AndroidHealthClinic

Rode vlekken

Bartozie

Novice
Waardering
0
Ik ben momenteel 2 en een halve week ver in mijn kuurtje test en tren. Sinds vorige vrijdag begon ik op veel plaatsen jeuk te krijgen. Ik dacht in eerste instantie dat het lag aan de efi die ik nam dus daar ben ik meteen mee gestopt. De vlekken en de jeuk bleven.

Sinds gisteren ben ik gestopt met de T3 (ik zat sinds vrijdag op 100 mcg), maar vandaag heb ik ook nog steeds rode vlekken op mijn lichaam. Het zijn rode vlekken in rare vormen die overal te pas en te onpas opduiken.

De jeuk kan ik onderdrukken door Zyrtec te nemen.

Gezien Zyrtec vaak gebruikt wordt om allergische reacties tegen te gaan zou ik de optie alvast open laten dat er iets in je kuurtje zit waar je niet helemaal tegen kan...
Enkele bijkomende vraagjes:
Is het UG of HG gear?
Ik mag aannemen dat alles netjes en steriel gebeurd?
Switch je vaak injectiespots of steeds dezelfde?

Grtz,

• Topic Starter Topic Starter
Het is UG, en vorig jaar had ik met hetzelfde kuurtje geen rode vlekken.
Alles gebeurt steeds steriel, maar ik heb reeds driemaal in mijn bil geinjecteerd.

Ik ben momenteel 2 en een halve week ver in mijn kuurtje test en tren. Sinds vorige vrijdag begon ik op veel plaatsen jeuk te krijgen. Ik dacht in eerste instantie dat het lag aan de efi die ik nam dus daar ben ik meteen mee gestopt. De vlekken en de jeuk bleven.

Sinds gisteren ben ik gestopt met de T3 (ik zat sinds vrijdag op 100 mcg), maar vandaag heb ik ook nog steeds rode vlekken op mijn lichaam. Het zijn rode vlekken in rare vormen die overal te pas en te onpas opduiken.

De jeuk kan ik onderdrukken door Zyrtec te nemen.

allergische reactie op ba en bb zou een mogelijkheid kunnen zijn,probeer
eens antihistamine.

idd, antihistamine proberen en anders stoppen of van gear wisselen.

allergische reactie op ba en bb zou een mogelijkheid kunnen zijn,probeer
eens antihistamine.

Anithistamine wortd hier wel vaker gezegd, maar kunnen jullie me zo eens enkele voorbeeldjes geven van goede antihistamine? Kan je dit ook zo verkijgen bij de lokale Apo?

Ik dacht nl. dat Zyrtec dat deze gebruiker al neemt al onder deze noemer viel, maar blijkbaar zit ik op een vrekeerd spoor...

Zyrtec is een anti-histamine. Maar natuurlijk als je het allergeen blijft toedienen zal de anti-allergeen op de duur ook geen uitwerking meer hebben.

Zyrtec is een anti-histamine. Maar natuurlijk als je het allergeen blijft toedienen zal de anti-allergeen op de duur ook geen uitwerking meer hebben.

Daar zit wat in, maar je zei enkele posts terug dat je deze kuur verleden jaar ook reeds gedaan hebt en toen geen last had van deze vlekken, dus wat is er nu anders...?

Daar zit wat in, maar je zei enkele posts terug dat je deze kuur verleden jaar ook reeds gedaan hebt en toen geen last had van deze vlekken, dus wat is er nu anders...?

Andere gear, en hogere dosering. Maar ik ben de vlekken pas beginnen krijgen na 2 weken.

Heb vandaag geen zyrtec genomen, en eigenlijk valt het best nog mee qua jeuk en vlekken.
Ik ben wel sinds maandag gestopt met de T3, dus ik kan nog steeds niet uitmaken of het daar aan lag of aan de tren/test.

Heb wel al gehoord dat het ook zou kunnen liggen aan de benzyl-alcohol in de gear.
Treed hier na een tijdje gewenning bij op wanneer het deftig ingekickt is, of ga ik mijn hele kuur hiermee te kampen hebben?

Als het zo doorgaat, zo ik van gear switchen.
Misschien een te hoge BA in de gear ofzo. Dat je allergisch voor bent.

Switchen van gear is niet echt evident. Kan iemand bevestigen of er na een tijd gewenning optreedt aan BA?

wat ga je er mee doen ?
ik heb hetzelfde voor,
2 weken bezig met deca en sust en ook hier en daar rode plekken...

Grtz

Standaard is het met allergieën dat je weinig tot geen allergische reactie krijgt bij een beetje allergenen. Hoe meer je in contact komt met allergenen hoe heftiger de reactie zal zijn. Een anti-histamine zal dus wel verlichting brengen, maar verwacht niet dat je altijd met Zyrtec het zal blijven oplossen.
(zelf heb ik een gruwelijke hooikoorts gehad, en ben ondertussen resistent voor zowel Zyrtec als 3 andere anti-histamine.)

Standaard is het met allergieën dat je weinig tot geen allergische reactie krijgt bij een beetje allergenen. Hoe meer je in contact komt met allergenen hoe heftiger de reactie zal zijn. Een anti-histamine zal dus wel verlichting brengen, maar verwacht niet dat je altijd met Zyrtec het zal blijven oplossen.
(zelf heb ik een gruwelijke hooikoorts gehad, en ben ondertussen resistent voor zowel Zyrtec als 3 andere anti-histamine.)

Same here ivm hooikoorts. Heb al alle anti-histamines gehad die de wereld kent zo lijkt het wel. Enige dat nu nog helpt bij mezelf is een injectie Cortico-Steroïden. Klote catabool goedje, maar het helpt me wel door de lente heen. :cool:

Ik ben gestopt met deze gear. Mijn hele lichaam zat onder de rode vlekken en de jeuk was ook niet meer te harden. Het is nu anderhalve week geleden van mijn laatste inject, ik hoop dat de symptomen rap verdwijnen want dit is het mij niet waard.

Iemand enig idee hoelang het duurt eer de BA en BB uit je lichaam zijn zodat de allergische reacties gaan afnemen?

weet je wel zeker dat het een reaktie op je gear is,en nix anders.Meestal is een reaktie zeer snel verdwenen,zeker na anti histamine iname,omdat histamine de veroorzaker is.Met een antihistamine moet het zo weg zijn,met welke allergische reaktie dan ook.

Ik ben de eerste symptomen beginnen krijgen 2 weken na mijn eerste inject, zolang ik anti histamine slik heb ik geen problemen. Nu is het al twee geleden geleden ik gestopt ben met de kuur, en als ik stop met de anti-histamine krijg ik weer jeuk en rode vlekken.

Dus misschien is die gear gewoonweg nog niet uit mijn lichaam en blijf ik daardoor die reacties krijgen?

Heb in het verleden met creatine van stacker-c gehad kreeg rode plekken met bultjes en jeuk kwam op vanuit niets en verdween ook weer na een aantal uur.
Gestopt met de creatine en nergens meer last van dus de vraag eigenlijk weet je zeker dat t aan je gear ligt of gebruik je nog andere supplementen?

Terug
Naar boven