AndroidHealthClinic

Rode kleine jeukende bultjes op handen

• Topic Starter Topic Starter
nou ja bro's ik heb zo'n 600 euro aan dit kuurtje uitgegeven... Heeft iemand enig idee waar ik het kan laten testen of het the real deal is? Waar en hoe duur en is bloedprikken goedkoper?

Bloed bij huisarts.
50 euro

Waarom ook die hg?

• Topic Starter Topic Starter
Had vorige keer ug geprobeerd en was allergisch voor de olie, mijn huisarts werkt hier niet aan mee.

[Link niet meer beschikbaar]

plaats fotos echt of nep sectie kan ook al uitsluitsel geven maar 9weken on en geen kilo in gewicht of kracht ? lijkt me duidelijk grote rotzooi aan he tinjecteren ook zoveel namaak van die dingen

Kerel, als je 9 weken on bent... En er is NIKS veranderd. Dan moet je al zeker niet twijfelen of je gear real is of niet. Je lichaam maakt maar gemiddeld 50mg test per week aan. Je lichaam zou met een dosis 10x dan dat moeten zitten. Zelf is je voeding niet in orde, train je nog even beroerd. Dan nog moet je lichaam iets gemerkt hebben.

Nu of het iets te maken heeft met jou rode vlekken weten we niet. Kan vanalles in gegooid zijn in je gear dus. Maar aangezien je al 9 weken on bent, En er nu pas iets van merkt. Is het hoogstwaarschijnlijk gewoon iets daarbuiten.

huisarts mag niet weigeren

K*t HG fakes

je kan zo doorverwijzing krijgen om je bloed te laten prikken

Terug
Naar boven