AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Haha dream on kerel.
Ik heb beide mannen wel eens gezien.
Roelly is wijder in zijn rug dan Dex.
Wacht nu maar af op de AC.

Dexter real life : not impressed.
Roelly : Wel impressed.

Tja dat kon je vroeger ook zeggen van Shawn Ray , ik heb vroeger op de fibo eens zeker 10 minuten vlak achter hem gelopen voordat me opviel dat het Shawn Ray was. Ik heb veel bewondering voor Roelly en ik vind dat hij er geweldig uitziet maar ik vind het nog te vroeg om hem tussen jongens als Cutler , Heath , Jackson en Kai Greene te zetten. Geef hem nog wat tijd , over enkele jaartjes kan dat mischien wel.

Tja dat kon je vroeger ook zeggen van Shawn Ray , ik heb vroeger op de fibo eens zeker 10 minuten vlak achter hem gelopen voordat me opviel dat het Shawn Ray was. Ik heb veel bewondering voor Roelly en ik vind dat hij er geweldig uitziet maar ik vind het nog te vroeg om hem tussen jongens als Cutler , Heath , Jackson en Kai Greene te zetten. Geef hem nog wat tijd , over enkele jaartjes kan dat mischien wel.

Heath kwam ook uit het niets ineens er tussen weet je dat ook nog.
Ik denk dat Roelly veel mensen zal verbazen;)

http://www.arnoldsportsfestival.com/home/sports-and-events/22nd-arnold-classic.html#roellywinklaar
Als ik zo ff alle foto's bekijk vind ik hem toch echt VER boven de meeste uitspringen! Echt een goed fysiek damn.
Vergelijk zijn foto en pose met die van kai greene, hij heeft dezelfde pose. Kai heeft zijn benen dan wel dicht bij elkaar aanstaan maar wat ik zo zie zijn de benen van Roelly veel mooier, betere lijnen en ook dikker.

Ze benoemen hem iig positief:

In winning the Arnold Classic Amateur Championships in 2009, Winklaar looked like a pro athlete already. Now he puts his physique to the test against the most seasoned veterans of the IFBB sport. The international athlete shows other amateur athletes that it is possible. With all the hard work of any professional athlete, Winklaar is thick and proportioned with arms, and especially triceps, as good as any you will see this weekend.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Heath kwam ook uit het niets ineens er tussen weet je dat ook nog.
Ik denk dat Roelly veel mensen zal verbazen;)

Eerlijk gezegd lijkt het me ook nog wat vroeg om Roelly met de echte top 5 te vergelijken maar als je puur naar de cijfers kijkt zou het toch goed mogelijk zijn. Kleiner maar alsnog zwaarder dan Heat, even groot en zwaarder als Branch etc. Kai Green is wel weer zwaarder maar werd ook gepakt door lichtere figuren op de O. De conditionering gaat weer erg belangrijk worden denk.

Roelly Winklaar
Age 32
Height 5'7"
Weight 247 pounds

Phil Heath
Age 30
Height 5'9"
Weight 240 pounds

Branch Warren
Age 35
Height 5'7"
Weight 245 pounds

Kai Greene
Age 34
Height 5'8"
Weight 255 pounds

Dit wordt heeel spannend!

Op de Amerikaanse boards spreken ze iig vol lof over Roelly:

"Great shots. I've been saying for some time that he's going to jump pass many of the other pros onstage at the Arnold. This guy is going to make a HUGE impact."

http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=71297&highlight=roelly+winklaar&page=7

Heb ff een paar pagina's doorgelezen en iedereen die alleen maar komt met positieve dingen, goed teken! Heb paar reacties gelezen dat de borst nog iets beter kan..

Politics is heel belangrijk bij dat soort wedstrijden dat gaat tegen hem werken.. Aan zijn fysiek zal het iig niet liggen!

Als zijn fysiek beter is dan een ander zullen ze hem ook zo gaan beoordelen. In het begin zullen ze misschien moeite hebben om hem te plaatsen tussen de bekendere namen, maar hij zal zich wel omhoog werken dan.

Veel mensen ook in de USA vinden hem erg goed. Zijn naamsbekendheid begint daar te komen.
Vorig jaar hadden ze ook niet zomaar gedacht dat hij zou winnen. Won hij ook.

http://www.arnoldsportsfestival.com/home/sports-and-events/22nd-arnold-classic.html#roellywinklaar
Als ik zo ff alle foto's bekijk vind ik hem toch echt VER boven de meeste uitspringen! Echt een goed fysiek damn.
Vergelijk zijn foto en pose met die van kai greene, hij heeft dezelfde pose. Kai heeft zijn benen dan wel dicht bij elkaar aanstaan maar wat ik zo zie zijn de benen van Roelly veel mooier, betere lijnen en ook dikker.

En dan moet je uitgaan dat dit de foto is van de arnold classic vorig jaar, dus voor de monsterlijke metamorfose die hij dit jaar heeft ondergaan :D

Ik hoop dat hij kapt met foto's posten want dan is het geen verassing meer hoe hij erbij gaat staan op de wedstrijd.

Roelly is nog vrij onbekend en kan elk beetje publiciteit goed gebruiken.
Hoe meer foto's er worden gepost, hoe meer er over hem wordt gepraat.
Zeker tijdens periodes waarin anderen niets van zich laten zien.

Juist, vooral op die amerikaanse fora is promotie erg belangrijk.. Ookal verschillen de meningen erover, ben ik er toch van overtuigd dat de jury toch verder kijkt dan alleen je fysiek en routine, en aangezien hoogstwaarschijnlijk veel juryleden ook op de amerikaanse fora meelezen is het toch goed dat ze zien dat het een gemotiveerde gozer is die vooral veel plezier in zijn sport heeft!

Dus keep on posting!

En dan moet je uitgaan dat dit de foto is van de arnold classic vorig jaar, dus voor de monsterlijke metamorfose die hij dit jaar heeft ondergaan :D

Nog eens +-10 kilo vlees erbij.

Ik denk ook dat dat de reden is waarom Sibil veel foto's van Roelly aant posten is op amerikaanse forums, voor naamsbekendheid.

Juist, vooral op die amerikaanse fora is promotie erg belangrijk.. Ookal verschillen de meningen erover, ben ik er toch van overtuigd dat de jury toch verder kijkt dan alleen je fysiek en routine, en aangezien hoogstwaarschijnlijk veel juryleden ook op de amerikaanse fora meelezen is het toch goed dat ze zien dat het een gemotiveerde gozer is die vooral veel plezier in zijn sport heeft!

Dus keep on posting!

Nog belangrijker is denk het feit dat een hoop Amerikanen op dat forum erg te spreken zijn over de fysiek van Roelly en dat velen verwachten dat hij een grote impact gaat maken. Dit geeft voor de jury natuurlijk ook aan dat als hij het verdient het publiek het ook verw8 wat het politieke gezeik hopelijk wat vermindert (net pro geworden, niet meteen te hoog plaatsen..).

Ja ik ben zelf lang dus vraag me af hoe ik er uiteindelijk ongeveer uit zou kunnen zien zo in verhouding.

Lengte vs gewicht zeg natuurlijk niet altijd wat, ik ben nu 1m87/88 en weeg op het moment 103kg, maar dit gewicht zou niemand me geven, eerder iets boven de 90.

Lengte vs gewicht zeg natuurlijk niet altijd wat, ik ben nu 1m87/88 en weeg op het moment 103kg, maar dit gewicht zou niemand me geven, eerder iets boven de 90.

Ja dat snap ik, maar daar hou ik ook wel rekening mee. Ik lijk ook eerder 85kg als ik 100 weeg.

Terug
Naar boven