MuscleMeat

Robke's trainingslog

Heel veel sterkte!

Potver, dat is slecht nieuws man. Veel sterkte Rob, en ik hoop dat hij het zelf een beetje kan verwerken allemaal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #48.683

Komt wel weer goed. Ik heb dit allemaal al eens gedaan voor mijn zus. Dus ik weet wat me te wachten staat.

Thanks

Potver, dat is slecht nieuws man. Veel sterkte Rob, en ik hoop dat hij het zelf een beetje kan verwerken allemaal.

Afgelopen weekend hadden we het verjaardagsfeest van mijn zoon. Hij wilde persé komen. Ondanks het niet ging. Dus hij wist het al wel.

Oef! Klote om te horen Rob!

Sterkte de komende tijd!

• #48.686
Afgelopen week heb ik dus de crematie mogen regelen van mijn vader. Er is dus wel getraind. Welliswaar zonder al te veel overtuiging.
Vorige zaterdag is dan uiteindelijk de crematie gebeurd. Vanaf nu is het enkel nog de papierwinkel regelen. En terug een beetje alles
op de rit te krijgen. Fysiek en emotioneel zit ik er wel een beetje door. Maar dat kan alleen maar beter worden vanaf nu...

1632805134850.png

Gecondoleerd Rob. Dat is allemaal snel gegaan zeg :(
Veel sterkte de komende tijd.

• #48.688
Gecondoleerd Rob. Dat is allemaal snel gegaan zeg :(
Veel sterkte de komende tijd.

Beter zo. Als hij daar nog weken of maanden moest blijven liggen... dat gun je niemand. Ze hebben meer genade voor honden dan voor mensen op dat gebied.

Bedankt.

Groot verdriet! Gecondoleerd en sterkte

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Veel sterkte Rob!

Gecondoleerd!

sterkte

sterkte

Sterkte!

Gecondoleerd! 🤝

• #48.698
Bedankt allemaal.