- Waardering
- 23.832
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genieten! Nog daar Rob?
Damn, ik wist dat dat nog stond te gebeuren. Maar dacht dat je afgelopen 2 weken gewoon een beetje weinig goeie zin had.Voor degene die het vergeten zijn.... vakantie op de Malediven was geweldig
Octopussen gespot, Panterhaaien, Black Tip haaien, Stingrays, Dolphins en zoveel meer. Maar natuurlijk ook de poolbar leeg gedronken. En de bar op de kamer![]()

bijna 2500 pagina's kan ik noo uurit inhalen maar ik heb je trainingsboek grof doorgenomen en zie regelmatig dat je kuurt. hoeveel jaar doe je dat al en heb je daar nog doelen mee? je fysiek zal al ver gevorderd zijn, neem ik aan!
Damn, ik wist dat dat nog stond te gebeuren. Maar dacht dat je afgelopen 2 weken gewoon een beetje weinig goeie zin had.
Klinkt allemaal mooi zeg, met veel spier en weinig vet zink je waarschijnlijk prima voor snorkelen
en natuurlijk lekker![]()

Hoe zijn ze daar op uit gekomen? Daarvoor ook ontslagen dan?Op mijn vorige job hadden ze blijkbaar door dat ik hier dingen zette.
Daarom dus geen foto's meer enzo.
Hoe zijn ze daar op uit gekomen? Daarvoor ook ontslagen dan?
Iemand die mijn foto zag hier. En mij herkende. Ontslagen daarom? Tja... moeilijk te zeggen.
Dat is vervelend zeg. Wat je in uren buiten werktijd doet is toch privé (al loopt werk en privé tijd steeds meer door elkaar met al die electronische middelen).Maar ik ga er niet teveel op in gaan. Op mijn vorige job hadden ze blijkbaar door dat ik hier dingen zette.
Daarom dus geen foto's meer enzo.
Enkel aan glaasjes fris met je vrouw gezeten? Ik kende je toch andersNee nee nee. Heb lekker met het vrouwttje zitten genieten

Wat heb je aan zn username dan.
Nodig hem IRL uit in t parkie.

Dat is vervelend zeg. Wat je in uren buiten werktijd doet is toch privé (al loopt werk en privé tijd steeds meer door elkaar met al die electronische middelen).
Enkel aan glaasjes fris met je vrouw gezeten? Ik kende je toch anders![]()
En ik ben true natty for life 
3 weken liggen lanterfanten door vakantie en geen zin meer om te trainen. Sinds deze week dan terug langzaam aan begonnen