Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al die heisa dat stoppen met roken zo moeilijk iszou eens willen beginnen met roken gewoon om te bewijzen dat stoppen ook kan zonder al die domme techniekjes
spijtig genoeg ben je al snel 300 euro kwijt voordat je 'echt' eraan verslaafd raakt.![]()
Roken is de meest achterlijke verslaving ooit.
Eerst doe je weken moeite verslaafd te raken (niemand vindt zn eerste sigaretten lekker). En als je dan eenmaal verslaafd bent denk je dat het lekker is. Je houdt jezelf dan alleen maar voor de gek, want in feite hef je de k*tte ontwenningsverschijnselen alleen maar tijdelijk ff op.
agh volgens mij ook niet...ik heb alleen de behoefte om te stoppen nog niet

Yep, wat ik ook altijd lachen vind is als we uitgaan en een paar van m'n maatjes kunnen nergens meer sigaretten halen, dan worden ze helemaal para omdat ze hun longen niet kunnen vervuilen.![]()
Komt zeker pas na je eerste hartaanvalagh volgens mij ook niet...ik heb alleen de behoefte om te stoppen nog niet
Of als je een diagnose longkanker krijgt.
Ik vind het wel lief.
dat zijn meestal uitspraken van mensen die het zo moeilijk hebben om te stoppen![]()
Komt zeker pas na je eerste hartaanvalOf als je een diagnose longkanker krijgt.
Dan zijn de meeste mensen vaak wel in één klap verlost van de verslaving.
Ik heb zelf ook 1,5 jaar lang gerookt, maar ik had eigenlijk wel snel door dat je jezelf voor de gek houdt. Ik kon me namelijk niet herinneren dat ik me met een sigaret op lekkerder voelde dan voordat ik rookte. De rest van de dag hou je je eigenlijk continu bezig met de vraag 'waar en hoe ga ik de volgende opsteken'. De helft van de tijd MAG het niet en de andere helft van de tijd val je er alsnog andere mensen mee lastig. Het is toch wel een groot teken van achterlijkheid als je vrijwillig 1500 euro per jaar uitgeeft jezelf dood te krijgen en te stinken. En dan nog denken dat het een fijn lekker extraatje geeft ook
Zie ten minste in dat de enige reden dat je rookt is dat je verslaafd bent en dat er echt helemaal niks lekkers aan is..

ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk
Euh waarom dat dan? Als ik er geen behoefte aan heb om te stoppen? En tja, als je een hartaanval etc krijgt, tja dan MOET je stoppen![]()
Snap niet waarom iemand er überhaubt aan begint. Enkele van mijn vrienden die gestopt zijn die begrijpen het zelf niet dat ze ooit aan die zooi zijn begonnen, zij voelen alleen maar voordelen nu ze rookloos door het leven stappen.
Ze zijn al enkele jaren gestopt en vinden het nog steeds, ze zijn zelfs wat heviger tegen het roken dan vroeger toen ze net gestopt waren, heb ik lekker 2 bondgenoten extra, hehehe.

Ik rookte...en rook inmiddels weer.
Het is een verslaving en een complete gewenning...punt! Geen mitsen en maren. Ik vind het "lekker" omdat inmiddels niet roken k*t voelt.