jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baby stapjes bro...voelt wel gelijk weer goed om op de weg terug te zijn!Succes Rooke, goed dat je weer aan het trainen bent.
Laat je niet gek maken he; gewoon rustig aan beginnen het komt vanzelf wel weer goed.
Yo.
goede opmerking ja, ik heb juist een polsblessure opgelopen door side raises, ik heb nou nog last ervan tijdens die oefening.
Hey Rooky, found you
Waarom ga je niet op 40 - 40 - 20 zitten?
Je zou nu best wat meer kh's kunnen nemen en meer vet, volgens mij zit je nog onder de 20% met je schema.
Succes met opbouwen en rustig aan hè!
Volgende week maak ik ook een nieuwe start, gedeelde smart is halve smart![]()

Thnx!
Thnx...kon niet langer helemaal stil zitten.Mooi dat je weer traint, bro. Is dat je meissie op je avatar?![]()
He man, hoe gaat ie? Heb je nog een beetje kunnen trainen afgelopen week, of is het zo erg dat je zelfs niet eens meer kan typen![]()
overbelasting ergens. Combinatie van onderarmen trainen, weinig rust en mountainbiken. Nu nog vanaf zien te komen.Hey vrouw!
Eigenlijk nog steeds hetzelfde, herstel is nog steeds erg fragiel. Heb wel het gevoel dat ik weer wat meer kan belasten maar dat zit dan eerder in knijper dan curlen of weet ik veel wat.

...en het gaat ook goed genoeg om al die risolles, stukken spekkoek en lempers vast te houden![]()

Hey vrouw!
Eigenlijk nog steeds hetzelfde, herstel is nog steeds erg fragiel. Heb wel het gevoel dat ik weer wat meer kan belasten maar dat zit dan eerder in knijper dan curlen of weet ik veel wat.
Het gaat heel langzaam beter maar dan ook echt heel langzaam.
Afgelopen dagen geen tijd en energie gehad om te trainen maar morgen hoop ik er weer te staan.

...en het gaat ook goed genoeg om al die risolles, stukken spekkoek en lempers vast te houden![]()