MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Daar kun je toch juist geen rekening mee houden?

Ik bedoel ik vraag om het gewicht en lengte van hem maar gewoon om een ongeveer beeld te kunnen scheppen van hoe het eruit ziet, maar lengte en gewicht zegt wel iets maar niet alles en daar hou ik wel rekening mee.

en flink droog daarbij, mooi hoor!

als ik ze zowat vergelijk (niet rekening houdend met politics), denk ik dat hij al zeker Hide, Robert, Tarek, Johnnie Jackson, Sergey en mits wat geluk zelfs Rockel kan pakken

als ik ze zowat vergelijk (niet rekening houdend met politics), denk ik dat hij al zeker Hide, Robert, Tarek, Johnnie Jackson, Sergey en mits wat geluk zelfs Rockel kan pakken

Die eerste 5 waarschijnlijk wel , Rockel heb ik mijn twijfels over want als die zijn posing en presentatie wat verbetert is dat Top 6 materiaal op de Olympia. Toch de meest onderschatte bodybuilder van het moment vind ik.

1,90 en 115 kg,, op naar het NK in april (H)

yeahh,

ot;
Die roelly komt zeker ver,, kzei nog tegen hem kom maar even bij de 1e 6plaatsing,, vond ie wel een goed plan haha :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Die eerste 5 waarschijnlijk wel , Rockel heb ik mijn twijfels over want als die zijn posing en presentatie wat verbetert is dat Top 6 materiaal op de Olympia. Toch de meest onderschatte bodybuilder van het moment vind ik.

Klopt rockel is idd moeilijk te kloppen..
heeft een compleet gebalanceerd pakket,

heath,branch,kai, zullen normaal gezien de top 3 wel vormen (in welke orde dan ook)

denk dat daarna rockel,dexter,roelly om de plaatsen 3-6 kunnen gaan strijden..

Ben niet echt onder de indruk van dexter(i know hij was mr O)
denk niet dat hij een in vorm branch kai en heath kan verslaan...
heath was ook niet optimaal op de O 2009.. evenals kai die er op de arnold 09 naar mijn mening scherper bij stond

Is Victor niet van de partij?ik zag laatst een interview waar hij zei dat die zich gaat richten op de O.

Hoop dat roelly zijn posing perfect op orde heeft. Dat zal ook veel schelen. Imo is die front lat spread op eerder geposte link niet echt super. Het laat m minder ogen dan dat hij is imo.

Word zeer spannend dit. nice!

Hij heeft ook vaak die goeie grijns op zijn smoel en een komt (IMHO) vriendelijk en open over :D. Die Amerikanen zijn wel gevoelig voor dat soort dingen... Denk dat hij hoge ogen gaat gooien daar ;)

Ja, die roelly lacht altijd.
Maar branch lacht nooit, en toch werd ie tweede.

branch is een fokking beest man.
kan je niet omheen kijken

Kom ik net tegen op Bodybuilding.com bij de preview van de Arnold Classic.

Ze hebben veel vertrouwen in Roelly zeg:

Deel 1:
Tarek is another Arnold Amateur winner. He has a good physique, but something about it looks a little, well, off. His midsection sort of offsets things with the rest of his physique and throws off his taper. Look for Tarek to battle it out for last place with the other Arnold Amateur winner, Roelly Winklaar.

Deel 2:

Last year's Arnold Amateur winner has great triceps and he's huge. When Roelly steps on stage with the other IFBB pros, his lack of muscle maturity will become evident.

Kom ik net tegen op Bodybuilding.com bij de preview van de Arnold Classic.

Ze hebben veel vertrouwen in Roelly zeg:

Deel 1:
Tarek is another Arnold Amateur winner. He has a good physique, but something about it looks a little, well, off. His midsection sort of offsets things with the rest of his physique and throws off his taper. Look for Tarek to battle it out for last place with the other Arnold Amateur winner, Roelly Winklaar.

Deel 2:

Last year's Arnold Amateur winner has great triceps and he's huge. When Roelly steps on stage with the other IFBB pros, his lack of muscle maturity will become evident.

Woww, wel 2 negatieve comments tegen over honderden positieve reacties!! Lekker bezig :thumbs:

Terug
Naar boven