Fitness Seller

Rooke's log : Disaster recovery

Hey Rooky, found you :D

Waarom ga je niet op 40 - 40 - 20 zitten?
Je zou nu best wat meer kh's kunnen nemen en meer vet, volgens mij zit je nog onder de 20% met je schema.

Succes met opbouwen en rustig aan hè!
Volgende week maak ik ook een nieuwe start, gedeelde smart is halve smart :)

• Topic Starter Topic Starter
Succes Rooke, goed dat je weer aan het trainen bent.
Laat je niet gek maken he; gewoon rustig aan beginnen het komt vanzelf wel weer goed.
Yo.

goede opmerking ja, ik heb juist een polsblessure opgelopen door side raises, ik heb nou nog last ervan tijdens die oefening.
Baby stapjes bro...voelt wel gelijk weer goed om op de weg terug te zijn!
Hey Rooky, found you :D

Waarom ga je niet op 40 - 40 - 20 zitten?
Je zou nu best wat meer kh's kunnen nemen en meer vet, volgens mij zit je nog onder de 20% met je schema.

Succes met opbouwen en rustig aan hè!
Volgende week maak ik ook een nieuwe start, gedeelde smart is halve smart :)

Ben nog wat aan het tweaken met mn voeding maar dat komt wel goed.

Woensdag

for the record.....45min cardio 559kcal.

Roger..

Vrijdag

Vandaag voelde goed al dagen weinig last van mn polsen, hoewel het nog wel steeds fragiel aanvoelt.

Pec deck :
10x30
5x30

com : Voelde beetje rara spanning op mn schouder, daarom eerder gestopt.

Lateral raise :
3x12x20
1x12x25

Leg press :

3x12x70

Calf raise :

3x10x60

Lowerback extensions :

3x10xbw

BURN

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

even cross posten :P

2pt712c.jpg

zo ff kanen :meal:

2 snee blueband brood
400 gr brocolli
200 gr runder a 18g eiwit
1 Ui,1 el ketchup en 1 el mayo.

Laatst bewerkt:
machine main...dus sowieso gedeeld door 2.

• Like
Waarderingen: Obeb
Ziet er uit als een prima maaltijd!

Hoe voel je je verder?

Maandag

Niet gedacht dat ik vandaag nog in de sportschool zou staan, werd wakker alsof de HSL over me heen gereden was.Van het weekend dacht ik nog '**** it als het nog lang duurt ga ik mss wel voor Deca oid', waarschijnlijk deed dat mentaal wat want ik voelde me gelijk super goed vandaag...tot halverwege de middag toen kreeg ik opeens,uit het niets, weer scheuten/steken op drie plaatsen???
Binnenkort voor een second opinion naar een soort van ergo-therapeut...dat is het laatste wat ik kan doen.Daarna moet er een stap gezet worden.

ham curl :
3x12x35

Latheral raise :
3x12x25

pec deck :
2x12x30
1x8x30

Leg extensions :
3x12x35

Nette training..alles stond redelijk strak, weer eens lekker die hams aangepakt!

You got mail bro.

Mooi dat je weer traint, bro. Is dat je meissie op je avatar? :P

He man, hoe gaat ie? Heb je nog een beetje kunnen trainen afgelopen week, of is het zo erg dat je zelfs niet eens meer kan typen :(

He man, hoe gaat ie? Heb je nog een beetje kunnen trainen afgelopen week, of is het zo erg dat je zelfs niet eens meer kan typen :(

Hey vrouw!

Eigenlijk nog steeds hetzelfde, herstel is nog steeds erg fragiel. Heb wel het gevoel dat ik weer wat meer kan belasten maar dat zit dan eerder in knijper dan curlen of weet ik veel wat.

Het gaat heel langzaam beter maar dan ook echt heel langzaam. Afgelopen dagen geen tijd en energie gehad om te trainen maar morgen hoop ik er weer te staan.

Succes Rooke!

Zal wel wat gemist hebben, maar hoe is die blessure ontstaan? iig sterkte man

Hey vrouw!

Eigenlijk nog steeds hetzelfde, herstel is nog steeds erg fragiel. Heb wel het gevoel dat ik weer wat meer kan belasten maar dat zit dan eerder in knijper dan curlen of weet ik veel wat.

...en het gaat ook goed genoeg om al die risolles, stukken spekkoek en lempers vast te houden :mad:

Jij luistert teveel naar Hummer, die weet ook van alle slechts iets positiefs te maken :D

Hey vrouw!

Het gaat heel langzaam beter maar dan ook echt heel langzaam.

Fijn dat er iig toch iets van verbetering inzit dan, hoe langzaam het ook gaat...

Afgelopen dagen geen tijd en energie gehad om te trainen maar morgen hoop ik er weer te staan.

Luie hond :D

...en het gaat ook goed genoeg om al die risolles, stukken spekkoek en lempers vast te houden :mad:

:roflol:

Terug
Naar boven