blubber gewoon de sweep :p

Ach ja. Wie heeft er ook dikke poten nodig :p

Ik:engel:

• #46.018
vrijdag 20u00

Trainingstijd: 57min

Comments: lekker erdoor gevlogen

Untitled.jpg

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #46.019
zaterdag 08u00

Trainingstijd: 30min

Comments: cardioooooo

Crosstrainer - 30min - LISS

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #46.020
maandag 05u00

Trainingstijd: 62min

Comments: te snel... niet genoeg rust dus een fail op de BP.

Untitled.jpg

Terug
Naar boven