Fitness Seller

Ronnie Coleman Cost of Redemption -review

• Topic Starter Topic Starter
Echt hardcore wel jah, maar die spotter die erbij staat werkte op m'n zenuwen door 320 keer hetzelfde te roepen.

Ik zie graag wat meer van iemands lifestyle, want bodybuilding is geen sport maar een lifestyle.
Ik zie dus graag hoe iemand eet, drinkt en leeft. Niet alleen hoeveel setjes meneer wel niet kan met zo-en-zoveel-kilo's-aan-de-stang.

Maar ik vin dhet ook hij pratte niet zo veel , hij zei dus niet zo veel, maar die 1100 kilos was niet normaal.
en hij had ook meer moeten vertellen over zijn dieet, zou ook leuker geweest zijn, misschien zou ik mijn dieet aanpassen aan die van hem :D

'k vond ronnie net een zwakzinnige --> lightweigt baby lightweight baby,, net of die vent maar 2 woordjes kent

Ik heb er gisteren een beetje naar gekeken, maar 't boeit me totaal niet en ben het helemaal met DBC's review eens. Dennis James is inderdaad een veel interessanter persoon, maar een beetje docu maker zou ook van Coleman een veel leukere DVD kunnen maken. Ik kan me nml niet voorstellen dat Coleman helemaal niks te vertellen heeft.

sluit mijn eigen hier ook bij aan maar wat een power......en dan nog puur natuur ook :D

axestream zei:
Ik heb er gisteren een beetje naar gekeken, maar 't boeit me totaal niet en ben het helemaal met DBC's review eens. Dennis James is inderdaad een veel interessanter persoon, maar een beetje docu maker zou ook van Coleman een veel leukere DVD kunnen maken. Ik kan me nml niet voorstellen dat Coleman helemaal niks te vertellen heeft.
Precies, maar dan zullen ze inhoudelijker in moet gaan op zijn leven. Hoe die vroeger in z'n jeugd was, hoe die erbij gekomen is aan BB'ing te gaan doen, hoe die zich klaarmaakte voor competities dat soort dingen. Dat zou het wel interessanter maken.

En DBC, je ziet nu toch ook zijn lifestyle? Je ziet 'm eten, eten klaarmaken, trainen en dat was het. Vrij saai leven dus verder. Denk niet dat ie zich veel andere dingen kan veroorloven.

Bekijk de extra's eens Mouzer, die komen aan het eind.
Dát einde swingt de pan uit! Er gebéurt verdomme iets! Leuk om te zien!

Kijk, als men een film draait geeft men elke scene een maximaal aantal minuten/seconden anders wordt het gewoon doodsaai. En bij Ronnie is het allemaal 'uncut'.

Ik hoef niet 25 seconden naar hem te zitten staren terwijl hij naar reclame op de buis staart en wacht tot z'n hap is afgekoeld. Idioot en amateuristisch.

JimmyH zei:
'k vond ronnie net een zwakzinnige --> lightweigt baby lightweight baby,, net of die vent maar 2 woordjes kent
En dan zo met z'n kop schudden, alsof ie niet helemaal spoort :D

DBC01 zei:
Bekijk de extra's eens Mouzer, die komen aan het eind.
Dát einde swingt de pan uit! Er gebéurt verdomme iets! Leuk om te zien!

Kijk, als men een film draait geeft men elke scene een maximaal aantal minuten/seconden anders wordt het gewoon doodsaai. En bij Ronnie is het allemaal 'uncut'.

Ik hoef niet 25 seconden naar hem te zitten staren terwijl hij naar reclame op de buis staart en wacht tot z'n hap is afgekoeld. Idioot en amateuristisch.
Einde? Hmm volgens mij gebeurde daar niet veel maargoed maar eens ff kijken.

Maar wat je zegt klopt wel ja. Leuker zou zijn als ze het allemaal beetje overdrijven, bijv. al zijn maaltijden in 10 seconden achter mekaar laten zien. Zodat het lijkt alsof ie een huuuuuuge maaltijd opeet. Gewoon beetje spelen met dat soort scenes, dat zou het al stukken leuker maken. Idd niet gewoon zitten kijken waar ie languit op de bank wat TV ligt te kijken..

Of ook bij het trainen dat ze elke set laten zien. Nee je moet de laatste en zwaarste set laten zien waarbij ronnie het liefst nog een beetje acteert alsof ie moet kotsen. Zo'n dingen maakt een docu leuker, zag je ook wel bij pumping iron, dat was ook niet allemaal even echt. Beetje overdrijven met wat dingen. :)

ik vind de dvd zeker niet slecht,je ziet een goede training,hoort goeie muziek en ziet wat"personal life"
ik weet niet wat jullie meer verwachten van een bodybuilding dvd

MiG, die van Jay Cutler, ....

Ik vind persoonlijk 'the cost of...' het slechtste wat ik al ooit gezien heb, überboring, überdomme ronnie (en kom nu niet af met z'n univ-diploma !) die na 2 films in deze derde film blijkbaar wel meer mensen begint te irriteren met z'n simpelheid.

Dennis James' laatste is enkel en alleen training maar is zoveel boeiender om te kijken als Ronnie's

Jay Cutler... klassekerel, zoals hij ook een klas kan toespreken over een onderwerp dat hen niet echt boeit, zie je het Ronnie al doen ? :)

Die Jay Cutler zou ik wel willen hebben, kreeg hem aangeleverd als SVCD en gebrand op 52x, da's dus k*tkwaliteit te sbel gebrand dus beeld en geluid lopen niet lekker.

dream warrior zei:
ik vind de dvd zeker niet slecht,je ziet een goede training,hoort goeie muziek en ziet wat"personal life"
ik weet niet wat jullie meer verwachten van een bodybuilding dvd
Idd ben ik het volledig mee eens, ik heb er met plezier naar staan te kijken.
En oke hij zegt niet echt veel dat had wat beter gekund. Maar ja als die man zo is...geen probleem...

Terug
Naar boven