AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #48.942
1640325829195.png

• #48.943
Voor degene die het vergeten zijn.... vakantie op de Malediven was geweldig :p

Octopussen gespot, Panterhaaien, Black Tip haaien, Stingrays, Dolphins en zoveel meer. Maar natuurlijk ook de poolbar leeg gedronken. En de bar op de kamer :)

Laatst bewerkt:
Fijn kerstfeest gewenst Amigo.

bijna 2500 pagina's kan ik nooit inhalen maar ik heb je trainingsboek grof doorgenomen en zie regelmatig dat je kuurt. hoeveel jaar doe je dat al en heb je daar nog doelen mee? je fysiek zal al ver gevorderd zijn, neem ik aan!

Voor degene die het vergeten zijn.... vakantie op de Malediven was geweldig :p

Octopussen gespot, Panterhaaien, Black Tip haaien, Stingrays, Dolphins en zoveel meer. Maar natuurlijk ook de poolbar leeg gedronken. En de bar op de kamer :)
Damn, ik wist dat dat nog stond te gebeuren. Maar dacht dat je afgelopen 2 weken gewoon een beetje weinig goeie zin had.
Klinkt allemaal mooi zeg, met veel spier en weinig vet zink je waarschijnlijk prima voor snorkelen :D
en natuurlijk lekker :klink:

• #48.951

Nee nee. Na een reis van +- 22 uur zijn we afgelopen maandag geland. Bizar wel. Geen besef meer van dagen ofzo.

bijna 2500 pagina's kan ik noo uurit inhalen maar ik heb je trainingsboek grof doorgenomen en zie regelmatig dat je kuurt. hoeveel jaar doe je dat al en heb je daar nog doelen mee? je fysiek zal al ver gevorderd zijn, neem ik aan!

Kuren is huren. Dus ja... je moet dat blijven doen. Maar ik ga er niet teveel op in gaan. Op mijn vorige job hadden ze blijkbaar door dat ik hier dingen zette.
Daarom dus geen foto's meer enzo.

Damn, ik wist dat dat nog stond te gebeuren. Maar dacht dat je afgelopen 2 weken gewoon een beetje weinig goeie zin had.
Klinkt allemaal mooi zeg, met veel spier en weinig vet zink je waarschijnlijk prima voor snorkelen :D
en natuurlijk lekker :klink:

Nee nee nee. Heb lekker met het vrouwttje zitten genieten ;)

• #48.953
Maar ik ga er niet teveel op in gaan. Op mijn vorige job hadden ze blijkbaar door dat ik hier dingen zette.
Daarom dus geen foto's meer enzo.
Dat is vervelend zeg. Wat je in uren buiten werktijd doet is toch privé (al loopt werk en privé tijd steeds meer door elkaar met al die electronische middelen).

Nee nee nee. Heb lekker met het vrouwttje zitten genieten
Enkel aan glaasjes fris met je vrouw gezeten? Ik kende je toch anders :D

• #48.958
Wat heb je aan zn username dan.
Nodig hem IRL uit in t parkie.

Dat is alweer even geleden. Water under the bridge ;)

Dat is vervelend zeg. Wat je in uren buiten werktijd doet is toch privé (al loopt werk en privé tijd steeds meer door elkaar met al die electronische middelen).

Enkel aan glaasjes fris met je vrouw gezeten? Ik kende je toch anders :D

Ik drink toch geen alcohol :p En ik ben true natty for life :p

Yo Rob, ik kom weer even meelezen.

• #48.960
Terug
Naar boven