MuscleMeat

Rode vlekken

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik een gewone lean grow die ik al een hele tijd gebruik. Dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.

Ik ben de eerste symptomen beginnen krijgen 2 weken na mijn eerste inject, zolang ik anti histamine slik heb ik geen problemen. Nu is het al twee geleden geleden ik gestopt ben met de kuur, en als ik stop met de anti-histamine krijg ik weer jeuk en rode vlekken.

Dus misschien is die gear gewoonweg nog niet uit mijn lichaam en blijf ik daardoor die reacties krijgen?

kerel, als je als twee weken gestopt bent en je hebt de klachten nog steeds zodra je stopt met anti-h is het echt tijd voor de dokter. Grote kans dat het niets met je aas gebruik te maken heeft. Ook al heeft het er wel mee te maken zou ik alsnog even goed laten nakijken. Wellicht dat de arts kiest voor wat zwaardere anti-h middelen die ja alleen op recept kan krijgen.

De dag dat je stopt met je inject (enanthaat ester) duurt het toch nog even voor alles uit je lichaam is, dus dan kan het toch normaal zijn dat je gedurende die periode nog allergische reacties krijgt?

nee histamine opbouw is opbouw............als je anti h neemt stopt de opbouw,van welke stof dan ook.

Maar als er nog ba in mijn lichaam zit gaat die toch reactie blijven geven als ik stop met de anti h.

Het enige dat ik nog gebruik is efi, maar ik heb dit al vaker gebruikt en nog nooit problemen gehad met allergische reacties.

Hey kleine aardappel. Welkom terug.:D

Sry voor deze off topic.

hehehe thx bro.

Nee halfwaardetijd van Benzylalcohol zal echt geen weken bedragen,denk eerder uren.

Na je inject zal BB en BA razendsnel opgenomen worden

In honden is het 1,5 uur halfwaardetijd van BA

Laatst bewerkt:
Ja dan had ik eigenlijk al problemen moeten gehad hebben de dag van mijn eerste inject als het effectief aan de ba zou gelegen zijn.

Het enige wat ik nu nog kan bedenken is die efi, maar die nam ik ook reeds twee weken voor de eerste allergie symptomen.

ook de reaktie van ephi moet door antihistamine weg zijn.

zou ff helemaal met alles kappen,dan pas weet je waar het aan ligt. Hou ook rekening mee dat het mogelijk is dat je alsnog een allergie ontwikkeld tegen een stof,waar je vroeger nooit moeite mee had.

Inderdaad, ik ga even van ALLE troep afblijven en de anti histamine beetje bij beetje afbouwen.

Terug
Naar boven