MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Ruhl heeft een executive functie gehad (soort van directeur bij audi volgens mij). Dan moet je wel wat Engels beheersen lijkt mij.

Denk dat de jury hem toch afrekent op zijn fysiek en niet op zijn Engels.
Hij probeert zichzelf tenminste verstaanbaar te maken, lijkt me voldoende.

Executive directeur? Gewoon een orderklopper of accountmanager hoor :)

ziet er heel goed uit, maar het blijft wachten hoe het er allemaal eruit ziet naast de wereltop. Gaat zeer spannend worden zaterdag.

kunnen we het ook ergens live zien op internet?vorig aar wel namelijk

Executive directeur? Gewoon een orderklopper of accountmanager hoor :)

Er stond gewoon directeur toendertijd in het blad. Nu weet ik niet of dit klopt, maar mag hopen dat een interviewer wel het verschil weet tussen een directeur of een verkoper binnendienst of account manager.

dus als ik het goed begrijp:

Prejudging
12:00 p.m. - 2:00 p.m.

Finals
7:00 p.m. - 9:30 p.m.

Dus pre is zaterdag 12+6 = 18.00 savonds, en finale is 7+6= 01.00 snachts? (nacht van zaterdag op zondag, in plaats van zondag op maandag wat ik sommigen hier hoorde zeggen?)

Ik ben benieuwd, vind hem er ook top uitzien. Hij heeft ook een mooie fysiek dan mag je ook best wat minder massa hebben.

Hehe, geloof me Rene, hij heeft juist erg veel massa:D
Alleen omdat het klopt oogt het misschien minder freaky. Als ie straks opgepompt is word ie groot als een huis.

dikke shit, ik gun het hem de top 5 zeker!

Ik dacht al wanneer komt Roelly nou eens op mdtv :)

haha ja? ik ben namenlijk vergeten hem aan me favvie toe tevoegen..
kunnen we Quincy ook live zien ''vandaag?''

ja klopt, het een keer voorbij en ben het ook helemaal vergeten toe te voegen aan mijn favorieten.
Heeft er iemand nog een link?

MD interview @ 1.00 minuut:

"thats all ducht antillies area?"

"Juuuuiiiiistemmm"

:roflol:

Ruhl heeft een executive functie gehad (soort van directeur bij audi volgens mij). Dan moet je wel wat Engels beheersen lijkt mij.

Denk dat de jury hem toch afrekent op zijn fysiek en niet op zijn Engels.
Hij probeert zichzelf tenminste verstaanbaar te maken, lijkt me voldoende.
Om echt geld te verdienen met de sport, sponsorcontracten etc helpt het echt wel als je goed engels spreekt! Voor de jurering en wedstrijd zelf zal het uiteraard niet uitmaken..

Om echt geld te verdienen met de sport, sponsorcontracten etc helpt het echt wel als je goed engels spreekt! Voor de jurering en wedstrijd zelf zal het uiteraard niet uitmaken..

Zijn engels word steeds beter. In het begin bakte hij daar geen hout van en nu begrijpen de mensen hem al.
Sponsorcontract wordt toch afgesloten naar prestaties die je tijdens wedstrijden neerzet (zo gaat het tenminste voor de meeste wedstrijdatleten).
Tuurlijk vinden ze het belangrijk dat iemand met de fans (potentiele klanten van de sponsor) kan praten, maar zijn smile en zijn grote arm op de foto is dan denk ik wel weer voldoende;)

Ik vind het wel raar omdat de meeste mensen uit Curacao kunnen redelijk goed engels spreken.
Maar verder heeft hij wel een prachtig fysiek. Laten we hopen voor de top 6

"roelly could be the suprise" volgens Jay:cool:

[Link niet meer beschikbaar]

Idd, @ 6:50 gaat het even over roelly.

Terug
Naar boven