Fitness Seller

Rocks log: strongman offseason post-finale

Bezoekers in dit topic

hahaha true. :D Kakelkipje can confirm!
Haha yes, I can confirm. Soms kijkt hij heel boos maar daar ben ik niet zo gauw van onder de indruk. De rest van de gym altijd wel. Bij Northside (vorige trainingslocatie) durfde een keer een jongen niet eens te vragen of hij in het rek voor hem kon squatten :emo: .

Blijkbaar maak ik zelf ook wel indruk in de gym met mijn woeste verschijning, want de Beestachtige Knuffelbeer was er gisteren alleen en twee tuthola's kwamen vragen of hij ook personal training gaf. Hij zei heel boos nee :roflol: .

 
Haha yes, I can confirm. Soms kijkt hij heel boos maar daar ben ik niet zo gauw van onder de indruk. De rest van de gym altijd wel. Bij Northside (vorige trainingslocatie) durfde een keer een jongen niet eens te vragen of hij in het rek voor hem kon squatten :emo: .

Blijkbaar maak ik zelf ook wel indruk in de gym met mijn woeste verschijning, want de Beestachtige Knuffelbeer was er gisteren alleen en twee tuthola's kwamen vragen of hij ook personal training gaf. Hij zei heel boos nee :roflol: .

HAHAHAHA :roflol:
Geen zorgen. Ik durf aan jullie allebei wel te vragen of ik bij jullie in de buurt mag komen squatten. :engel:

Jullie zijn zo leuk! :heart:
 
Verkapte deload deze week. Was ook wel nodig. Weinig energie en veel (geprobeerd te) slapen. Geprobeerd want sinds een week vooral 's nachts vrij veel last van zuurbrand. Voel me inmiddels wat beter. Ook met shockwavetherapie begonnen voor mijn patellapees en een afspraak gemaakt bij een capabele fysio voor mijn pecaanhechting. Verder was dinsdag mijn afspraak bij de sportarts voor pols: afspraak gemaakt voor een mri en ook bij plastisch chirurg om die mee te laten kijken en eventueel een injectie te doen. Geen idee waarom dit de plastisch chirurg is, maar ik vermoed ervaring met injecties?

En zo probeer ik stap voor stap mijn kapotte lichaam bij elkaar te houden.

Wel leuk pompje
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200220-164717_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20200220-164717_WhatsApp.jpg
    44,5 KB · Weergaven: 168
Wat een gedoe allemaal jo, ik hoop echt voor je dat alle behandelingen gaan helpen :thumbs:

Kop d'r veur zal ik maar zeggen
 
Balen allemaal zeg.
 
Wat een gedoe allemaal jo, ik hoop echt voor je dat alle behandelingen gaan helpen :thumbs:

Kop d'r veur zal ik maar zeggen
Balen allemaal zeg.
Vooral de pols blijft een echte blessure die me belemmerd in mijn training. Jumpers knee is erg vervelend maar niets nieuws maar als daar iets aan te doen is door de shockwavetherapie zou dat fijn zijn. Pecaanhechting is ook al een langdurig pijntje bij horizontale presses maar was altijd redelijk te controleren door oefeningselectie en dry needling, maar aangezien het steeds terug komt toch eens kijken naar de achterliggende oorzaak. Het is erg vervelend allemaal maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Een voor een de pijntjes en blessures aanpakken en in de tussentijd doen wat wel kan.

Op presses na mag ik over de gymlifts niet klagen. Komende twee weken is het pr tijd op squat en deadlift dus dat is iets om naar uit te kijken. Ik ga even kijken of de deadlift op zaterdag gepland kan worden, dan doe ik hem bij rpb :)
 
Vooral de pols blijft een echte blessure die me belemmerd in mijn training. Jumpers knee is erg vervelend maar niets nieuws maar als daar iets aan te doen is door de shockwavetherapie zou dat fijn zijn. Pecaanhechting is ook al een langdurig pijntje bij horizontale presses maar was altijd redelijk te controleren door oefeningselectie en dry needling, maar aangezien het steeds terug komt toch eens kijken naar de achterliggende oorzaak. Het is erg vervelend allemaal maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Een voor een de pijntjes en blessures aanpakken en in de tussentijd doen wat wel kan.

Op presses na mag ik over de gymlifts niet klagen. Komende twee weken is het pr tijd op squat en deadlift dus dat is iets om naar uit te kijken. Ik ga even kijken of de deadlift op zaterdag gepland kan worden, dan doe ik hem bij rpb :)
That's the spirit. :D
Still sucks tho...
 
Wellicht in je logs terugkijken bij welke oefeningen/volume je last krijgt van bepaalde kwaaltjes.

Is er trouwens ergens een fysio die veel strongmanklanten heeft? Misschien dat zo iemand je ook verder kan helpen. Of miss dat een van de fysio's op het forum je iemand kan aanbevelen.

Iig veel sterkte bij het herstel.
 
Damn gast, je doet die 210 alsof het ff een WU repje tussendoor is :eek:
 
Lijkt net alsof je met empty bar squat, zo gemakkelijk gaat dit omhoog. :roflol:
 
mirin die deadlift.
wat weeg je nu?
 
Sick! Hoe easy een 295 kan gaan.
 
Back
Naar boven