XXL Nutrition

Gestopt rocks keiharde cut

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou gewoon posten inderdaad. Ik beoordeel persoonlijk op basis van progressie, hoe actief en uitgebreid iemand logt en dan als laatste met name discipline. Iemand die veel cheat en er half met de pet naar gooit, maar wel lengte +10kg op 8% is zal bij mij lager scoren dan iemand die van ver heeft moeten komen, sociale opofferingen heeft moeten maken en tot het bittere eind alles heeft gegeven.
I see what you did there:roflol:
 
Plek 4 incoming :D
 
Ik moet toegeven, er waren ook een aantal mensen die stemden zonder ook ooit maar m'n log te hebben gevolgd of m'n verhaal te hebben gelezen, puur kijkend naar de foto's van het eindresultaat. Maar ach, moeten die mensen weten.
Dat is altijd. De beoordelingscriteria verschillen enorm.

Als we graag progressie willen beoordelen in de contest moet het regelement aanepast worden en er gewerkt worden met een voor en na foto. Nu wint toch al snel degene met het beste fysiek in combi met goede foto's ongeacht of diegene misschien het hele jaar op 7% rondloopt..
 
Ik kijk persoonlijk altijd na de transformatie van de 10-12-14 weken die de contest duurt bij de eindfotos.
Meeste progressie krijgt hoogste score.

Dus Vonk komt onderaan wss :trollface:
 
Zou ik wel doen! Zoals je zelf aangeeft, het gaat over de progressie die je maakt. En die zal er meer als zijn.
Als iedereen zo reageert, moeten er van de inschrijvingen misschien maar 2-3mensen foto's insturen.

Ik snap je gedachtengang maar er zullen inderdaad wel meerdere leden zijn die meedoen (incl mezelf) die twijfelen aan hun shape. Sowieso ga je een zieke transformatie hebben, dus posten die hap man! :)

Precies, op wat spekjes na heb je niets te verliezen :)

Zou gewoon posten inderdaad. Ik beoordeel persoonlijk op basis van progressie, hoe actief en uitgebreid iemand logt en dan als laatste met name discipline. Iemand die veel cheat en er half met de pet naar gooit, maar wel lengte +10kg op 8% is zal bij mij lager scoren dan iemand die van ver heeft moeten komen, sociale opofferingen heeft moeten maken en tot het bittere eind alles heeft gegeven.

Gewoon doen kerel, er zijn er zat die stemmen op basis van progressie, geleverde strijd etc.

Zeker meedoen! Ik heb vorig jaar ook meegedaan en had echt geen topfysiek. Wel was ik 15 kg verloren en erg droog geworden. Elke dag getraind en clean gegeten zonder te cheaten. Het maakte me niet eens hoeveelste ik werd, het resultaat dat ik had bereikt en de transformatie die ik had doorgaan was ik superblij mee en de complimenten en reacties op het forum motiveerden mij enorm. Genoeg mensen stemmen op basis van je log, de transformatie die je doormaakt en je inzet.

Ik moet toegeven, er waren ook een aantal mensen die stemden zonder ook ooit maar m'n log te hebben gevolgd of m'n verhaal te hebben gelezen, puur kijkend naar de foto's van het eindresultaat. Maar ach, moeten die mensen weten.


Ik kijk persoonlijk altijd na de transformatie van de 10-12-14 weken die de contest duurt bij de eindfotos.
Meeste progressie krijgt hoogste score.

Dus Vonk komt onderaan wss :trollface:

thanks gasten! ik ga het nog even aankijken
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
afgelopen 2 dagen niet getraind. vanochtend tentamen gehad en daarna best prima training gehad

#strict press
90 x 3
97.5 x 4
97.5 x 4
97.5 x 6 rpe 9ish

#bent over row
110 x 8
115 x 6 x 2

#incline chest press
100 x 10
110 x 7
110 x 6

#neutral grip wide pulldown
93 x 6 x 3

#db side raise
14 x 15
14 x 14
14 x 12 dropset into
12 x 8 into
10 x 5

#machine curl unilateral
15 x 10 x 3 dropset into
5 x 10

Snapchat-1320428383.jpg
 
#squat highbar
160 x 2
170
180
190
200 x 3 flink pr.

#stiff legged deadlift
175 x 8

pallof presses 3x12
 
Ik stop per direct met de contest wegens persoonlijke omstandigheden.
 
Sterkte maat!
 
Sterkte!
Wel jammer, je stond bij mij hoog in het klassement.
 
Die zag ik even niet aankomen!

Hopelijk niks ernstigs!
 
:sad:Hoop dat alles okay is!
 
Klinkt ernstig. Veel sterkte!
 
Thanks allemaal. Er gaat niemand dood (het is verder ook niet gezondheidsrelated ofzo :p) maar focussen op de contest zit er even niet meer in.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven