AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

"roelly could be the suprise" volgens Jay:cool:

[Link niet meer beschikbaar]

Mooi om jay te horen praten over roelly :D
Wat me opvalt is dat hij 6/7 namen naar voren haalt en dat roelly er ook tussen zit. goed teken;)

Wel vaag dat Tony Freeman nog een wedstrijd voor de Arnold doet en daar slecht presteerd om te toppen voor de Arnold.
En de foto's van Melvin Anthony, die won phoenix pro maar als je foto's ziet vond ik dat toch wat tegenvallen ondanks de droogheid.

edit: hij zegt trouwens "this could be another suprise in this competition"... dat is toch ff wat anders ;)

Ik hoop echt dat Roelly het goed gaat doen. Als hij het goed doet heb ik het gevoel dat er een mooi MD contract voor em te wachten staat.

Ik weet niet hoe hij nu aan z'n financiën komt maar een contract bij MD is financiële onafhankelijk :thumbup:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi om jay te horen praten over roelly :D
Wat me opvalt is dat hij 6/7 namen naar voren haalt en dat roelly er ook tussen zit. goed teken;)

Wel vaag dat Tony Freeman nog een wedstrijd voor de Arnold doet en daar slecht presteerd om te toppen voor de Arnold.
En de foto's van Melvin Anthony, die won phoenix pro maar als je foto's ziet vond ik dat toch wat tegenvallen ondanks de droogheid.

edit: hij zegt trouwens "this could be another suprise in this competition"... dat is toch ff wat anders ;)

Alleen wat je over die wedstrijd zegt... klopt gedeeltelijk..
want die foto's waren ook van bar slechte kwaliteit imo

Ik hoop echt dat Roelly het goed gaat doen. Als hij het goed doet heb ik het gevoel dat er een mooi MD contract voor em te wachten staat.

Ik weet niet hoe hij nu aan z'n financiën komt maar een contract bij MD is financiële onafhankelijk :thumbup:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft nu ook een sponsor. QNT. Weet niet hoe lang die hem blijven sponsoren (of het 1 of 2 jaar was). Maar als MD interesse heeft zal Roelly denk ik wel even gaan babbelen vermoed ik:D

Eerst maar eens een top 6 binnenslepen:D

Heeft nu ook een sponsor. QNT. Weet niet hoe lang die hem blijven sponsoren (of het 1 of 2 jaar was). Maar als MD interesse heeft zal Roelly denk ik wel even gaan babbelen vermoed ik:D

Eerst maar eens een top 6 binnenslepen:D

Wie is die 2e gozer van links? :gay:

ik wil ook zulke onderarmen :)

Als deze nog niet gepost was:
[Link niet meer beschikbaar]

BTW wist niet dat Shawn Ray nog korter zou zijn, beiden zijn niet zo lang toch?

Op deze foto lijkt Quincy langer dan Roelly maar dat is ook niet zo.

Shawn is 1.70 toch? Dan zou Roelly een cm of 4 langer zijn.

hoe heeft het quincy het gedaan op de ac amateurs?

Borst een probleem?

Niets afdoend aan het feit dat hij een ontzettende progressie doormaakt en een enorm potentieel heeft: is z'n borst niet wat karig t.o.v. bijv. armen? Of komt het juist door z'n enorme armen? Bij z'n most muscular vind ik z'n borst wat te weinig volumineus.

Nu ik 'm zo in wedstrijdvorm zie, denk ik dat hij tekort gaat komen voor top 6, wat geen schande is. D'r zijn toch wat meer gelouterde pro's who are packing some more muscle. Geen schande, nomaals. Brute fysiek heeft hij. Nog 2 jaar puntjes op de i zetten en hij draait bovenin mee!

Succes (vanavond?)! Hoop dat hij in goede vorm on stage verschijnt.

Hij doet me, wat betreft fysiek, wat aan Yates denken... Of geef ik 'm nu te veel krediet. :D

Niets afdoend aan het feit dat hij een ontzettende progressie doormaakt en een enorm potentieel heeft: is z'n borst niet wat karig t.o.v. bijv. armen? Of komt het juist door z'n enorme armen? Bij z'n most muscular vind ik z'n borst wat te weinig volumineus.

Nu ik 'm zo in wedstrijdvorm zie, denk ik dat hij tekort gaat komen voor top 6, wat geen schande is. D'r zijn toch wat meer gelouterde pro's who are packing some more muscle. Geen schande, nomaals. Brute fysiek heeft hij. Nog 2 jaar puntjes op de i zetten en hij draait bovenin mee!

Succes (vanavond?)! Hoop dat hij in goede vorm on stage verschijnt.

Hij doet me, wat betreft fysiek, wat aan Yates denken... Of geef ik 'm nu te veel krediet. :D

Hoe zeer ik ook de fysiek van Yates waardeer, vind ik Roelly veel mooier rond.
Meer Kevin of Flex achtig. Alleen met de hardheid van Yates. Beste van 3 toppers:D

Zijn borst is inderdaad iets minder vol dan de rest in zijn fysiek. maar welke topfysiek is echt 100% compleet.

Yates miste biceps.
Flex, vaak hardheid en kuiten.
Kevin had ook geen kuiten en zijn borst leek ook vaak minder goed bij MM.
Ronnie heeft ook mindere kuiten en een taille waar een nijlpaard de hik van kreeg (niet bij zijn 1e en 2e O overwinning).
Iedere atleet heeft min en pluspunten.
Toney Freeman heeft een afgescheurde pec en scoort toch goed. Ruhl ook bij de New York vorig jaar.

Roelly wordt steeds beter en zit nu al op een erg hoog niveau!

Hoelaat begint de Arnold? Nederlandse tijd

Terug
Naar boven